Hoi hoi,
Officieel niet in november uitgerekend maar vanwege hoogrisico op vroeggeboorte las ik hier stiekem wel al tijdje mee 馃槣
Ik ben benieuwd of dit jullie bekend voor komt?
Ik ben nu 35 weken zwanger en heb al hele zwangerschap last van extreme obstipatie.
Echter sinds donderdag opeens diarree, echt waterdun en soms gepaard met extreme darm krampen. Ik heb ook veel harde buiken, maar niet meer of pijnlijker dan anders.
Ik heb de hele dag t gevoel dat ik moet zeg maar. De ene keer is het veel en soms heel klein beetje. En voel me in het algemeen ook echt minder lekker, snel misselijk, etc. Kan wel gewoon eten.
Het voelt niet als buikgriep, dat heb ik dankzij ons peutertje wel vaker gehad en was toch anders.
Ik herken dit niet van mijn eerste zwangerschap.. toen had ik tot het einde gewoon obstipatie 馃槄 (behalve net voor de bevalling)
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vind het toch wel raar. Kan dit begin van de bevalling zijn? Heb wel een korte bmh en daarom onder behandeling van de gynaecoloog.
Hi! Ik merk dit bij mezelf dus ook, ik ben vandaag 36 weken maar ik heb ook al een week of 2 last van diarree en 眉berhaupt het feit dat ik veel vaker de aandrang voel om naar het toilet te gaan.
Ik heb het rond 37 weken anderhalve week gehad, ondanks ijzertabletten. Maar het is weer over gegaan en 38+6 inmiddels...
Maar het kan wel een voorteken zijn!