10 Reacties

16 dagen geleden

Wanneer je even gerust gesteld moet worden sowieso gewoon bellen! Ik heb ook corona gehad tijdens mijn zwangerschap en toen ook de vk gebeld om toch even te horen dat het geen kwaad kan en zij gaf toen aan dat wanneer ik geen hoge koorts heb dit geen kwaad kan.

16 dagen geleden

Dit schijnt ook een teken te zijn dat de bevalling begint.. maar zoals al is gezegd: bij zorgen altijd even de vk bellen!

16 dagen geleden

Ik ben nu 38 weken en ja heb sinds gister nacht buikgriep. Ze zeggen idd ook dat het kan zijn dat het bijna zo ver is als je goed ziek wordt van te voren. Ik was voor de zekerheid wel naar de huisarts gegaan om zeker van te zijn dat het ook echt buikgriep is

16 dagen geleden

Herkenbaar, 38+2 vandaag en ik heb dus wel corona (voor het eerst!) en voel me ook echt niet fit. Volgens mij wel iets aan de betere hand, maar ben nog zeker niet de oude. Niet bij de uitgerekende datum, maar mijn eerste kwam met 38+5

15 dagen geleden

Het advies bij mij was in de gaten houden of je koorts krijgt, als je veel vocht verliest of niks binnenhoudt ORS nemen, en verder goed uitzieken. Ik werd meerdere keren op het hart gedrukt dat wanneer je je ziek voelt, je baby niet gaat komen ;)

15 dagen geleden

Reactie op 2510Melanie

Het advies bij mij was in de gaten houden of je koorts krijgt, als je veel ...
Ik hoop zo dat dit klopt, mijn lichaam doet zoveel pijn overal. Dit heb ik de hele zwangerschap niet gehad en nu door de ‘griep’ ik lijk wel 100. Wat een rot timing zeg..

15 dagen geleden

Ik ben vorige week ook ziek geweest (vermoedelijk corona). Toen ik aan de betere hand was waren mijn smaak en geur weg, deze komen nu langzaam terug. Ben nu 39+3, hoopte zo erg dat ik niet zou bevallen. Nu alleen nog heel erg verkouden maar gelukkig niet meer beroerd! Maar voelde echt als een rot timing. Baby was ook rustiger in die periode, is nu weer drukker

15 dagen geleden

Reactie op maxiempie

Ik ben vorige week ook ziek geweest (vermoedelijk corona). Toen ik aan de b ...
Ik denk ook dat het corona is, mn vriend was ook ziek en die heeft nu ook geen reuk en smaak. Hoeveel dagen ben je echt ziek ziek geweest? Gelukkig ben je nog niet bevallen haha!

14 dagen geleden

Reactie op sanne12335678

Ik denk ook dat het corona is, mn vriend was ook ziek en die heeft nu ook g ...
Ik ben echt 3 dagen niet lekker geweest, hele nare keelpijn ook, dat slikken pijn doet. Of vooral ‘s nachts als ik dan wakker werd, was het net schuur papier 😵 nu nog snotterig en hoesten wat een beetje blijft aanmodderen.

11 dagen geleden

Ik ben ook ziek, griep lijkt het. Vorige week de griepprik nog gehaald.. beetje jammer dit 🙄🤭 Aantal weken terug ook al heel ziek geweest. Vind het snel, nu al weer. Last van mn holtes, snotverkouden, hoofdpijn, keelpijn tot in m oren. En over paar dagen keizersnede..lekkere timing!