46 Reacties

2 maanden geleden

Wij betalen €100 maar krijgen ook alle beelden toegestuurd via wetransfer. Tijd staat er niet bij maar gok op 15-30 min. Hier in de buurt zit ook niks goedkopers helaas. Wij gaan met de opa’s en oma’s als ik 27+2 ben 🥰. Vorige zwangerschap ging ik pas met 32 weken en konden bijna niks meer zien + m’n dochter knuffelde continu haar navelstreng wat slecht beeld opleverde 😂

2 maanden geleden

Reactie op Sosaev

Ahhh dit is gewoon al met 20??? Bizar….🤎🤎
Ja had ik ook niet verwacht. Maar wel heel leuk 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Guinda

Ik laat de 3d/4d echo maken met 26+3. Het kost 50e voor 15min. We gaan n ...
Wij gaan daar ook! Super fijne praktijk. Wij hebben hem gepland voor 26+5 dagen en wel een lange sessie. 30 minuten + 10 minuten papa voor €120. Maar de toekomstige oma’s gaan ook mee dus vandaar dat we ruim de tijd wilden. Dit was onze spruit met 15 weken. ❤️

2 maanden geleden

Reactie op DaCha

Wij gaan daar ook! Super fijne praktijk. Wij hebben hem gepland voor 26+5 d ...
Precies een lachend gezichtje 🥰

2 maanden geleden

Reactie op eviimilano

Precies een lachend gezichtje 🥰
Ja schattig hè?!! ❤️ ik dacht dat alleen ik en mn vriend het zagen. Dankjewel! 😁

2 maanden geleden

20 weken, ga er met 26+ weken ook nog een maken.

2 maanden geleden

20 weken (2)

2 maanden geleden

Ons werd aangeraden om tussen de 24 en 28 weken te doen. Ook vanwege de placenta aan de voorkant bij mij. Zo had ze nog genoeg ruimte om een mooie foto te maken zei ze! Wij hebben het met 27 weken ingepland😁 ben benieuwd 😍

2 maanden geleden

Ik ga een 4d echo laten maken met 27 weken. En wil daarna van de echo een 6d realistische foto laten maken. Lijkt me zo leuk.

2 maanden geleden

Ik ben afgelopen weekend geweest met 21+2 , mijn placenta ligt aan de voorkant, maar ze was erg goed te zien. Ze zei wel dat het niet zo vaak voorkomt dat ze met deze termijn en de placenta aan de voorkant zo goed zichtbaar zijn😊 rond de 26 weken ga ik nog een keer

één maand geleden

Zojuist in Maasluis geweest. Dit zijn de beelden met 26+3

één maand geleden

Bij mijn eerste kindje met 27+5 laten maken en nu hebben we er 1 met 27+3 gepland staan

één maand geleden

23 weken

één maand geleden

24+2. Mogen over 4 weken nog eens terug komen, omdat ze steeds verkeerd lag om mooie beelden te schieten!

één maand geleden

Voor wie nieuwsgierig is: dit is een beeld van mijn eerste met 28 weken. Laat het dit keer met 27+3 doen. Ben heel benieuwd! Het kost bij mij inderdaad ook 100 euro.

één maand geleden

Ik laat hem maken als ik 30 weken ben.

één maand geleden

Wij zijn vandaag geweest, met precies 26 weken 🥰

één maand geleden

Dit was bij ons met 26+1 weken bij echowonder in Arnhem (met placenta voor). Blijkbaar heb ik heel mooi vruchtwater en kunnen we boven de 30 weken nog een keer terug komen🥰

één maand geleden

Dit is uiteindelijk ons resultaat geworden.

één maand geleden

Dit was bij ons met 26+4. De navelstreng lag voor haar gezicht en ze zat met haar benen voor haar hoofdje. We mogen over met 28+4 nog een keer komen😍