58 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op kaytea
Ah oké dus niet heel lang meer hopelijk!
Jaa we hebben toch besloten om de ...
Laat maar even weten hoe het ging!
5 maanden geleden
Reactie op BlackFairy
Laat maar even weten hoe het ging!
Was zoo leuk!!! 😍 Zo mooi om alles te zien en een hele geruststelling dat alles goed was. Ze zei dat ze het geslacht niet mocht zeggen maar toen ze tussen de beentjes keek was het niet te missen 😂 Ze zei ook: ik mag geen uitspraken doen maar ik denk dat dit duidelijk is! 💙
5 maanden geleden
Reactie op kaytea
Was zoo leuk!!! 😍 Zo mooi om alles te zien en een hele geruststelling dat ...
Ah ja fijn is dat he! Scheelt ook weer een hoop stress. Word het een jongentje denkt ze?
5 maanden geleden
Reactie op kaytea
Jaa en dat was ook wel goed op de echo’s te zien zo leuk! Gaan het morgen a ...
Daar ga ik wel vanuit dan hoor, dat het zo blijft! Gefeliciteerd 💙💙
4 maanden geleden
Reactie op kaytea
Vandaag een perfecte 20 weken echo gehad en het is nog steeds duidelijk een ...
Wat fijn!! 🥰
Wij hadden vandaag ook een goede 20 weken echo! Moet vrijdag nog even een keer terug komen omdat ze haar stuitje niet goed in beeld kreeg. Squats, springen, dansen.. nee hoor ze bleef lekker liggen 🙈
4 maanden geleden
Reactie op Jaan89
Wat fijn!! 🥰
Wij hadden vandaag ook een goede 20 weken echo! Moet vrijdag ...
Hahaha nog zo’n eigenwijs kindje 🤣 bij ons deed ze heel lang over het hartje omdat hij telkens weg draaide 😅 maar het was uiteindelijk gelukt!
Nu kun je wel nog een keer naar haar kijken 😍😍
4 maanden geleden
Hier ook 30 november uitgerekend! Afgelopen donderdag de 20 weken echo gehad, waarbij we het geslacht nu weten 🩵 en ook helaas een kleine afwijking gezien. Ons zoontje heeft een klompvoetje. Vind het een stomme naam, het is meer een klapvoetje. Gelukkig wel na de bevalling goede behandeling voor, dus dat heeft ons heel erg gerustgesteld.
Verder hoop ik vooral dat ons kindje liever eerder dan later komt 🙈 Met Sinterklaas zou ik erg sneu vinden. Ben zelf ook in November geboren, dus zou een novemberkindje erg leuk vinden 🥰