6 Reacties

2 maanden geleden

Oeeeeh wat leuk maar lastig!!! Even de brainstorm uit mijn hoofd: ik weet niet of er ‘regels’ zijn voor het gebruik van (gedeeltes) van namen van opa’s en oma’s hoor. Dus als ik wat fout doe of iemand is het er niet mee eens, ik heb geen idee 😂 Margaretha kan Ethan worden (van etha), of misschien Ger (van ‘gar), of Maarten (van Mar)? Elisabeth zou Eli kunnen zijn, of Elian, Abel (van abeth)? Denise kan Denny of Danny, of Den/Dan worden Saskia is lastig!! Misschien Sander?

2 maanden geleden

Maël kwam als eerste in me op, denk dat er best veel leuke vervoegingen zijn. Hoeveel namen willen jullie achter de voornaam?

2 maanden geleden

Aldus ChatGPT: Elias (uit Elisabeth) Sander (uit Saskia) Matthias (uit Margaretha en Elisabeth) Derek (uit Denise) Mark (uit Margaretha) Nathan (uit Margaretha en Elisabeth) Ethan (uit Elisabeth en Denise) Seth (uit Elisabeth en Saskia) Sebastian (uit Saskia en Elisabeth) Erik (uit Margaretha en Denise) Sam (uit Saskia en Margaretha) Martin (uit Margaretha en Elisabeth)

2 maanden geleden

Dennis, Sander, Eli, Mart?

2 maanden geleden

Elmar Elio Elias Denzel Denver Desmond Sascha

2 maanden geleden

Wij hebben onze eerste zoon ook vernoemd naar zijn beide opa's (tweede en derde naam). Voor onze tweede zoon hebben wij ervoor gekozen om hem naar zijn vader te vernoemen (tweede naam). Nu zwanger van onze derde zoon en wordt hij vernoemd naar een goede vriend die ook in ons testament als voogd is benoemd mochten mijn man en ik komen te overlijden. Mochten wij dochters gekregen hebben dan hadden wij wel naar oma's vernoemd.