206 Reacties

6 dagen geleden

Vandaag 40 weken. Afgelopen maandag had ik 2cm ontsluiting. Maandag en donderdag gestript. Maar helaas nog geen baby.

6 dagen geleden

Vandaag 40+6, ik heb sinds 09:30u lichte krampen die nu wel steeds krachtiger worden en na een warme douche ook niet zijn gestopt. Spannend! 🤗

6 dagen geleden

40+3 vandaag. Er is weinig gaande. Woensdag met 41 weken weer controle bij vk en ik denk in een van dagen daarna strippen? Gelukkig heb ik verder nergens last van en slaap ik nog goed, dus ik trek het nog aardig 😊

5 dagen geleden

Lichamelijk een slechte dag gehad vandaag. Voelde me zo beroerd, misselijk/totaal geen eetlust, 0 energie, en voor het eerst deze zwangerschap weer echt koud gehad. Ook erg veel harde buiken, krampen, rommelende darmen, en veel plassen. Hopen op een betere dag morgen 🍀

5 dagen geleden

Reactie op manodu

Vandaag 40+6, ik heb sinds 09:30u lichte krampen die nu wel steeds krachtig ...
En heeft het doorgezet bij jou? 😊

5 dagen geleden

Vandaag 41+2. Met 40+6 en 41+1 gestript, zonder resultaat. Voel me verder goed, maar heb het idee dat ie er nooit zelf uit gaat komen 😥

5 dagen geleden

Reactie op Marg94

Vandaag 41+2. Met 40+6 en 41+1 gestript, zonder resultaat. Voel me verder g ...
Balen dat het strippen niks heeft gedaan.. heb je al bedacht wat je nu gaat doen?

5 dagen geleden

Vandaag 40+5, dinsdag gaat de vk als het lukt strippen. Spannend.

5 dagen geleden

Ik ook vandaag 40+4… woensdag gaan ze bij mij kijken of er ontsluiting is voor t strippen. Goh hoop zo dat het snel komt, zo klaar mee..

5 dagen geleden

Reactie op Mennos9

Balen dat het strippen niks heeft gedaan.. heb je al bedacht wat je nu gaat ...
Ze willen morgen m’n vliezen thuis breken, heb al wel 3CM ontsluiting namelijk. Heb een afspraak voor dinsdag in het ziekenhuis voor de inleiding. Maar wil zo graag thuis bevallen dat ik hoop dat je zich vandaag of morgen toch nog laat zien

5 dagen geleden

Reactie op Mennos9

En heeft het doorgezet bij jou? 😊
Jaa onze zoon is gister om 19:44u geboren na een hele vlotte ontsluiting maar wel 2u lang persen 🙃 Sterkte voor de laatste loodjes, het kan opeens de dag zijn! ❤️

5 dagen geleden

41 weken vandaag.. en gisteren gestript met 2cm. heeft een beetje gerommeld maar helaas zonder succes 🙁 dinsdag afspraak bij het ziekenhuis om daar een afspraak te maken voor het inleiden!

5 dagen geleden

Reactie op manodu

Jaa onze zoon is gister om 19:44u geboren na een hele vlotte ontsluiting ma ...
Ah gefeliciteerd!! 🩵

5 dagen geleden

Reactie op katja123

41 weken vandaag.. en gisteren gestript met 2cm. heeft een beetje gerommeld ...
Wij lopen precies gelijk dan! Ik ga morgen voor een 2e strippoging, afgelopen vrijdag had ik nog geen ontsluiting dus hoop zo dat het morgen wel lukt 🤞🏻 Wil morgen ook meteen even verdere opties bespreken. Heb jij al een idee wanneer je wil laten inleiden?

5 dagen geleden

Vandaag 41+1, het duurt voor m'n gevoel wel lang nu 😅 voel me nog wel goed voor de rest. Dinsdag controle in het ziekenhuis CTG en echo.

5 dagen geleden

40+5 vandaag en nog niks🥹😭

4 dagen geleden

Reactie op Mennos9

Wij lopen precies gelijk dan! Ik ga morgen voor een 2e strippoging, afgelop ...
Wij lopen ook precies gelijk. Vandaag 41 weken, strippen lukte vrijdag nog niet (1 cm ontsluiting). Morgen vruchtwaterecho + nieuwe strippoging en intake voor inleiding is aangevraagd bij het ziekenhuis, hoor ik morgen. Wil jij het afwachten?

4 dagen geleden

Ik sluit me ook aan! Vandaag 40+5. Dinsdag weer naar de vk en dan strippen als het lukt. Voelt alsof ik al heel lang zwanger ben aangezien onze dochter met 37+1 kwam 😂

4 dagen geleden

Ik sluit me ook aan! Vandaag precies 40 weken maar vandaag gaat hij niet meer komen. 😂 Dochter is geboren met 39+5.

4 dagen geleden

Reactie op ee_88

Wij lopen ook precies gelijk. Vandaag 41 weken, strippen lukte vrijdag nog ...
Fijn dat er al wat stappen zijn gezet bij jou! Ik wil niet te lang meer afwachten, liefst tot woensdag of echt uiterlijk donderdag. Maar ga morgen pas de verdere opties bespreken bij de vk, ze zijn er zelf eigenlijk nog helemaal niet over begonnen 🤔