45 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op kaytea

Ah oké dus niet heel lang meer hopelijk! Jaa we hebben toch besloten om de ...
Laat maar even weten hoe het ging!

3 maanden geleden

Ik heb mijn 13 weken echo gehad afgelopen dinsdag en het geslacht was heel duidelijk te zien. Volgende week hebben wij een geslachtsbepalende echo en dat wordt het hopelijk bevestigd was wij gezien hebben. Zo spannend 😅

3 maanden geleden

Hier ook 30 november! Vandaag de 13 weken echo ben enorm benieuwd

3 maanden geleden

Reactie op tulpje_

Hier ook 30 november! Vandaag de 13 weken echo ben enorm benieuwd
Hoe was het?

3 maanden geleden

Reactie op BlackFairy

Laat maar even weten hoe het ging!
Was zoo leuk!!! 😍 Zo mooi om alles te zien en een hele geruststelling dat alles goed was. Ze zei dat ze het geslacht niet mocht zeggen maar toen ze tussen de beentjes keek was het niet te missen 😂 Ze zei ook: ik mag geen uitspraken doen maar ik denk dat dit duidelijk is! 💙

3 maanden geleden

Reactie op kaytea

Was zoo leuk!!! 😍 Zo mooi om alles te zien en een hele geruststelling dat ...
Ah ja fijn is dat he! Scheelt ook weer een hoop stress. Word het een jongentje denkt ze?

3 maanden geleden

Reactie op BlackFairy

Ah ja fijn is dat he! Scheelt ook weer een hoop stress. Word het een jongen ...
Jaa en dat was ook wel goed op de echo’s te zien zo leuk! Gaan het morgen aan familie vertellen. Dan hopen dat het over 5 weken nog zo is 😂😂

3 maanden geleden

Reactie op kaytea

Jaa en dat was ook wel goed op de echo’s te zien zo leuk! Gaan het morgen a ...
Daar ga ik wel vanuit dan hoor, dat het zo blijft! Gefeliciteerd 💙💙

3 maanden geleden

Ik 29 nov! 😁

2 maanden geleden

Jaaaa 30 november hier! We krijgen een meisje en op de 8ste de 20 weken echo😍

2 maanden geleden

Reactie op MdvN

Jaaaa 30 november hier! We krijgen een meisje en op de 8ste de 20 weken ech ...
Leuk! Ik heb ook de 8e de 20 weken echo 😍

2 maanden geleden

Reactie op MdvN

Jaaaa 30 november hier! We krijgen een meisje en op de 8ste de 20 weken ech ...
Ik precies hetzelfde ☺️ 30 nov, een 🩷 en 8e de 20 weken echo!

2 maanden geleden

Ik ook! Ik krijg een jongen 🥰

2 maanden geleden

Vandaag een perfecte 20 weken echo gehad en het is nog steeds duidelijk een jongetje. Helemaal verliefd 😍🩵 Hoe was de 20 weken echo bij de rest die hem vandaag ook hadden?

2 maanden geleden

Ik heb as vrijdag de 20 weken echo. Ook 30/11 uitgerekend van een jongen 🩵 2 kindje! We hebben al een dochter van 1,5 🩷

2 maanden geleden

Reactie op kaytea

Vandaag een perfecte 20 weken echo gehad en het is nog steeds duidelijk een ...
Wat fijn!! 🥰 Wij hadden vandaag ook een goede 20 weken echo! Moet vrijdag nog even een keer terug komen omdat ze haar stuitje niet goed in beeld kreeg. Squats, springen, dansen.. nee hoor ze bleef lekker liggen 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Jaan89

Wat fijn!! 🥰 Wij hadden vandaag ook een goede 20 weken echo! Moet vrijdag ...
Hahaha nog zo’n eigenwijs kindje 🤣 bij ons deed ze heel lang over het hartje omdat hij telkens weg draaide 😅 maar het was uiteindelijk gelukt! Nu kun je wel nog een keer naar haar kijken 😍😍

2 maanden geleden

Reactie op Jaan89

Ik precies hetzelfde ☺️ 30 nov, een 🩷 en 8e de 20 weken echo!
Zooo toevallig, was jullie 20 weken echo goed?

2 maanden geleden

Hier ook 30 november uitgerekend! Afgelopen donderdag de 20 weken echo gehad, waarbij we het geslacht nu weten 🩵 en ook helaas een kleine afwijking gezien. Ons zoontje heeft een klompvoetje. Vind het een stomme naam, het is meer een klapvoetje. Gelukkig wel na de bevalling goede behandeling voor, dus dat heeft ons heel erg gerustgesteld. Verder hoop ik vooral dat ons kindje liever eerder dan later komt 🙈 Met Sinterklaas zou ik erg sneu vinden. Ben zelf ook in November geboren, dus zou een novemberkindje erg leuk vinden 🥰

2 maanden geleden

Reactie op MdvN

Zooo toevallig, was jullie 20 weken echo goed?
Jaaa alles was goed 😊 moest vrijdag terug omdat ze niet alles in beeld kregen, was ook goed gelukkig. Klein hoofdje wel maar dat had mijn dochtertje ook.. hoe was die van jullie?