34 Reacties

één maand geleden

Reactie op Sosaev

Ohh zo vervelend he..! Je hebt er onrust van in je hoofd en toch wil je t u ...
Jaa is gewoon niet leuk meer, ik verbaas me dat er juist meerdere stellen zijn die het moeilijk vinden om een jongensnaam te kiezen. Bij ons gaat het om een meisjesnaam, en dat werkt echt niet..😪

één maand geleden

Reactie op Selmx

Jaa is gewoon niet leuk meer, ik verbaas me dat er juist meerdere stellen z ...
Nou kom maar op met je lijst leuke jongensnamen, misschien zit er wat voor ons tussen! 😂

één maand geleden

Reactie op Xx2021

Nou kom maar op met je lijst leuke jongensnamen, misschien zit er wat voor ...
Ik volg😂😂

één maand geleden

Herkenbaar.. Op ons lijstje staat Kyran en dat is een Perzische naam.

één maand geleden

Herkenbaar. We hebben wel allebei apart een favoriete naam, maar geen naam die mijn man en ik allebei mooi vinden. Kreeg van een mannelijke collega dan wel weer de tip dat als ik het op de bevalling aan liet komen, dat ik dan mag kiezen omdat je als man na zo'n bevalling niet meer veel erover te zeggen hebt 🤣

één maand geleden

Reactie op Xx2021

Nou kom maar op met je lijst leuke jongensnamen, misschien zit er wat voor ...
Om heel eerlijk te zijn, wij zijn gelovig en er zijn veel mooie profeetnamen en andere krachtige jongensnamen uit de koran.

één maand geleden

Reactie op 1-Willeke

Ik volg😂😂
Ik denk niet dat ik in jullie lijstje val 😅😅

één maand geleden

Ik kan wel een paar namen noemen die we op ons lijstje hebben staan maar dus nog niet het gevoel bij hebben van dit word m. -loran -kiyan -ronî -rodî -alan -aras

één maand geleden

Reactie op Cv-ketel

Herkenbaar. We hebben wel allebei apart een favoriete naam, maar geen naam ...
Haha dat laatste was bij ons vorige keer idd zo 🤣 Manlief durfde toen echt niet meer voor ‘zijn naam’ te pleiten 😝

één maand geleden

Reactie op Xx2021

Hier ook niet DE naam. Meisjesnamen vinden we beide zoveel makkelijker en l ...
Dit hebben wij ook. Ik vind jongensnamen makkelijker en heb echt weinig gevoel en inspiratie bij meisjesnamen. En nu moeten we er voor de tweede keer een uitzoeken 🤪We hebben geen echte wow, maar hebben nu een naam die we allebei wel mooi/ok vinden. Het gaat vast bij haar horen…

één maand geleden

Ladies en gentlemen, we’ve got him! Het heeft even geduurd maar we zijn eruit over de naam. Eindelijk 😂😂

één maand geleden

Reactie op 1-Willeke

Ladies en gentlemen, we’ve got him! Het heeft even geduurd maar we zijn eru ...
Oh ben eigenlijk heel erg nieuwsgierig nu hahaha. Fijn dat jullie de naam nu hebben.

één maand geleden

Wij hier hetzelfde, maar dan 34 weken zwanger. Ben op zoek naar een Turks of Arabische jongensnaam voor mijn tweede zoontje.