23 Reacties

6 maanden geleden

Hoeveel weken ben je nu? Ervaar dit ook bij mijn tweede en ben zo bang dat dit langer aanhoudt dan de eerste

6 maanden geleden

Reactie op anom

Hoeveel weken ben je nu? Ervaar dit ook bij mijn tweede en ben zo bang dat ...
12+1 , ja het is echt vreselijk he… ben er ook zo bang voot

6 maanden geleden

Nou hier hetzelfde.. al 3 maanden lang kotsmisselijk, had even 2 dagen vorige week dat ik ineens me goed voelde maar daarna was het weer raak. De dagen duren erg lang zo, ben nu 12 weken en 6 dagen. Hou er de hoop in dat de tweede trimester beter gaat maar is echt afwachten. Heb verschillende tabletten ook gekregen tegen de misselijkheid maar niks werkt. Hoor van de 1 dat het na 13 weken beter word en van de ander dat die de hele zwangerschap last had.. dus is duimen! Hoop dat jij je snel beter voelt ook!

6 maanden geleden

Hi! Ik had dit ook. Heb medicatie gekregen van de gyn hiervoor. En ik heb nergens meer last van. Het is wel duur, maar wellicht wat om te proberen?

6 maanden geleden

Kan ook na 14 na 16 of na 20 weken pas overgaan. Bij mijn eerste na 14 weken. Nu wel erger dan met eerste. Nu 11+5
Helaas herkenbaar.. ik ben nu 11+2 en hoop dat het beter wordt.. zo vermoeiend! Soms ook maagzuur. En ik vind avondeten nog steeds een drama…

6 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Hi! Ik had dit ook. Heb medicatie gekregen van de gyn hiervoor. En ik heb n ...
Welke medicatie is dat ?

6 maanden geleden

Reactie op Otjeee

Welke medicatie is dat ?
Emasefene

6 maanden geleden

Reactie op Kikib

12+1 , ja het is echt vreselijk he… ben er ook zo bang voot
Bij mij precies hetzelfde. Vandaag ook 12+1

6 maanden geleden

Bij mij was het met week 10 ineens weg/veel beter en nu met 12 weken kei hard terug 🥲.

6 maanden geleden

Hier met ruim 15 weken nogsteeds last van. Vorige zwangerschap tot geboorte aan maagzuur gehad dus leg me er maar bij neer dat dit het nu is tot het eind, kan het alleen maar meevallen 🤭.

6 maanden geleden

Ik ben nu 14,5 weken zwanger en moet nog elke ochtend standaard overgeven met opstaan. Het komt al meteen als ik van liggend naar zittend ga op het bed 🥲

6 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde gehad. Bij mij is het bij 11 weken 100000% beter gegaan. Ik kon dagen niet eten, soms overgeven, heb me al 2 x ziek moeten melden op werk zo heftig. Als ik op werk was was ik alleen aanwezig. Zo misselijk dat werken amper lukte. Ik hoop voor je dat t ook snel beter wordt bij jou! Goed slapen hielp bij mij en niet gezond eten hielp ook, dus frietjes bijv. Of noodles

6 maanden geleden

Reactie op kiim92

Bij mij was het met week 10 ineens weg/veel beter en nu met 12 weken kei ha ...
Zo had ik het ook. Periode dat ik me bijna 2 weken goed voelde en toen sloeg het weer toe 😢 Ik leg me er inmiddels ook naar bij neer. Het beste is kleine beetjes eten en dan is het iets beter te doen..

6 maanden geleden

Reactie op Emickey

Ik ben nu 14,5 weken zwanger en moet nog elke ochtend standaard overgeven m ...
Ik eet om die reden liggend 2 rijstwafels voor ik rechtop ga zitten. En daarna heeeeel rustig aan doen tot ongeveer een half uur na het ontbijt. Dan hoef ik meestal niet over te geven ;)

6 maanden geleden

Reactie op mermaidmommy

Zo had ik het ook. Periode dat ik me bijna 2 weken goed voelde en toen sloe ...
Frustrerend is het wel 😢 Het is nu vooral ochtend en avonden. Avondeten is echt een ramp.. eergisteren zat ik huilend achter mn bord met eten omdat de moed mij even in de schoenen zakte.. dacht er vanaf te zijn.. nu wel herpakt en frisse moed en we doen ons best met ontbijt en idd kleine beetjes eten. De periodes overdag dat het beter gaat probeer ik vaker en iets meer te eten zodat ik wel genoeg voedingstoffen binnen krijg.. en idd bij neerleggen dat het zo is. 😮‍💨

6 maanden geleden

Reactie op kiim92

Frustrerend is het wel 😢 Het is nu vooral ochtend en avonden. Avondeten is ...
Ja dit heb ik ook. Lunch is het enige waar ik een beetje "los" kan gaan. Ontbijt en avondeten gaan echt moeizaam. Heb vandaag voor ontbijt 1 dadel-fruit balletje gegeten 😅 soms heb ik echt wel trek, dus dat maakt het wel lastig. Maar eergister ging ik dus gewoon eten waar ik zin in had en alles kwam eruit helaas.. dus probeer maar echt het kleine beetjes dieet aan te houden 😂

6 maanden geleden

Ik heb dit ook als ik geen Suprimal neem. Ik slik het nu al een paar weken en het wordt eigenlijk aangeraden voor 7-10 dagen. Ik dacht vandeweek: hoera ik ben 12 weken, laat ik eens een dagje stoppen maar toen heb ik dus de hele dag weer op de bank gelegen. Volgende week maar eens aan de vk vragen of het een probleem is als ik ze wat langer slik… Als ik ze braaf elke avond en ochtend neem heb ik weinig tot geen last.

6 maanden geleden

Reactie op ZomaarBetty

Ik heb dit ook als ik geen Suprimal neem. Ik slik het nu al een paar weken ...
Zelfde hier! 🙋🏼‍♀️ ik ben ruim 14 weken en nog als ik ‘s avonds vergeet word ik rond 3:00 kotsmisselijk wakker.. Mijn VK, HA en apotheker hebben alle 3 bevestigd dat je suprimal mag blijven nemen. Sterkte!

6 maanden geleden

Reactie op Wonder2024november

Zelfde hier! 🙋🏼‍♀️ ik ben ruim 14 weken en nog als ik ‘s avonds vergeet w ...
Kijk dit zijn de berichten waar ik op zit te wachten 🤩 Ik durfde eigenlijk niet te gaan bellen omdat ik bang was dat ik moest stoppen 🤭 DANKJEWEL