199 Reacties
12 dagen geleden
40 weken vandaag. Nooit gedacht dat ik deze datum zou halen want heb altijd gedacht dat ik eerder zou bevallen. Vannacht en gisterennacht weer flink last gehad van voorweeën en lage rugpijn. Nu ook nog wel. Heb al een paar dagen ook dunne ontlasting en bonzende hoofdpijn. Helemaal klaar mee (en klaar voor)
12 dagen geleden
Reactie op a1999e
40 weken vandaag. Nooit gedacht dat ik deze datum zou halen want heb altijd ...
Ik zit vandaag ook precies op 40, maar voel echt helemaal niks aan voortekenen. Vorige week was dat nog meer. Maar goed, sommige bevallingen beginnen ook heel onverwacht.
Sinds het begin van de zwangerschap roep ik steeds dat ik me mentaal instelde op 41 weken, maar nu je op die uitgerekende datum zit is dat toch wel lastig :P
12 dagen geleden
Reactie op Kindjenovember
Vandaag ook 40+3. Volgende week woensdag ben ik 41 weken dan willen ze een ...
Herkenbaar en voor mij geldt hetzelfde. Heb dinsdag een afspraak in het ziekenhuis met 41 + 2 om vruchtwater te controleren. Ik wil hem nog steeds zelf laten komen 🐣🩵 Maandag met 41 + 1 ga ik de verloskundige wel vragen om binnen te voelen of er al wat gebeurd is, ben benieuwd 🙏🏼 Vandaag maar weer veel op de yogabal en ontspannen
12 dagen geleden
Vandaag 40+5. Steeds weeën die niet doorzetten of frequent genoeg komen… Dinsdag een afspraak om gestript te worden. Hopelijk komt voor die tijd vanzelf en is dat niet nodig 🙏🏼
12 dagen geleden
Een vriendin van mij is ruim over de 41 weken bevallen, maar zij zei dat bij haar gecheckt was hoe de placenta functioneerde en dat die nog op 200% van de aanbeveling zat of zo. Daarom durfde ze goed af te wachten. Weet iemand van het bestaan van zo'n onderzoek af? Ik had er nog nooit van gehoord?
12 dagen geleden
Vandaag 40+4 en merk dat mn mood alle kanten op gaat. Soms ook 3/4 dagen niet naar de wc kunnen gaan en dan krijg je ineens kramp en denk je ohhhh nee is dit een wee. Nee je moet eindelijk naar de wc! Herkenbaar? 🤷🏼♀️ ik kan mij ook echt niet meer heugen hoe een wee voelt maar soms zijn darm krampen naar mijn idee heftiger dan ik heb meegemaakt bij mn eerste zwangerschap 😂 Joe!
12 dagen geleden
Reactie op kristab88
Een vriendin van mij is ruim over de 41 weken bevallen, maar zij zei dat bi ...
Ik heb maandag een afspraak in het ziekenhuis. Ze maken dan een ctg van de baby, checken met een echo het vruchtwater en de placenta. En afhankelijk van die uitslag gaan we afwachten of een inleiding inplannen. (41 weken vandaag). Het heet een serotiniteits controle
12 dagen geleden
Reactie op tamaraV25
Vandaag 40+4 en merk dat mn mood alle kanten op gaat. Soms ook 3/4 dagen ni ...
Ja heel herkenbaar. Zo gaat het hier ook al de laatste tijd. Inmiddels ook 40+4.
11 dagen geleden
Ik kan nu ook officieel aansluiten 🫠
Mijn gevoel zegt dat het echt nog wel wat dagen of misschien zelfs een week gaat duren. Woensdag weer controle bij de vk en op 18 nov (bij 41+1) sowieso al een strip-afspraak staan, maar ik denk dat als er woensdag nog niks gebeurd is ik dan ga vragen of ze alvast 1x kunnen strippen. Vorige zwangerschap heeft de 1e x strippen namelijk ook niks gedaan en kwam het pas bij de 2e x op gang.
Maar ik hoop wel dat het deze keer gewoon echt vanzelf komt 🙏🏻
11 dagen geleden
Vandaag 10.11 mijn uitgerekende datum en 40 weken. Bij mijn 1e dochter begon de bevalling met 40 en was ze er met 40+2… toch wel heel spannend nu.. 🙊 Alleen de afgelopen weken al heftige voorweeen gehad en had echt verwacht dat het door zou zetten. Sinds paar dagen is alles gestopt qua rommelen en weet ik even niet meer wat te verwachten😅 dus we wachten het weer af….
11 dagen geleden
Ik kan me nu hier ook aansluiten. Vandaag de uitgerekende datum maar helaas nog geen enkel voorteken gehad. Heb al 2 kindjes met 39+6 en 40+1 dus heb nog hoop dat ons kleine mannetje zich snel zal melden. Succes aan jullie meiden elke dag is een dag dichterbij de ontmoeting met jullie kleintje
11 dagen geleden
Ik sluit ook aan haha. Vandaag 40+1. Eergisteren nacht wat voorweeën gehad maar zette niet door en vannacht was het ook rustig. Ik voel mij nog goed, alleen thuis wordt het nu wel pittiger met een tweeling van 1.5. Hopelijk komt onze kleine vanzelf ergens de komende dagen (Fingers crossed!)
11 dagen geleden
Vandaag 41 weken. Afgelopen vrijdag zou ik gestript worden maar daar was mijn lijf nog niet klaar voor. Gisteren weer een check vanwege mn steeds iets oplopende bloeddruk. Toch door naar het zkh mede op eigen verzoek. Dit was al de 3e extra controle in een kleine twee weken. Daar was alles gelukkig goed. Morgen weer een afspraak staan bij de verloskundige. Hopelijk kunnen ze dan wel strippen of komt het voor die tijd op gang. Zou zo graag een inleiding willen voorkomen.