17 Reacties

één maand geleden

Ohh wat vervelend dat je dat nu al hebt… ik ben 37 weken en heb sinds deze week heel veel last van me bekken dus elke stap doet pijn.. en dat slapen heb ik ook verschrikkelijk.😤

één maand geleden

Ik voel me echt waardeloos ik kan me niks herinneren dat ik dit zo had bij de 1e maar volgens de verloskundige is dit de 2e keer altijd net wat heftiger en dat merk ik ook zeker 😅 pijn met lopen pijn met liggen draaien in bed ‘s nachts echt overdreven moe weer opnieuw misselijk sinds een week met andere woorden ik ben hellemaal op 😫 en dan het besef dat er nog 4 weken te gaan zijn haha succes jij ook nog 🍀

één maand geleden

Hoi! Hier ook 35+4 Merk dat ademen wat beter gaat en slapen ook wel! Alleen sinds een week erg gezwollen voeten en handen. Veel hoofdpijn en extreem misselijk makende honger in de ochtend. Om 6:30 moet ik gewoon wat eten. Harde buiken komen ook vaker voor en echt menstruatie achtige krampen. De baby is in namiddag avond wel druk maar merk als ik in bed lig dat die echt rustig is. Normaliter was die juist druk als Ik in bed ging liggen. Dus zowel positieve als minder positieve veranderingen..

één maand geleden

Reactie op sterrex

Ik voel me echt waardeloos ik kan me niks herinneren dat ik dit zo had bij ...
Precies hetzelfde als jou, zo voel ik me! Frusterend is het.. ik ben er niet gezelliger op.. laat de baby maar komen vanaf woensdag (dan37 weken)

één maand geleden

Die rugpijn is zo vervelend hè! Ik ben nu precies 36 weken en mijn kwaaltjes beginnen weer wat minder te worden. Ik had de afgelopen week ook bizar veel rugpijn, enige plek waar ik mijn lichaam een beetje rust kon geven was in bed, onder de douche en in het zwembad. Nu trekt de rugpijn weer weg gelukkig! Nu ook vooral last van slapeloosheid maar nu ik met verlof ben vind ik dat niet heel erg. Ik doe overdag gewoon wat dutjes, dus zoek mijn slaap op die manier. Heb in de nacht wel veel last van zweetaanvallen en de meest bizarre dromen 🙄

één maand geleden

Morgen ben ik 35, en ik merk ook al 2-3 dagen dat er iets aan het veranderen is. Heel veel harde buiken en indalings- of oefenweeën, ook de vocht begint zich op te hopen, misselijkheid is back, en mijn bekken/onderrug,schaambot is ook flink aan het zeuren. Kwa energieniveau heb ik tijdens het volle maan een enorme dip gehad, nu gaat het weer wel wat beter.

één maand geleden

Reactie op mommyCey

Hoi! Hier ook 35+4 Merk dat ademen wat beter gaat en slapen ook wel! Alle ...
Mij is gezegd bij zwellende handen/voeten en misselijkheid enzovoort opletten voor zwangerschapsvergiftiging!' Heb je je bloeddruk al gecontroleerd?? Xx

één maand geleden

Vandaag 36 weken, maar de afgelopen week was niet fijn. Veel last van buik- en rugpijn en als ik te lang sta doen mijn heupen pijn. Gelukkig ben ik minder snel buiten adem dankzij het indalen. De baby wordt steeds groter dus ik voel nu ook echt een kindje bewegen in m’n buik. Wat een mooi gevoel 😍

één maand geleden

Hier ook, bijna 36 week. En echt alles doet pijn en kost extra veel moeite. Hoop dat ie nog 2 weekjes blijft zitten dan mag ie komen!

één maand geleden

Ik voel me oud en versleten. Elke middag doe ik een dutje, als ik die mis, heb ik een stomme avond. In de nachten slaap ik over het algemeen niet zo goed Mijn bekken doen enorm pijn, vooral m'n schaambot voelt mega beurs. Ook heb ik geregeld last van mn maag, die zit dan de hele avond ineens bomvol. Ik tel de weken af 🫠

één maand geleden

Hier 36 weken! Begon met lichte spierpijn aan mn bekken maar inmiddels echt veel last, vooral ‘s nachts met draaien doet alles zo zeer. Lopen ook geen pretje maar zolang ik wat in beweging blijf is het te doen. Positieve is dat ik veel meer lucht heb! 😅

één maand geleden

Mijn handen zijn echt ontploft en mijn gezicht ook 😂! Zoveel vocht ineens. Doet gewoon zeer eigenlijk. Verder ook sinds 35.0 maagklachten en diarree🥲 En echt 10x per nacht plassen. Ook pijn in mn benen dus dat houdt me wakker. Rennies en magnesium en warme douche helpen beetje. Ik werk tot vrijdag (36.2) dus nog eeeeeven volhouden. We’ve got this!!

één maand geleden

Hier eigenlijk alleen maar een beetje last van maagzuur en nog vol energie🙈

één maand geleden

Nog even wachten dames! Ik merk de afgelopen week dat ik vaak last heb van brandend maagzuur. Afgelopen dagen heb ik mezelf een aantal keer even akelig gevoeld, misselijk, duizelig. De baby neemt natuurlijk veel ruimte in en je andere organen komen hierdoor in de knel. Ook de bewegingen zijn niet meer liefjes maar drukken vervelend op je blaas en tegen je ribben aan. Gelukkig duurt dit dan maar even als ik me rustig houd en goed dooradem. Maar o wat ben ik toch blij als hij er straks uit is 😅

één maand geleden

Ik zit op 37 en tel de dagen af 🤭 Vind het vooral jammer dat ik zo slecht slaap en fysiek zo hard achteruit ga 😅 kan helaas niet veel buiten de deur doen en qua schoonmaken kom ik ook niet ver ondanks dat ik echt enorm graag wil boenen 🫣

één maand geleden

Reactie op Felfel93

Mij is gezegd bij zwellende handen/voeten en misselijkheid enzovoort oplett ...
Heb woensdag weer een afspraak! Dan laat ik het weer checken

één maand geleden

Ik ben kapot 🥲. Bekken/rugpijn, bandenpijn en als ik niet horizontaal lig, hoopt er veel vocht op in mijn voeten. Ook mijn gezicht herken ik op foto’s door vocht niet meer terug. Mag van mij snel gaan 😊