19 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben ook bijna 30 weken zwanger, maar heb deze echt met 32 weken ivm vakantie van mijn verloskundige 😉

2 maanden geleden

1,5 kg met 30 weken is toch gemiddeld?

2 maanden geleden

33 weken en bij mij zeggen ze dat ze nu ongeveer bijna 2 kg is

2 maanden geleden

Ik heb morgen met 30 weken en 4 dagen een groeiecho. Maar ik ben in verwachting van een tweeling en het zijn beide meisjes dus verwacht relatief lage gewichten.

2 maanden geleden

1.5 kg is heel keurig voor 30 weken? Ik had mijn groei echo met 29+6 en toen werd de kleine op 1600 gram geschat en dat was P60. Dus 1500 gram is volgens mij helemaal keurig..

2 maanden geleden

Vorige week bij 29+3 woog hij 1,7kg gemiddeld. Hij is wel boven de gemiddeld geschat. Dus 1,5 lijkt mij wel goed

2 maanden geleden

1.5 kg is juist de goed voor 30 weken volgens mijn gyn😅

2 maanden geleden

Reactie op Kiki05

1,5 kg met 30 weken is toch gemiddeld?
Gynaecoloog gaf aan iets onder het gemiddelde, dus geen flauw idee

2 maanden geleden

Reactie op maanbloem

1.5 kg is juist de goed voor 30 weken volgens mijn gyn😅
Oh gelukkig nou dan is het goed😁

2 maanden geleden

Wij hadden met 31 weken de groeiecho waarbij het gewicht is geschat op 1650 gram. Volgens de echoscopiste was dit prima.

2 maanden geleden

Wij hadden met 31 weken een groeiecho. Kindje geschat op 2168. Vind het toch gek dat dit kindje zo 'groot' blijkt te zijn. Onze vorige dochter was dysmatuur 😅

2 maanden geleden

31 weken en 4 dagen, en hier 1600 kilogram!

2 maanden geleden

Bij 32 weken de groeiecho en 1,8 kg! Dit is iets onder het gemiddelde, dus lijkt me dat jullie baby ook heel keurig zit hoor 😊

2 maanden geleden

32+3 en 1555 gram

2 maanden geleden

30+5 en ong 1600 gram

2 maanden geleden

1,3 kg met 30 weken. Dat was ook gemiddeld, ze kunnen dat nu ook echt niet inschatten nog hoe zwaar ze straks zijn. Komen nog veel vetjes bij de komende weken

2 maanden geleden

Ik had ook een groeiecho met 29 weken omdat ze de baarmoeder aan de kleine kant vonden. Ze hadden toen geschat op 1,1 kilo( ze zou onder het gemiddelde zitten) maar geen reden voor paniek. Ze houden het echt wel goed in de gaten als de groei echt achter loopt.

2 maanden geleden

Ik had op mijn 30 weken te horen gekregen dat mijn kindje te klein zou zijn ze begonnen al over inleiden ect ben toen doorverwezen naar t ziekenhuis bleek alles gewoon prima te zijn en het evt door de genen zou kunnen komen. 31 weken inmiddels en hij weegt ongvr 1,7 Denk dat ze overal wat anders roepen! En ongerust maken voor niks!

2 maanden geleden

Wij hadden met 30+4 de groeiecho, 1850 gram. Ons kindje lag boven het gemiddelde, maar aangezien ik zelf 1.80 ben en mijn vriend ruim 2 meter is dat niet gek 😅 Hij of zij heeft vooral lange benen kregen we te horen haha