27 Reacties

één maand geleden

Valt het te annuleren voor het geval het tegen die tijd toch anders loopt? Mijn zus had ook een mega soepele zwangerschap, en zij werkte tot 36 weken. Toen beviel ze op haar eerste verlofdag. Iedereen gezond en helemaal prima, maar mocht zoiets bij jou ook gebeuren… om maar te zeggen dat het niet alleen om “foute” redenen anders kan lopen dan je nu plant. Dus dan is een annulerings- of verplaatsingsoptie wel fijn meegenomen 😅

één maand geleden

Reactie op nicolehzz

Valt het te annuleren voor het geval het tegen die tijd toch anders loopt? ...
Jaa we hebben alles met annuleringsverzekering gedaan voor zekerheid. Het was meer of er dames zijn die een citytripje met die weken hebben gedaan. Maar iedere zwangerschap loopt anders maar je kan beter ook van andere aanhoren

één maand geleden

Ik zou zo dicht bij de uitgerekende datum eerlijk gezegd niet meer zo ver van huis willen zijn. Zou er ook rekening mee houden dat je je tegen die tijd mogelijk heel anders voelt dan nu. Ik had bij mijn eerste bevalling mijn verlof bijvoorbeeld voor 4 weken van tevoren gepland, maar ben uiteindelijk twee weken eerder al met verlof gegaan omdat het toen niet meer te doen was.

één maand geleden

Reactie op Appelsab

Ik zou zo dicht bij de uitgerekende datum eerlijk gezegd niet meer zo ver v ...
Jaa klopt ik heb hotel ook nog op gereserveerd staan. Mocht ik me toch minder fit gaan voelen kan ik het altijd annuleren.

één maand geleden

Reactie op Appelsab

Ik zou zo dicht bij de uitgerekende datum eerlijk gezegd niet meer zo ver v ...
En voor zekerheid toch verloskundige ingeschakeld en berichtje gestuurd

één maand geleden

Als jij je er prettig bij voelt en het gaat gewoon: lekker doen! Zelf vind ik het niet prettig om zover in de zwangerschap nog ver van huis te zijn, omdat ik veel verhalen ken dat kindjes vroeg geboren worden. Maar dat is echt iets persoonlijks.

één maand geleden

Ik ga met 32 weken nog naar Marrakech (ik woon wel in Spanje dus is maar uurtje vliegen) en twijfelde ivm vlucht ook. Ik zou dit lekker doen als je je er goed bij voelt! Boek iets wat je nog kan cancellen en als je je niet goed voelt, kun je altijd nog afzeggen

één maand geleden

Hoi! Met de eerste ben ik met 36 weken ook nog 2 weken weggeweest. Wel in Nederland, maar wel verschillende steden. Merkte dat het meestal goed ging, als ik maar genoeg rust inbouwde. Niet alleen qua lopen, maar ook qua prikkels. Dus denk wel vast na over je programma, zodat je dat evt aan kan passen en tussendoor even kan rusten in het hotel of in ieder geval een tijdje kan zitten bijv.

één maand geleden

Ik denk dat dit heel persoonlijk is. Als je het mij bij de eerste had gevraagd had ik gezegd, tuurlijk lekker doen. Helaas toen met 27 weken al in het ziekenhuis beland en met 34 weken bevallen. Dus nu zou ik dat niet zo snel meer doen en hebben we alles voor de 25 weken gepland. Maar als het voor jou goed voelt, lekker doen en van genieten!

één maand geleden

Ja dit is ook mijn eerste kindje haha!

één maand geleden

Is niet te zeggen voor een ander. Iedereen ervaart de zwangerschap anders. Als jij je tegen die tijd nog goed voelt, lekker gaan! Ik zou het nu met 24 weken al niet meer zien zitten door alle klachten die ik heb. Maar als het jou wel lukt, geniet er vooral van! Parijs is ook niet het einde van de wereld.

één maand geleden

Ik zou dan lekker een weekendje in Nederland boeken.

één maand geleden

Eerlijk gezegd had ik dat niet meer gedaan, wel iets dichtbij huis..

één maand geleden

Maaar als je je er goed bij voelt moet je gewoon lekker gaan natuurlijk 😊 snap dat je er uit wil nog eventjes

één maand geleden

Lekker boeken met annuleren/ omboeken hoor. Ik durfde niet meer verder dan 3 uur rijden weg vanaf 34 weken, anderen doen dat met gemak tot de daadwerkelijke bevalling. Lekker je gevoel volgen, wie zijn wij? Als het medisch verantwoord is en je zwangerschap dus goed gaat Lekker doen. Ik ga nog steeds weg met en zonder baby nu by the way. Liever met, inpakken en gaan met vriendin of partner. Dus je kan zeker nog, vooral die eerste 3 maanden is het mega simpel op pad te gaan is mijn ervaring.

één maand geleden

Inmiddels reactie van verloskundige en zegt dat het prima te doen is met de trein. Liever met de trein of auto dan dat je nog gaat vliegen. Als je maar gewoon rustig aan doet

één maand geleden

Wat een leuk idee! Persoonlijk zou ik, met dat termijn, annuleren. Ben toevallig een paar weekjes geleden naar Parijs gegaan, was toen 21 weken zwanger en vond dat al pittig. (2e kindje)

één maand geleden

Weet iemand of ik mijn bericht kan aanpassen. Ik ben echt zwaar in de war. Ik lees dik 24 uur later dat ik 36 weken heb getypt maar zou dat zelf nooooit doen😅😅😅😅. Mijn bedoeling was dat ik dan 6 weken van te voren ben dus 34 weken maar omdat ik zooo met 6 weken van te voren zit denk ik iedere keer aan 36 weken

één maand geleden

Dus alle dames mijn excuus in de week van 30 september ben ik net 34 weken 🙈

één maand geleden

Mijn zwangerschapshersenen spelen op heb ik heel erg last van. Maar ik bedoel dus dat ik dan 6 weken voor tijd die paar dagen naar parijs ga en meer meningen had willen horen van jullie dames En anders zou het niet kloppen met mijn uitgerekende datum😮‍💨