9 Reacties
23 dagen geleden
Hier 37 weken maar het klinkt bekend allemaal..
Merk dat ik idd heel weinig zin heb om mensen te zien/af te spreken. Heb ook steeds meer maagzuur, en zo MOE!
De laatste loodjes……..
23 dagen geleden
Ik heb sinds een paar dagen inderdaad last van misselijkheid, minder zin aan eten, soms wat harde buiken en last van mijn darmen. Maar dan meer op momenten van de dag en vaak niet alles tegelijk. Ik merk dan dat als ik rust neem het vaak wel afzakt. Zondag 39 weken dus denk dat het er bij hoort? Kan niet inschatten of het tekenen zijn dat de bevalling binnenkort gaat beginnen. Spannend allemaal!
Ik voel me verder nog wel goed, heb nog zin om dingen te ondernemen en spreek nog redelijk veel af met vriendinnen/familie.
23 dagen geleden
Reactie op BJose
Ik herken mezelf in de vermoeidheid en rugpijn.
Nu heb ik sinds vanochten ...
Jemig nog steeds niet? Randstad zeker? Haha
Succes daarzo! 🍀
23 dagen geleden
Reactie op sterre1996
Jemig nog steeds niet? Randstad zeker? Haha
Succes daarzo! 🍀
Niet eens! Dit was in Leeuwarden, ze wouden me nog een nachtje houden daar, heb voorgesteld om lekker thuis te slapen om even een goede nacht extra te draaien. En stiekem in de hoop dat de weeën zelf zouden beginnen.
Ik mag straks t ziekenhuis bellen, vragen hoe laat ze nu plek voor me hebben en anders blijft de kleine man nog maar wat langer zitten ☺️
23 dagen geleden
Hier ook de 38 gepasseerd en sinds een paar dagen zo ongelofelijk moe! Heb het gevoel dat ik echt de hele dag kan slapen. Slaap ‘s nachts gelukkig ook nog wel prima en verder weinig klachten, dus geef me er maar zoveel mogelijk aan over (wanneer dat lukt met een peuter die rond rent haha)