210 Reacties

3 dagen geleden

40+5 vandaag, vanmiddag poging tot strippen gedaan, dat ging nét. Nu wel krampen maar dat had ik bij de eerste ook en toen heeft het niets gedaan dus ik verwacht er nog niet veel van…

3 dagen geleden

Reactie op ee_88

Ja logisch, het is ook spannend! Hoe ging het bij jou in het ziekenhuis van ...
De CTG en vruchtwater check was goed gelukkig! Ik zou eigenlijk morgen dan weer terug moeten komen voor een ballon, maar deze hebben ze toch nu al meteen geplaatst. Nu weer opnieuw aan de CTG en als die weer goed is mogen we daarna naar huis. Morgen komt de VK thuis langs en die zal dan waarschijnlijk de vliezen gaan breken, waarna we thuis 24u kunnen afwachten of de weeën op gang komen. Of misschien komen ze door de ballon al eerder op gang?? Het kan soms ook ineens snel gaan.. Ik ben ook heeel benieuwd!!

3 dagen geleden

Vandaag precies 40 weken. Bij de eerste bevallen met 39.2. Wachten duurt lang. Vooralsnog lijkt er helemaal niks te rommelen. Morgen met 40.1 afspraak bij verloskundige. Ik denk dat ik me pas vanaf eind 40/begin 41 wil laten strippen. Zo lang mogelijk de natuur z’n ding laten doen, al hoewel ik wel echt helemaal op ben en een dreumes van 22 maanden heb rondlopen.

3 dagen geleden

Reactie op Katrien2021

40+5 vandaag, vanmiddag poging tot strippen gedaan, dat ging nét. Nu wel kr ...
Is dit tweede keer strippen? Bij welke termijn was de eerste keer? Hopen dat het door zet bij je

3 dagen geleden

Reactie op Babytjenovember

Is dit tweede keer strippen? Bij welke termijn was de eerste keer? Hopen d ...
Nee, eerste keer. Vorige week met 40 weken was er nog geen ruimte om te strippen. Donderdag naar het ziekenhuis dus dan kunnen ze het eventueel nog een keer proberen.

3 dagen geleden

Reactie op Mennos9

De CTG en vruchtwater check was goed gelukkig! Ik zou eigenlijk morgen dan ...
Poeh spannend, ik duim voor je! Wel fijn dat ze direct konden doorpakken. Vond je het plaatsen van de ballon heel vervelend?

3 dagen geleden

Reactie op ee_88

Poeh spannend, ik duim voor je! Wel fijn dat ze direct konden doorpakken. V ...
Dankjewel!! Nee helemaal niet, ik voelde er eigenlijk vrijwel niets van dus viel gelukkig erg mee 😊 scheelt denk ik echt wel als je al wat ontsluiting hebt, daardoor konden ze 'm ook gewoon met de handen plaatsen.

3 dagen geleden

Reactie op Mennos9

De CTG en vruchtwater check was goed gelukkig! Ik zou eigenlijk morgen dan ...
Spannend! Bij mijn vorige zwangerschap was de ballon alleen al voldoende om de weeën te starten en kon ik de nacht na het plaatsen thuis bevallen. Je weet nooit hoe het loopt. Veel succes!

3 dagen geleden

Hier nu 40+5, als ik zelf voel nog helemaal geen verweking, verkorting of ontsluiting van de baarmoedermond. Zijn er meer die dat zelf in de gaten houden? Ik heb momenteel een pittige buikgriep te pakken, gekregen van de peuter. Om die reden wel fijn als het nog een paar dagen duurt, maar ben verder wel echt klaar met deze zwangerschap.

3 dagen geleden

Hier inmiddels 41 weken. Nog totaal geen signalen.. morgen afspraak bij vk, ben benieuwd naar hoe verder.

2 dagen geleden

Reactie op An0ukkkk

Hier nu 40+5, als ik zelf voel nog helemaal geen verweking, verkorting of o ...
Oh nee dat zou ik echt niet durven 🙈 Vervelend van de buikgriep, hopelijk knap je snel op!

2 dagen geleden

Bij mij heeft de ballon gisteravond vervelende krampen gegeven, maar de nacht was rustig en heb gelukkig ook goed kunnen slapen. Vanochtend toen ik naar de wc ging viel de ballon eruit. Voel me nu weer helemaal normaal 😅 De VK kan hier ieder moment zijn om m'n vliezen te breken, hopelijk geeft dit het laatste zetje en heb ik misschien vandaag, of anders morgen, eindelijk m'n baby 😍😍😍

2 dagen geleden

Reactie op Mennos9

Bij mij heeft de ballon gisteravond vervelende krampen gegeven, maar de nac ...
Wat fijn dat je lekker hebt geslapen! Succes 🍀

2 dagen geleden

Reactie op Mennos9

Dat hoop ik ook voor je. Ik krijg vanavond de ballon en hoop dat het net zo soepel gaat als bij jou 🤞

2 dagen geleden

Voor jullie ook veel succes! 🍀

2 dagen geleden

Reactie op Mennos9

Veel succes!

2 dagen geleden

41 weken hierooo, pfff 2 cm ontsluiting maar meneer zit gebakken hoor!!

2 dagen geleden

Reactie op Mennos9

Oeeeh succes!!

2 dagen geleden

Is er bij een van jullie al gesproken over het thuis doorprikken van de vliezen om zo een inleiding in het ziekenhuis te voorkomen? Of iemand toevallig ervaring mee?

2 dagen geleden

Ik ben morgen 40 weken en het wordt heeeel spannend want mijn SI gewrichten zijn met zes implantaten gefuseerd. Dus we weten geen bovengrens qua gewicht wat erdoor past. We weten alleen dat mijn jongste met 3100gr erdoor heeft gepast. Hij werd rond 37 weken geboren. Nu houden ze de groei heel goed in de gaten maar bij m’n zoontje zaten ze er ruim een kilo naast dus dat zegt ook niet alles. Ik mag tot 40 en een halve week thuis proberen te bevallen en daarna niet meer. Moet zo naar verloskundige en dan zullen ze het wel over strippen hebben maar ik vind dat echt vreselijk ofzo. We gaan het zien. Succes allemaal!