74 Reacties

één maand geleden

Reactie op Sosaev

Schitterende foto’s zeg!!!! Ik weet het geslacht niet, is het dan verstand ...
Kun je aangeven! Ze werken er zo omheen 😊

één maand geleden

Gisteren geweest met alle opa’s en oma’s. Hij lag dicht tegen me aan en had zijn handje de hele tijd bij zijn gezicht 💙 Dit is met 27 weken en 3 dagen

één maand geleden

Dinsdag geweest weer met 27 + 5 begint al iets meer volume in zn gezichtje te krijgen en waren ook wat haartjes te zien🥰

één maand geleden

Bij ons kost een 3D echo 105€, vind dat best wel duur. Bij jullie ook zo prijzig?

één maand geleden

Hier 27+2 nog 2 weekjes wachten. Wat een prachtige foto's zeg! En wat leuk ook om die van 25 weken te zien, krijg je toch ook een idee van hoe het er nu ongeveer uit ziet! 🥰

één maand geleden

Reactie op anoniemxxx57931

Bij ons kost een 3D echo 105€, vind dat best wel duur. Bij jullie ook zo pr ...
Hier ook hoor. Ze noemen het 4D HD live. 3d heb ik al een keer gezien dat zat bij een reguliere echo. Wat dan het verschil is gaan meemaken. Ik krijg het cadeau van mn schoonouders, 100 euro is een hoop geld maar als ik zo de foto's zie is het het ook wel waard!

één maand geleden

Ben gister geweest met 27+4 ze lag helaas in stuit mag nog een keer terug komen maar wat je zag was al heel mooi!

één maand geleden

Hele mooie echo's allemaal ik ga volgende week vrijdag dan ben ik 27+5 mocht ze goed liggen zal ik ook wel wat foto's laten zien !

één maand geleden

Ik heb de 3D/4D op 1 september met 27+5 staan. Vanwege voorliggende placenta werd dit al uiterste aangeraden. Maar daarna ga ik hem naar een echobureau in Barendrecht sturen en zijn doen aan de hand van een programma hem omzetten naar 6D of 8K en dan lijkt het echt alsof je een echte foto hebt. 😍

één maand geleden

Reactie op kiim92

Ik heb de 3D/4D op 1 september met 27+5 staan. Vanwege voorliggende placen ...
Wauw wat gaaf mocht je de foto's willen delen tegen die tijd mag dat 😍🍀 ben erg nieuwsgierig

één maand geleden

Reactie op tamara2000

Wauw wat gaaf mocht je de foto's willen delen tegen die tijd mag dat 😍🍀 ...
Doe ik! 😁 niet eens zo gek duur. Ze vragen €50 om 3D naar 6D te zette en €55 naar 8K Voorbeeldje bijgevoegd. 😍

één maand geleden

Reactie op kiim92

Doe ik! 😁 niet eens zo gek duur. Ze vragen €50 om 3D naar 6D te zette en ...
Dat valt nog mee inderdaad dus mocht ik 3/4D echo foto's krijgen kan ik die zo opsturen naar Dordrecht via de mail als ik het goed begrijp ?

één maand geleden

Reactie op tamara2000

Dat valt nog mee inderdaad dus mocht ik 3/4D echo foto's krijgen kan ik die ...
Jaa, klopt inderdaad. 😄

één maand geleden

Vandaag bij Femme Amsterdam, met 25+1. 😊

één maand geleden

Reactie op jorjam2024

Vandaag bij Femme Amsterdam, met 25+1. 😊
😍😍😍

één maand geleden

24+2. Met 28+2 mogen we nog eens terug komen omdat ze er de hele tijd voor lag met haar handjes..

één maand geleden

26+5, hier ook elke keer z'n handen er voor en de navelstreng. Evengoed leuk om te zien 🤗

één maand geleden

Met 21 weken heb ik al een 4D echo laten maken. Met 28 weken laat ik er nog een maken. De verloskundige gaf aan bij 21 weken zeker nog geen echte gezichtskenmerken te kunnen zien aangezien baby’s altijd wel wipneusjes hebben. Alleen viel het haar op dat hij hele volle lippen heeft 😄

één maand geleden

ook van 21 weken

één maand geleden

3D/4D laten maken met 26+5.