Het is 6 november dus met héél véél plezier (🫠) richt ik hierbij ons hele eigen 40+ weken: november editie clubje op.
Ik ben vandaag 40+2, eet elke dag dadels, drink frambozenbladthee, blijf aan de wandel, probeer me zoveel mogelijk te ontspannen... maar tot dusver gebeurt er helemaal niks. Fijn hoor, dat hij lekker zit en geen haast voelt, maar ik heb alle streamingdiensten wel uitgespeeld en mijn to-do lijstje al 2 weken af. I'm ready!!!
Hoe gaat het met jullie mede-mama's(-to-be) in de 40+ club? Zijn er plannen om in te leiden, strippen? Of kijk je het nog even aan?
Ben benieuwd.
🌸
40+3 vandaag. Er is weinig gaande. Woensdag met 41 weken weer controle bij vk en ik denk in een van dagen daarna strippen? Gelukkig heb ik verder nergens last van en slaap ik nog goed, dus ik trek het nog aardig 😊
Lichamelijk een slechte dag gehad vandaag. Voelde me zo beroerd, misselijk/totaal geen eetlust, 0 energie, en voor het eerst deze zwangerschap weer echt koud gehad. Ook erg veel harde buiken, krampen, rommelende darmen, en veel plassen.
Hopen op een betere dag morgen 🍀
Balen dat het strippen niks heeft gedaan.. heb je al bedacht wat je nu gaat ...
Ze willen morgen m’n vliezen thuis breken, heb al wel 3CM ontsluiting namelijk. Heb een afspraak voor dinsdag in het ziekenhuis voor de inleiding. Maar wil zo graag thuis bevallen dat ik hoop dat je zich vandaag of morgen toch nog laat zien
Jaa onze zoon is gister om 19:44u geboren na een hele vlotte ontsluiting maar wel 2u lang persen 🙃
Sterkte voor de laatste loodjes, het kan opeens de dag zijn! ❤️
41 weken vandaag.. en gisteren gestript met 2cm.
heeft een beetje gerommeld maar helaas zonder succes 🙁
dinsdag afspraak bij het ziekenhuis om daar een afspraak te maken voor het inleiden!
41 weken vandaag.. en gisteren gestript met 2cm.
heeft een beetje gerommeld ...
Wij lopen precies gelijk dan! Ik ga morgen voor een 2e strippoging, afgelopen vrijdag had ik nog geen ontsluiting dus hoop zo dat het morgen wel lukt 🤞🏻 Wil morgen ook meteen even verdere opties bespreken.
Heb jij al een idee wanneer je wil laten inleiden?
Wij lopen precies gelijk dan! Ik ga morgen voor een 2e strippoging, afgelop ...
Wij lopen ook precies gelijk. Vandaag 41 weken, strippen lukte vrijdag nog niet (1 cm ontsluiting). Morgen vruchtwaterecho + nieuwe strippoging en intake voor inleiding is aangevraagd bij het ziekenhuis, hoor ik morgen. Wil jij het afwachten?
Ik sluit me ook aan! Vandaag 40+5. Dinsdag weer naar de vk en dan strippen als het lukt.
Voelt alsof ik al heel lang zwanger ben aangezien onze dochter met 37+1 kwam 😂
Wij lopen ook precies gelijk. Vandaag 41 weken, strippen lukte vrijdag nog ...
Fijn dat er al wat stappen zijn gezet bij jou!
Ik wil niet te lang meer afwachten, liefst tot woensdag of echt uiterlijk donderdag. Maar ga morgen pas de verdere opties bespreken bij de vk, ze zijn er zelf eigenlijk nog helemaal niet over begonnen 🤔