29 Reacties
4 dagen geleden
Tussen de eerste en 2de zit 14 maanden en tussen de 2de en 3de precies 2 jaar..
Beide vond ik leuk. Als ze wat ouder zijn hebben ze alleen meer besef er komt een broertje of zusje bij, dan vond ik wel heel erg leuk.
De oudste had geen idee toen ik zwanger was van de 2de. Hij was zelf nog een baby.
Nu was er veel meer besef, en ze keken er ook echt samen naar uit.
Nu zijn ze 4 jaar 3 jaar en 1 jaar.. en had het niet anders gewild. Zo gezellig💙
4 dagen geleden
Onze kinderen schelen 1 jaar en 9 maanden. Om héél eerlijk te zijn lijkt net wat meer leeftijdsverschil me makkelijker, maar nu de jongste net 1 is en de oudste bijna 3 zijn ze zó leuk samen! Dat ik toch echt blij ben dat het gelopen is zoals het is gelopen.
Wij hebben ook nog wel de wens voor een 3e, maar dar wachten we nog wel even mee.
4 dagen geleden
Hier een grote wens voor een tweede. Helaas is mijn cyclus nog niet echt op gang, dus het is nog wat lastig. Wij dromen heel erg van een groot gezin!
4 dagen geleden
Hier een grote wens voor een derde kindje. Ons eerste kindje is stil geboren en daarna heeft het 2,5 geduurd voor ons tweede kindje. Ergens vind ik iets meer leeftijd ertussen fijn zodat onze dochter snapt als er een broertje of zusje bij komt. Maar vind het lastig om langer te wachten omdat het zomaar weer een aantal jaar kan duren.
4 dagen geleden
Wij zitten nu in de wachtweken van de 1e ronde voor nr 3.
Tussen nummer 1 en 2, zit 8 jaar leeftijdsverschil.
4 dagen geleden
Hier 2 kindjes ( 4 en 1) en ze schelen 3 jaar en 8 maanden. We hadden het eigenlijk dichter op elkaar gewild, maar helaas heeft het even geduurd… Nu vind ik het verschil eigenlijk wel fijn, onze oudste snapt zo veel en kan beneden zelf even spelen als je met de baby in de weer bent. Lijkt me lastig als er maar 1 jaar tussen zit 🤪
4 dagen geleden
2.5 jaar verschil hier. Echt intens genieten van die twee! Er wordt zoveel geknuffeld en gespeeld, de jongste (1) moet altijd zo hard schaterlachen om onze oudste. Had ik echt niet verwacht van te voren🥰
Buiten dat ben ik chronisch moe en soms complete chaos haha🤣
Maar vooral genieten!
4 dagen geleden
Bij mij kriebelt al een tijdje, maar tegelijkertijd voel dan ook weetmr dat nu extra wil genieten van alles met mijn dochter en ook de tijd die ik daarvoor heb doordat ze nog enige is. Ik kan dan echt een tweestrijd voelen en ook jaloezie naar zwangere vrouwen. Mijn partner is er daarnaast nog niet aan toe en zal dus ook nog even duren voor we gaan proberen.
3 dagen geleden
Onze dochter is bijna 13 maanden, en over 2 weken uitgerekend, ons 2e meisje🩷 Ben zo benieuwd hoe onze dochter op dr zusje gaat reageren straks!
2 dagen geleden
Bij ons zit er 16 maanden verschil. Ons dochtertje wordt januari 2.5 en ons zoontje is november 1 geworden.
Alle eerlijkheid, in het begin vond ik het mega zwaar. Hoe moet ik de aandacht verdelen. Schuldgevoel. Moe.
Maar nu ze beide lopen en met elkaar spelen had ik het echt niet anders gewild.
Zo leuk!
Succes in ieder geval!
2 dagen geleden
Hier is onze zoon 2,5 onze dochter dus net 1 (van november) en ik ben nu 15 weken zwanger. De oudste en middelste schelen 16 maanden. En de middelste en jongste gaan, als alles goed gaat, straks 18 maanden schelen! Ik vind het zalig. Zo dicht op elkaar, zou niet anders willen!
2 dagen geleden
Hier gaan we volgende maand beginnen aan een tweede 🥳
Lijkt me wel leuk en gezellig voor ze om niet teveel te schelen 🤭
2 dagen geleden
Wij zitten nu in onze wacht week voor 1e keer weer proberen! Nog een weekje te gaan😍 onze dochter is nu 2 weken 1 jaar.
Moet zeggen normaal voel ik snel menstruatie klachten en wordt ik vrij snel weer ongesteld binnen een week en tot nu toe nog geen enkel teken van een op komende menstruatie! Spannend🙈