195 Reacties

14 dagen geleden

39+5 hierzo.. ik denk dat ons meisje ook op zich gaat laten wachten 🤣🫶

14 dagen geleden

Ik ben 40+1 en wacht het nog lekker even af. Mijn to-do lijst is never ending geloof ik 😂 dus dat doe ik in slakkentempo en verder nog wat fijne diy-ideeën. 🤗

14 dagen geleden

Hier ook 39+5, dus ook bijna wel 40 weken 🫣 ze moet vrijdag komen, maar of dat gaat gebeuren? 😂 Ik heb straks een afspraak met de verloskundige, zal dan denk wel horen wat mijn opties zijn als het te lang gaat duren. Hoop zelf dat ze gewoon uit zichzelf wil komen, maar i.v.m een enorm beurse rib en pijnlijk schaambot hoop ik wel echt dat ze z.s.m eruit wil 🤞

14 dagen geleden

40+3. Vandaag een tweede poging tot strippen gedaan. Maar zat nog te dicht. Morgen intake voor de inleiding. Zijn er klaar voor!

14 dagen geleden

Hier ook 40+2 week vandaag. Gisteren ben ik gestript, heb 1.5 cm ontsluiting. Vanmorgen diarree en slijmprop verloren, onregelmatig pijnlijke krampen maar verder nog niks. Kleine meid ligt wel heel ver met koppie naar beneden. Drink ook elke dag frambozenblad thee en wandel ook veel, ook echt alles al gedaan wat je kan doen, maar ook nog niks haha 🤪ben er wel klaar mee hoor... nog een kindje van 6 rond huppelen en een kleine diva van bijna 12 maand 😅🤣

14 dagen geleden

Hier ook 39+5.. ben heel benieuwd of het dit keer vanzelf opgang komt. Bij mijn eerste ingeleid bij 41+4 en geboren bij 41+5.. spannend meiden!!

14 dagen geleden

40+3 vandaag! Het is nu wel inderdaad wat meer wachten.. wandel nog lekker met de hond en rommel wat in huis. Nog nooit zo weinig was gehad 😂 Morgen afspraak bij verloskundige waar ik kan kiezen voor strippen. Neig er wel naar maar ergens wil ik ook wel afwachten tot die er klaar voor is

14 dagen geleden

Reactie op groentje91

40+3 vandaag! Het is nu wel inderdaad wat meer wachten.. wandel nog lekker ...
Ik snap je gedachte, maar strippen is toch niet heel onnatuurlijk. Het is gewoon een klein zetje wat je lichaam soms nodig heeft. Als het kan zou ik t gewoon doen. Bij mij wordt dit maandag gecheckt, ik ben dan 40+3. Succes!!🍀

14 dagen geleden

Reactie op AnoniemM27

Hier ook 40+2 week vandaag. Gisteren ben ik gestript, heb 1.5 cm ontsluitin ...
Ah wat fijn dat het kon! Vandaag bij mij nog niet mogelijk. Maandag weer eens kijken. Hoop voor je dat het doorzet!!

14 dagen geleden

Ik sluit ook aan! 40+3 vandaag. Nog geen voortekenen en ik wil nog niet geen strippen. Pas op zijn vroegst volgende week dinsdag of woensdag. Ik heb gelezen dat vrouwen zwanger van een eerste kindje gemiddeld bevallen op 40+5 dus ik wil het nog even de tijd geven om zichzelf aan te kondigen.

14 dagen geleden

Reactie op bellooo

Ik sluit ook aan! 40+3 vandaag. Nog geen voortekenen en ik wil nog niet gee ...
Sluit ik me bij aan! Vandaag ook 40 + 3 en geen behoefte de bevalling in te laten leiden. Op zijn vroegst vlak voor de 42 weken. Het vervelen herken ik wel, maar ik houd me nog wel bezig. Mijn man heeft vrij genomen dus dat is heel prettig en gezellig 🙏🏼

14 dagen geleden

40+2 ook vandaag. De eerste keer had ik strippen ingepland voor 41+3 geloof ik en met 40+6 natuurlijk bevallen. Heb er ook geen haast mee dit keer, doe alles lekker door 😄 IKEA, intratuin, kinderboerderij. Voelt nog allemaal alsof ik nog lang te gaan heb en heb me ook echt ingesteld op +6 weer, dus ben benieuwd 😂

14 dagen geleden

Hier 40+5! Morgen poging tot strippen.. Als dit niet werkt vrijdag intake bij het ziekenhuis 🤞🏻!

14 dagen geleden

Vandaag ook 40+1, gek hoor dat wachten. Ik hoop nu dat ze op 11-11 komt, vind ik wel een mooie datum. Hopelijk komt ze vanzelf en is er geen inleiding nodig. Zo gek die laatste dagen zonder kindje, maar over het algemeen vermaak ik me nog wel

14 dagen geleden

Ik sluit ook aan, vandaag 40+1 weken. Ze gaan morgen bij de controle kijken of er gestript kan worden. Met al die geboorte aankondigingen begon ik het idee te krijgen dat ik nog de enigste was zonder baby bij 40 weken 🙃

14 dagen geleden

Hier 40+4. Gister bij de verloskundige geweest voor strippen. Helaas geen optie. 1cm en baarmoedermond nog helemaal lang. Maandag moet ik me melden in het ziekenhuis om een inleiding in te plannen. Hopelijk komt ze snel en is die afspraak niet meer nodig🙏🏼❤️

14 dagen geleden

Precies 40 weken vandaag. Morgen controle bij de verloskundige. Heb het gevoel dat het nog wel even kan duren omdat ik nog geen voortekenen heb gevoeld 😂 ik ben 9 november jarig en hoop niet dat de kleine op dezelfde dag wordt geboren 🙈

14 dagen geleden

Reactie op Nootje90

Ah wat fijn dat het kon! Vandaag bij mij nog niet mogelijk. Maandag weer ee ...
Tot nu toe niks meer dan gerommel helaas haha !

14 dagen geleden

Hier ook de 40+, vandaag controle gehad en alles is nog rustig. Tot op heden geen voortekenen gehad. Ik ben niet van plan om te gaan strippen of inleiden. Voor jullie bewuste keuze? Ben benieuwd waarom? 😌

14 dagen geleden

Vandaag precies 40 weken! Heb de hele to-do lijst wel afgewerkt en het hele huis is schoon haha. We zijn er helemaal klaar voor dat ze komt en zijn vooral ook heel nieuwschierig🤗 vind het ook wel steeds spannender worden om te bevallen en hoe ik het ga ervaren, dus ik heb gevraagd voor een eerste strippoging morgen🙈. Heb al wat voorweeën gehad en wat slijm verloren, dus hopen dat het lukt!