34 Reacties
één maand geleden
Wij hadden bij onze 2de ook geen naam.. pas op de dag van de bevalling, tijdens de weeën hebben we besloten..🤭
Mijn schoonzus haar kind had gewoon 3 dagen geen naam omdat ze geen hadden.. omdat ze er niet uit kwamen..😱🤷♀️
Bij hun 2de kind wisten ze ook niet.. maar hij had binnen 24 uur een naam 😅🤭🤣🤣
één maand geleden
Reactie op Manu26
Wij hadden bij onze 2de ook geen naam.. pas op de dag van de bevalling, tij ...
Mijn angst is precies dit dus, maar misschien ben ik dan zo druk met de naam dat ik de weeën minder voel 🤣. Ik hoop echt dat we het op een gegeven moment vinden voor tijdens of na de bevalling. Lijkt me niet leuk om maar een naam te moeten uitkiezen omdt het moet
één maand geleden
Er is een app die heet “kinder”. Hier kunnen jullie beiden een profiel aanmaken en aan elkaar koppelen en dan kan je namen swipen (zoals bij tinder). Als er dan een matcht is krijg je een melding. Je kunt namen in alle talen kiezen, dus wie weet zit daar iets voor jullie tussen! Succes! ❤️
één maand geleden
Ben gewoon serieus blij te lezen datk niet de enige ben. Niet dat jullie helpt maar goed! Hier wel meiden naam maar geen jongens. Weten niet wat t wordt namelijk maar het is gewoon een dikke vette strijd tussen m’n man en mij. Of n wedstrijd zo kun je t ook zien. Ik vind zijn lijstje stom en hij de mijne. Dus iemand moet zwichten. En dat gaan we allebei niet doen😳 lekkere sfeer hè bij 37 wk😋😋😝dus wij mijden angstvallig het onderwerp namen
één maand geleden
Reactie op Sosaev
Ben gewoon serieus blij te lezen datk niet de enige ben. Niet dat jullie he ...
Ik lees precies mijn situatie terug. Bij mijn eerste zwangerschap/ zoontje hadden we al ruim van te voren een naam. Nu verwachten we een meisje, en we komen er maar niet uit, probeer inmiddels het onderwerp een soort van te mijden. Ik wordt er moe van. Hier namelijk ook 2koppige ouders. Hier hetzelfde sfeertje 🎊
één maand geleden
Ik heb gewoon een soort top tien gemaakt jaren geleden 😂
Moet wel zeggen dat ik er ook minder mannen namen dan vrouwen namen op heb. Met meisjes heb ik het idee dat er zoveel mooie zijn en met mannen valt het me wel mee 😅
Qua Arabische namen vond ik Zain iig wel mooi, je kan nog meerdere kanten opgaan met de spelling 🤭
één maand geleden
Reactie op mermaidmommy
Ik heb gewoon een soort top tien gemaakt jaren geleden 😂
Moet wel zeggen d ...
Ja als het een meisje zou zijn dan heb ik de naam al klaar liggen 🙈 helaas met jongens een stuk lastiger lijkt t wel. Zain is ook een hele mooie naam die ik zeker zoi overwegen maar helaas heet de zoontje van mijn nichtje al zo. En wij zijn erg close dus dat word m niet.
één maand geleden
Ik zag laatst een stel die hadden hun top 100 (of als jij wat meer haast hebt doe je top 50 ofzo) op briefjes in een pot en elke dag (of als je wat meer haast hebt doe je dat vaker) haalden ze 2 briefjes eruit en daarvan deden ze degene die ze het minst leuk vonden weg en de leuke weer terug in de pot. Dan blijf je uiteindelijk met alleen de leukste over die je ook met elkaar moet vergelijken! En blijft t er uiteindelijk bij 1
één maand geleden
Hier heeft het ook een tijdje geduurd voor we een naam hadden. Wat ons hielp was accepteren dat we niet de naam gaan vinden waar we beide verliefd op zijn. Anders waren we die ondertussen wel tegen gekomen. Zo belangrijk is een naam uiteindelijk ook niet 😊 uiteindelijk past elk kindje bij de naam die het krijgt omdat je dat zo gewend bent. De naam die we nu hebben gekozen vinden we allebei wel oké.
één maand geleden
Hier ook niet DE naam. Meisjesnamen vinden we beide zoveel makkelijker en leuker dan jongensnamen. We hadden wel telkens een naam die terug kwam of “bleef staan” maar niet het “JA dit is hem!” Gevoel zoals bij de naam van onze dochter. We hebben ons er maar bij neergelegd dat we dat gevoel waarschijnlijk ook niet meer bij een jongensnaam gaan krijgen. Dus we hebben een optie qua naam, maar niet “wauw”. 😅