19 Reacties

2 maanden geleden

Wat dacht je van mare? Dat klinkt wel weer heel anders dan norah.

2 maanden geleden

Zara zou ook kunnen als het vooral de 'ara' is die jullie goed vinden klinken. Zelfde voor andere namen zoals dat Tara, Farah etc.

2 maanden geleden

Lily?

2 maanden geleden

Bella

2 maanden geleden

Mara echt een prachtige naam, maar de betekenis “bitterheid” staat ons tegen 🙃.

2 maanden geleden

Reactie op Koprol

Wat dacht je van mare? Dat klinkt wel weer heel anders dan norah.
Ja hier hebben wij het inderdaad ook over gehad maar vind mijn vriend dan weer net niet leuk ofzo 😂

2 maanden geleden

Reactie op mermaidmommy

Zara zou ook kunnen als het vooral de 'ara' is die jullie goed vinden klink ...
Ik vind juist die ara klank te veel op Norah lijken. Dat steekt mij aan de naam Mara ook tegen

2 maanden geleden

@miri2 @krissies Bella en Lily staan op mijn lijstje maar vind mijn vriend weer niks 😂

2 maanden geleden

Reactie op Eerstekleintje

Mara echt een prachtige naam, maar de betekenis “bitterheid” staat ons tege ...
Wij hebben gelukkig niks met een betekenis van een naam. Hebben wij bij de andere meiden ook niet gedaan dus dat zal voor ons niet een reden zijn om een naam niet te kiezen.

2 maanden geleden

Feline Sofie Aimy Mae

2 maanden geleden

Reactie op Girlsmom27

Ik vind juist die ara klank te veel op Norah lijken. Dat steekt mij aan de ...
Haha, dan kan je mijn suggesties negeren 😂 Morgana zou ook kunnen als middenweg? Of iets wat er totaal niet op lijkt zoals Ariel? 🤭

2 maanden geleden

Mijn dochter heet Fenna past er ook leuk bij vind ik!

2 maanden geleden

Faye, Sophie, June, Evelyn

2 maanden geleden

Bente Sofie Lauren

2 maanden geleden

En Maren dan?

2 maanden geleden

Hoii, hier een Mara! Ben altijd blij geweest met deze naam. Je zou ook voor Maira kunnen gaan, dan combineer je beide meiden namen en valt die klank ook minder op:)

2 maanden geleden

Maura of Maren als alternatief?

2 maanden geleden

Ik zou voor iets anders gaan omdat het wel lijkt op Norah. Marthe is misschien ook leuk?

2 maanden geleden

Dankjewel voor al jullie tips! Ik denk dat we al een stukje verder zijn. Ik heb een tijdje over Mara gedacht maar ik kan er niet aan wennen omdat het te veel op Norah lijkt. Ik heb nu heel erg de namen Maeve, Zoë en Noëmi in mijn hoofd. Vooral Maeve is mijn favoriet