195 Reacties
13 dagen geleden
Waar het eerst de vraag was of ik 40 weken zou aantikken, is de 41 weken mijlpaal nu dichtbij. Wat blijft het een bijzondere tijd, het afwachten. Gisteren de hele dag onregelmatige weeen gehad, maar niet doorgezet. Benieuwd wat vandaag brengt met 40 + 5. Hoop zo dat ons zoontje dit weekend bij ons is 🤞🏼🩵🐣
13 dagen geleden
Reactie op Maaik1996
Net weer een poging tot strippen gedaan. Nu wel gelukt! Had 1,5 cm ontsluit ...
Wat fijn dat het is gelukt!! Moet je met een specifieke reden ingeleid worden, of is het vooral dat je het niet meer trekt? Hoop met je mee dat dit inderdaad het laatste zetje is dat je nodig hebt!
13 dagen geleden
Reactie op RdenBosch
Waar het eerst de vraag was of ik 40 weken zou aantikken, is de 41 weken mi ...
Het lijkt me wel héél fijn om het gevoel te hebben dat er iets gebeurt. Ik hoop met je mee! Ik vandaag 40+4, nul voortekenen, en hoop ook heel erg dat het dit weekend gaat gebeuren 🥰
13 dagen geleden
Ik heb eindelijk ook een "echt" voorteken: net de slijmprop verloren! En sinds 10 uur ongeveer om de 8 a 10 min harde buiken die onderin m'n buik echt best gevoelig zijn. Voorweeën denk ik? Ik ben alleen bekend met ongemakkelijke, maar verder pijnloze harde buiken.
Ik hoop, hoop, hoop dat dit serieuze voortekenen zijn... wat denken jullie?? 🫠
13 dagen geleden
Reactie op Nootje90
Ik heb eindelijk ook een "echt" voorteken: net de slijmprop verloren! En si ...
Oeeeh spannend! Klinkt wel als echte voortekenen. Ik heb ook harde buiken gehad volledig pijnloos en gevoelige / licht pijnlijke harde buiken en dat schijnen oefenweeen te zijn. Dus lijkt er wel op meid. Succes. 🍀
13 dagen geleden
Hoi!
40+2 inmiddels. Dat met de gedachte dat onze baby (vanwege medische redenen) zich in grote waarschijnlijk eerder zou melden, maakt me nu echt wel een beetje ongeduldig 🫣
Natuurlijk ben ik blij en opgelucht dat hij/zij nog lekker veilig zit. Maar ahh wat kan je lichaam je in de maling nemen zeg. De laatste dagen voor het slapen iedere keer goede krampen, en naar bed gaan met het gevoel dat het elk moment kan gaan gebeuren. Maar iedere ochtend sta ik weer op en zijn al die gevoelens weer weg.
Poehhhh. Zo te zien ben ik niet de enige! Vanmiddag controle, en een gesprek over hoe het verloop eruit gaat zien. Zo benieuwd!
12 dagen geleden
Hoi!
Hier ook 40+2, heel raar vind ik het.
Mentaal ben ik echt ineens niet meer te genieten en ben heel de dag slecht gezind en gepikeerd (vooral op manlief dan). Slaap ook super slecht.
Ik vind alles enorm zwaar en lastig en wil echt wel gewoon bevallen nu zodat ik van al die ongemakken vanaf ben 😮💨
Ik tel de dagen af, hopelijk is het voor snel 🙏🏼🍀
12 dagen geleden
Nu 40+3 weken zwanger. Wordt met 41 weken ingeleid maar hoop zo dat ze eerder vanzelf komt 🥰
12 dagen geleden
Vandaag ook 40+3. Volgende week woensdag ben ik 41 weken dan willen ze een vruchtwaterecho gaan doen en eventueel strippen als ik dat zou willen. Ik ga me niet laten strippen, want mijn eerste bevalling kwam ook natuurlijk op gang met 41+2 dus ga er vanuit dat het nu ook vanzelf gaat gebeuren.
12 dagen geleden
Gisteren controle gehad! Er kon nog niet gestript worden. Had daar een stiekem hoopje op, maar alles zit helaas nog potdicht. Baarmoedermond werd wel iets korter en weker, maar nog lang niet genoeg om iets uit te kunnen richten..
Hoe is dat bij jullie? Vandaag 40+3.
Wel afspraak voor inleiden gemaakt met 41 weken.. ben benieuwd of de kleine zich daarvoor nog spontaan zal melden..