27 Reacties

één maand geleden

Als je echt graag wil gaan en je verloskundige moedigt het aan zou ik gewoon gaan, waarom ook niet toch? Het laatste tripje dat ik ga maken is wanneer ik rond de 27 weken ben 🤭 denk dat ik hierna liever thuis blijf, merk nu al dat ik niet altijd even veel energie heb voor een heel actief dagje.

één maand geleden

Met mijn 23 weken moet ik er niet aan denken om nu naar Parijs te gaan, laat staan over een paar weken. Vooral de drukte en het vele lopen, voor mij zou dat niet gaan (hele lage bloeddruk, en ik ben echt een kolos geworden). Maar het idee om er lekker nog even met een vriendin op uit te gaan, leuk!! En lekker gaan! Als jouw lijf het redt, je vriendin er een is die van wanten weet als je net wat meer hulp nodig hebt,.. je past je tripje toch wel aan naar wat je verder daar nodig hebt lijkt me.

één maand geleden

Reactie op DaCha

Met mijn 23 weken moet ik er niet aan denken om nu naar Parijs te gaan, laa ...
Jaa zeker we hebben een hop on hop off bus waar je op kan stappen en die bij iedere bezienswaardigheid stopt. Dus lopen wordt het bijna niet gedaan de kleine afstandjes alleen

één maand geleden

Als je gaat, zou ik het wel goed plannen, met name van tevoren kaartjes reserveren voor musea ed waar je heen wilt zodat je niet lang in de rij hoeft te staan.. Parijs is een prachtige stad maar ik kom er doorgaans (wanneer ik niet zwanger was) wel met gesloopte voeten en benen van terug van al het staan en lopen.. maar goed je hoeft ook niet alle highlights te zien natuurlijk!

één maand geleden

Dit wordt voor mij 3de keer Parijs dus ik heb wel beetje ervaring met de spierpijn. Maar dat kwam de laatste 2 keer niet zwanger en echt flink gelopen. Voor mij heb ik belangrijkste stukken al gezien. Dat scheelt. Het is meer dat we beetje winkelstraatjes hebben en gewoon even ergens anders zijn. We gaan ook veel met een uber doen

één maand geleden

Ik kom net terug van Parijs en heb het echt ontzettend zwaar gehad tijdens en de vooral de dagen erna. Ik ben nu 24 weken en voel me gewoon echt fit. De hitte daar (was er afgelopen zo-di) hielp ook niet mee, maar qe hebben alleen Maandagmiddag echt wat gewandeld want Zondag kwamen we pas in de namiddag aan en hebben we alleen avond gegeten ergens en Dinsdag zaten we bij de Olympische Spelen en erna naar huis, maar dat was voldoende om mij Woensdag en Donderdag volledig gesloopt te voelen. Slenteren en gewoon wandelen is niet meer hetzelfde en zeker niet met 34 weken lijkt mij.. Maar alleen jij kan het beste aanvoelen wat je lichaam doet!

één maand geleden

Reactie op Stephanielea

Ik kom net terug van Parijs en heb het echt ontzettend zwaar gehad tijdens ...
Jaa klopt ik ga eind september begin oktober dan is temperatuur al beetje tussen de 17/22 graden dus dat scheelt wel veel al en we doen echt alleen waar ik me goed bij voel. Vriendin van mij zegt ook we doen echt alleen wat je nog kan. Gaat het niet kunnen we nog altijd dagje eerder naar huis gaan.