46 Reacties

2 maanden geleden

Wat ik heb gehoord is dat het het leukste is om tussen de 24 en 31 weken een 3D/4D echo te maken❤️ Ik heb een afspraak gemaakt voor week 27

2 maanden geleden

Hoi! Als je placenta voorzijde ligt rond 28 weken, achterzijde week 30

2 maanden geleden

Mijn verloskundige adviseerde tussen de 26 en 28 weken

2 maanden geleden

Wij hebben het bij de eerste met 26 weken gedaan, dit was echt perfect, heel mooi beeld. Hoe later je gaat hoe minder mooi beeld je krijgt omdat je kindje steeds groter wordt en er minder ruimte is in je baarmoeder om te draaien etc. (Is mij verteld) maar je kan altijd bij een echopraktijk informeren

2 maanden geleden

In verband met onze aanstaande vakantie heb ik de 3D/4D echo gepland op maandag 8 juli, ik ben dan 23+2. Even kijken wat we in beeld kunnen krijgen en/of ik terug moet komen voor beter beeld.. erg benieuwd. 🩷 zin in!

2 maanden geleden

Ik heb placenta achter liggen en heb de afspraak gepland rond 29+3 staan

2 maanden geleden

Tegen mij hebben ze gezegd omdat mijn placenta voor ligt met 28 weken te doen.

2 maanden geleden

Ik ben vorig jaar april nog bevallen… met 27 weken gedaan en werkelijk prachtige beelden. Precies heel t gezichtje al te zien. Eerder raden ze niet aan , en na 30 weken ook niet meer omdat ze dan niet precies alles meer in beeld kunnen krijgen

2 maanden geleden

Heb de afspraak verplaatst naar 28+3

2 maanden geleden

Ik heb een afspraak met 26 weken gepland, werd gezegd tussen de 25 en 30 weken mooiste beelden zouden zijn.

2 maanden geleden

Ik heb een 4D echo gepland voor 27+1. Vind het wel duur overigens. Hoeveel betalen jullie hiervoor? Ik 100,- .

2 maanden geleden

Hoeveel betalen jullie voor 3d a 4d echo’s?

2 maanden geleden

Ik laat de 3d/4d echo maken met 26+3. Het kost 50e voor 15min. We gaan naar Echo 4 Fun in Maasluis en tijdens eerdere geslachtsecho daar heb ik een boekje kunnen bekijken met 4d echo's per week (zie ook linkje). Zo heb ik een keuze kunnen maken wanneer dit in te plannen. Misschien helpt dat linkje jou ook met het maken van de keuze 🥰 https://www.meerechos4fun.nl/fotocollectie_weken.htm

2 maanden geleden

Wij twijfelen ook nog wanneer we pretecho gaan laten doen. Ik denk tussen week 28 en 30 hoor vaak dat je dan hele mooie beelden hebt. Tenminste als je baby’tje een beetje goed ligt 😁 wij hadden vandaag 20 weken echo en ik kreeg daar onverwachts ook een 3D beeld bij ik had niet verwacht dat het al zo een mooi beeld zou zijn.

2 maanden geleden

Hoeveel betalen jullie voor 3d a 4d echo’s?
35 min voor 85 euro

2 maanden geleden

Reactie op eviimilano

Wij twijfelen ook nog wanneer we pretecho gaan laten doen. Ik denk tussen w ...
Ahhh dit is gewoon al met 20??? Bizar….🤎🤎

2 maanden geleden

Reactie op CVDBW92

35 min voor 85 euro
Oh dat is best lang! Hier in de buurt (zuid Holland) zie ik allemaal prijzen van 80/90 voor 15min😱

2 maanden geleden

Ik doe de combinatie een scan maken voor een buikbeeldje en 3d/4d pretecho in één met 28 weken. Hierdoor krijg ik korting op de echo en betaal ik voor 30 minuten €75 (Nieuwe Niedorp, Noord-Holland)

2 maanden geleden

Reactie op Maiss

Oh dat is best lang! Hier in de buurt (zuid Holland) zie ik allemaal prijze ...
Jeetje dat is wel heel veel geld voor weinig dan ging ik nog wel.even een paar keer nadenken

2 maanden geleden

Mijn gynaecoloog laat de baby bij elke echo (om de 4 weken) even in 3D zien. Hoe vroeger in de zwangerschap, hoe 'vollediger' je hem/haar in beeld krijgt. Tijdens mijn eerste zwangerschap hebben we het mooiste beeld kunnen krijgen met 24 weken. Toen had hij nog best veel plek om te bewegen en hadden we echt een zuiver beeld. Verder in de zwangerschap vallen er (naar onze ervaring) meer stukjes van het gezicht weg doordat het wat krapper is in de baarmoeder.