21 Reacties
2 maanden geleden
Nou hier 32 + 3 en ook nog geen naam… 🫢 . Dus snap je paniek wel.
Wij hadden er 1 maar, ik vind hem niet meer zo leuk en ik heb nog steeds een naam in mijn hoofd maar, mijn dochter haar beste vriendinnetje heeft een familielid die heet zo..
Daardoor twijfel ik nog 😅😅
2 maanden geleden
Reactie op duenjeanlaodin
Nou hier 32 + 3 en ook nog geen naam… 🫢 . Dus snap je paniek wel.
Wij had ...
Oh erg he.. ik had al jaren een favoriet. Alleen de naam lijkt teveel op die van de zus van mijn man. Dus dat is echt zo jammer! Echt paniek paniek😂😂 de naam die we hebben is mooi maar de twijfel komt gewoon ineens. Snap er echt niks van🫢
2 maanden geleden
Als het je troost, ben vandaag 34 weken en heb er ook nog geen.
Ofja.... IK heb er wel één, maar mijn man nog niet, dus ben aan het wachten tot hij het met mij eens is of zelf met een naam op de proppen komt 🤣
En hoewel ik zelf een hoop meidennamen heb ben ik zelf niet zo van de klassieke namen, dus ben bang dat ik je niet echt kan helpen. Maar je mag mijn lijstje prima gebruiken hoor.
Hier wordt het een jongetje dus heb er geen nut meer voor 😊
Aisa
Amara
Brenna
Mira
Rhona
Riona
2 maanden geleden
Reactie op Eline En Vriend
Oh erg he.. ik had al jaren een favoriet. Alleen de naam lijkt teveel op di ...
Oooo snap je helemaal… denk maar zo, komt door de hormonen 😅🥲.
Misschien is die naam juist wel heel leuk als je het vernoemen wilt naar je zus!! Heb ik bij mijn dochter ook gedaan. Vernoemd naar mijn zus, die is tot op de dag van vandaag mij enorm dankbaar dat ik daarvoor heb gekozen 🤍!!
Maar, daar moet je wel echt 1000% achter staan natuurlijk.
2 maanden geleden
Herkenbaar dit. Ben bijna 37 weken en we hebben nog geen naam. Nouja.. er is 1 naam waar we het wel over eens (kunnen) zijn maar ergens ben ik er niet helemaal 100% gek op dus ben nog op zoek naar een naam die ‘mooier’ is of mij nog meer aanspreekt. Misschien komt dat ook nooit... en is de naam waar we het over eens kunnen zijn gewoon de naam van het kindje, maar wordt ik pas verliefd als ze geboren is?🙈
Weet niet hoor maar misschien is dat ook wel iets waar jij tegen aanloopt en ben je uiteindelijk toch wel gek op de naam waar je nu ineens over twijfelt.
Inspo.. uhm misschien Helena, Latitsia of Elizabeth?🤷🏽♀️
2 maanden geleden
Welke naam had je als optie? Ik had bij de eerste ook nooit een wow gevoel en op de dag van de bevalling nog twijfels. Nu zou ik niet anders meer willen dan die naam voor mijn dochter. Bij de tweede ook wel weer twijfels over de naam. Ook geen wow gevoel, maar leg me erbij neer. Heb me bij de eerste er zó druk over gemaakt en uiteindelijk allemaal voor niets. Dus ergens zou ik zeggen, hou je fijn vast aan de eerste keuze, het zal vast bij je kindje gaan staan 🙏🏼