74 Reacties

2 maanden geleden

Ik volg eventjes. Ik heb in mn hoofd tussen 25 en 30 weken om een 3d echo te laten maken

2 maanden geleden

Hier bij de vorige zwangerschappen rond de 27 weken gedaan, was heel duidelijk te zien hoor!

2 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik een 3d echo laten maken met 27 weken. Je kon echt wel zien hoe de kleine eruit zou komen te zien. Nu staat de echo met 28 weken pas gepland ivm dagen die ze nog konden invullen voor 3d echos

2 maanden geleden

Ik heb mijn afspraak staan voor 3D/4D echo met 27+5 weken. Ben heel benieuwd! (Duurt nog wel eventjes)

2 maanden geleden

Hier bij de vorige zwangerschap met 25 weken gedaan. Prachtige plaatjes, en hij leek er ook op. Nu doe ik het met 24 weken! Nog even snel voor de vakantie! Dus ben benieuwd !

2 maanden geleden

Ik heb met 21 weken al een 3D echo laten maken en ik kan al veel zien!

2 maanden geleden

Bij de vorige zwangerschap bij 28 weken gedaan en gaan we nu weer doen🥰

2 maanden geleden

Gisteren geweest met 25+6, hebben echt prachtige foto’s 🩷

2 maanden geleden

Gisteren geweest met 25+1 🥰

2 maanden geleden

Reactie op naomley

Gisteren geweest met 25+1 🥰
Waaauw 😍

2 maanden geleden

Reactie op naomley

Gisteren geweest met 25+1 🥰
Zo moooooi !

2 maanden geleden

Reactie op tamara2000

Zo moooooi !
Liefff dankjewelll🥰🥰 was ook verbaasd met zulke beelden met 25 weken en placenta aan de voorkant🙈🥰

2 maanden geleden

Wij gaan met onze beide ouders naar ons kleintje kijken met 27 weken en 3 dagen. Als ik deze beelden al zie heb ik er zoveel zin in! Wat speciaal zeg 😍

2 maanden geleden

Reactie op RdenBosch

Wij gaan met onze beide ouders naar ons kleintje kijken met 27 weken en 3 d ...
Heel veel plezier ! 🥰😍

2 maanden geleden

Reactie op lvo1821

Gisteren geweest met 25+6, hebben echt prachtige foto’s 🩷
Prachtig en heeft ze al duidelijk iets van papa en mama weg ? 😍

2 maanden geleden

Reactie op tamara2000

Prachtig en heeft ze al duidelijk iets van papa en mama weg ? 😍
Dat hoopte ik heel erg maar we kunnen het er nog niet echt uithalen 😂 Ik vind haar wel echt een mooi poppetje, dus ook die clichés zijn weer waar 🤪

één maand geleden

Deze was met 22 weken ongeveer. Heel tijd de handjes ervoor🙈🙈 hadden gewone echo gepland, maar ze ging ook even 3d kijken.

één maand geleden

Schitterende foto’s zeg!!!! Ik weet het geslacht niet, is het dan verstandig? Of gewoon goed aangeven dat ze niet daarheen gaan met beeld?😝

één maand geleden

Wij gaan een 4D-echo doen bij 25 weken

één maand geleden

Kan je dan het geslacht ook zien? Dit willen we namelijk absoluut niet weten. 🥰