6 Reacties

19 dagen geleden

Heel herkenbaar 😅 Ik heb ook regelmatig het gevoel dat hij er zo uit kan vallen 🤣 Verder inderdaad ook veel druk onder en pijn in liezen en schaambot. Ik herken dit niet van de eerste.

19 dagen geleden

Reactie op Roce

Heel herkenbaar 😅 Ik heb ook regelmatig het gevoel dat hij er zo uit kan v ...
Nou, ik heb dit dus ook! Ik herken dit ook niet van de eerste. Natuurlijk is de weg vrij gemaakt hoor en er meer ruimte dat begrijp ik, maar soms heb ik gewoon het gevoel dat ze even een handje uitsteken ofzo 🫣

19 dagen geleden

Ja ik ook met 38 weken. Met 30 weken was ie al aan het indalen (2e kindje) Baby ligt erg laag en de schouders duwen al weken in mijn rechter lies 🤭 Ik probeer de ongemakken maar zoveel mogelijk te negeren en mn ding te doen. En ik ben blij dat de baby er al goed klaar voor ligt

19 dagen geleden

Yup… 1e zwangerschap en 37,5 weken nu. Ik kan al 2 weken amper lopen of me in bed omdraaien door die pijn in mn schaambot. Heel vervelend! sinds vandaag ook steken in mn onderrug. Ik hoop dat ie snel komt 😅

19 dagen geleden

Reactie op Dalia24

Ja ik ook met 38 weken. Met 30 weken was ie al aan het indalen (2e kindje) ...
Bij mij inderdaad ook de rechterlies... Ik probeer ook m'n ding te doen, maar merk wel dat het soms ongemakkelijk voelt haha..

19 dagen geleden

Reactie op cr12345

Yup… 1e zwangerschap en 37,5 weken nu. Ik kan al 2 weken amper lopen of me ...
Succes 🫶