14 Reacties
2 jaar geleden
Hey! Is het veel bloed? Of enkel bij het afvegen? Dit hoeft niet negatief te zijn. Het kan innesteling zijn en daarnaast is jou baarmoedermond nu super gevoelig dus zelfs bijvoorbeeld als je moet persen bij de ontlasting kan je wat bloedverliezen of als je gemeenschap hebt etc. Goed om je vk te bellen! Maar ik denk dat het de innesteling is ❤️
2 jaar geleden
Wat rot voor je Elise, het is een heel onzekere tijd zo.
Hier ook vandaag precies 5 weken zwanger, sinds vanochtend bruin bloedverlies telkens bij afvegen, met buikkrampen. Voor nu probeer ik mijn hoofd koel te houden, hoe moeilijk dat ook is..
Lina ik zou je er nog niet te veel zorgen maken, lees online dat het vaker voorkomt..
2 jaar geleden
Is het licht roze of bruin? Of rood?
Ik ben even ver ongeveer en ik heb sinds gister avond ook roze en oud bruin bloedverlies. Vooral met afvegen en het zit in mijn ‘vagina’ om het even zo te zeggen. Het loopt er niet uit en het zit ook niet in mijn ondergoed.
De vk zegt dat dit hoort bij de termijn en dat je je niet zorgen hoeft te maken. Tenzij het rood wordt of krampen erbij dan kan het fout zijn.
2 jaar geleden
Reactie op C-M-I
Mocht je niet langs komen bij verloskundigen? Voor een echo
Het is nog te vroeg om het hartje te kunnen zien. Mogelijk volgende week dan zouden ze wel het hartje kunnen zien. Maar heb er weinig hoop bij. Is nu echt donkerrood net als bij menstruatie. Enige wat ik kan doen is wachten. Zo fijn
2 jaar geleden
Even een positief verhaal: bij mijn vorige zwangerschap heb ik een keer of 5 bloedingen gehad. Ook met kramp. Elke keer donkerrood, ook echt dat het eruit liep. Elke keer als ik bloedverlies had was ik ervan overtuigd dat het weer mis zou gaan, de verloskundige achtte de kans inmiddels ook groot. Toch bleef de kleine gewoon lekker zitten en hebben we nu een super vrolijk jongetje van bijna 15 maanden rondlopen.
Zolang je geen stolsels verliest kan het echt nog goed komen. Ik weet heel goed hoe jullie je voelen en ik duim voor jullie dat het goed komt!🍀
2 jaar geleden
Reactie op Louise_
Even een positief verhaal: bij mijn vorige zwangerschap heb ik een keer of ...
Mijn moeder heeft het zelfde verhaal, werdt bij mij en mijn zus de 1e maand gewoon ongesteld.. hormonale bloeding noemde de verloskundige in die tijd, je lichaam moet ook ineens zo om switchen..
2 jaar geleden
Reactie op Elise_86
Het is nog te vroeg om het hartje te kunnen zien. Mogelijk volgende week da ...
Aaaah ik hoop echt dat het goed komt bij je! ✨🍀 Hoe is het nu?
Ik heb vanmorgen ook donkerrood gehad😞 het is voor mij ook nog te vroeg om iets te kunnen zien en ik moet nu ook afwachten van gaat het stoppen of gaat het mis 😞
2 jaar geleden
Reactie op C-M-I
Helaas voor mij is het wel een miskraam ook vandaag getest test was negatie ...
Wat super vervelend. Hoop dat je dit een plekje kan geven en dat het de volgende keer mag lukken. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
Ik zit in (bijna) dezelfde situatie nu 4-4 weken. Zaterdag een positieve test. Zondag positief maar bloedde licht. Maandag ziekenhuis gebeld. (Zit in een IUI traject). En moest gisteren opnieuw testen. Nog steeds positief en bloedde nog steeds, vrijdag opnieuw testen in opdracht van het ziekenhuis, maar gisterenavond begon ik erg te bloeden met stolsel. Denk dat het mis is.
Toch zijn de klachten wel veel aanwezig en dan vooral de extreme vermoeidheid. Afschuwelijk om af te moeten wachten.