32 Reacties

één maand geleden

Reactie op Krissies

Behalve een fit to Fly die mogen ze niet geven
Ik kreeg er ook geen! Mochten ze niet meer doen. Alleen briefje met aantal weken zwanger erop. Niet hoeven laten zien trouwens. Alleen vraag op de terugweg hoelang ik zwanger was.

19 dagen geleden

Reactie op Wenteleefje

Ik kreeg er ook geen! Mochten ze niet meer doen. Alleen briefje met aantal ...
Ik heb trouwens ook niks hoeven laten zien. Niet op heenreis en niet op de terugreis. Ik was 29 weken zwanger. Niemand heeft er ook maar iets over gezegd 🤷‍♀️

19 dagen geleden

Pff, ik ben nu 27 weken en trek de warmte in NL al niet. Als het maar 20 graden is zweet ik me al kapot. Kan daar echt enorm last van hebben. Enige wat ik me zou kunnen voorstellen als vakantie is een all inclusive 5 sterren toestand waar ik de hele dag als een zeester in het zwembad kan liggen. Vliegen vind ik sowieso niks ivm vliegangst.

19 dagen geleden

Ik had bij de verloskundige een zwangerschapsverklaring gevraagd omdat ik zondag met 29+3 vlieg en tot mijn verbazing kreeg ik ook echt een fit to fly document mee..

17 dagen geleden

Ik zit nu met 29 weken in Spanje. En ja ook de fit to fly verklaring mee. Tip boek comfort seat in het vliegtuig. Ik zat zo oncomfortabel dat ik een upgrade heb gedaan in het vliegtuig. Het zwembad is heerlijk en de temp voelt hier beter als in Nederland

13 dagen geleden

Ik ben ook net gegaan bij 28/29 weken, naar Gran Canaria. Had een zwangerschapsverklaring mee maar daar is niet 1x om gevraagd. Alleen bij het afgeven van de koffers op de terugreis werd er gevraagd hoe ver ik was, toen ik zei 29 weken zeiden ze oh dan is het goed. Verder hebben wij deze vakantie gewoon lekker rustig aan gedaan, normaal willen we altijd wel wat meer ondernemen en de omgeving zien maar dat hebben we nu niet gedaan. Was voor deze keer prima. Als we naar het strand of centrum gingen lopen gewoon af en toe even zitten. Genoeg drinken en wat meer onder de parasol. Je hebt ook van die mini ventilators op batterij, is misschien ook handig 🙂

11 dagen geleden

Ik ben net gister teruggekomen van samos Griekenland (heen 5u vliegen ivm overstap) en terug 3,5 u) ik vond het vantevoren super spannend omdat ik slecht ga op hitte en al 30wk was (nu bijna 32). Maar het was heerlijk! Nu moet ik wel zeggen dat wij echt echt voor luxe zijn gegaan, dus ik kon vanuit het app het zwembad in en strand was 3 min lopen. Ik zou wel erop letten dat je kunt afkoelen! Weinig hoeft te lopen/doen en dan dan genieten ! Ik heb niets anders gemerkt aan de baby tijdens vliegen! :) had wel steunkousen aan lol. En grappige podcasts gedownload om te relaxen. Geniet ervan! Groet Naomi

9 dagen geleden

Wij zijn gisteren in Portugal aangekomen. Ik vond de reis (en dan vooral vliegen) heel spannend maar is allemaal meegevallen. Ze hebben bij mij bij het boarden wel gevraagd hoe ver is was en toen moest ik de fit to fly verklaring laten zien (die gelukkig mijn verloskundige heeft afgegeven). Normaal ga ik in Nederland ook heel slecht om erg warm weer meer hier is 28 graden toch heel anders, heerlijk! En inderdaad, vooral rustig aan doen.

9 dagen geleden

Nog bedankt voor jullie reacties allemaal!

9 dagen geleden

Reactie op MilouVK24

Wij zijn gisteren in Portugal aangekomen. Ik vond de reis (en dan vooral vl ...
Genoeg drinken en lekker genieten! Ik ben inmiddels een weekje in Marokko en vlieg eind deze week terug. Ik vond de vliegreis ook erg spannend maar het was zo voorbij en viel hartstikke mee, de stoel zat wel wat krapper😝

9 dagen geleden

Ik ben 32+3 en vertrek morgen naar zuid Frankrijk voor 10 dagen. Komt allemaal wel goed!🥳☀️☀️

7 dagen geleden

Reactie op MilouVK24

Wij zijn gisteren in Portugal aangekomen. Ik vond de reis (en dan vooral vl ...
Geniet ervan!! ☀️