10 Reacties
16 dagen geleden
Wanneer je even gerust gesteld moet worden sowieso gewoon bellen! Ik heb ook corona gehad tijdens mijn zwangerschap en toen ook de vk gebeld om toch even te horen dat het geen kwaad kan en zij gaf toen aan dat wanneer ik geen hoge koorts heb dit geen kwaad kan.
15 dagen geleden
Het advies bij mij was in de gaten houden of je koorts krijgt, als je veel vocht verliest of niks binnenhoudt ORS nemen, en verder goed uitzieken. Ik werd meerdere keren op het hart gedrukt dat wanneer je je ziek voelt, je baby niet gaat komen ;)
15 dagen geleden
Reactie op 2510Melanie
Het advies bij mij was in de gaten houden of je koorts krijgt, als je veel ...
Ik hoop zo dat dit klopt, mijn lichaam doet zoveel pijn overal. Dit heb ik de hele zwangerschap niet gehad en nu door de ‘griep’ ik lijk wel 100. Wat een rot timing zeg..
15 dagen geleden
Ik ben vorige week ook ziek geweest (vermoedelijk corona). Toen ik aan de betere hand was waren mijn smaak en geur weg, deze komen nu langzaam terug. Ben nu 39+3, hoopte zo erg dat ik niet zou bevallen. Nu alleen nog heel erg verkouden maar gelukkig niet meer beroerd! Maar voelde echt als een rot timing. Baby was ook rustiger in die periode, is nu weer drukker
15 dagen geleden
Reactie op maxiempie
Ik ben vorige week ook ziek geweest (vermoedelijk corona). Toen ik aan de b ...
Ik denk ook dat het corona is, mn vriend was ook ziek en die heeft nu ook geen reuk en smaak. Hoeveel dagen ben je echt ziek ziek geweest? Gelukkig ben je nog niet bevallen haha!
14 dagen geleden
Reactie op sanne12335678
Ik denk ook dat het corona is, mn vriend was ook ziek en die heeft nu ook g ...
Ik ben echt 3 dagen niet lekker geweest, hele nare keelpijn ook, dat slikken pijn doet. Of vooral ‘s nachts als ik dan wakker werd, was het net schuur papier 😵 nu nog snotterig en hoesten wat een beetje blijft aanmodderen.
11 dagen geleden
Ik ben ook ziek, griep lijkt het. Vorige week de griepprik nog gehaald.. beetje jammer dit 🙄🤭
Aantal weken terug ook al heel ziek geweest.
Vind het snel, nu al weer.
Last van mn holtes, snotverkouden, hoofdpijn, keelpijn tot in m oren.
En over paar dagen keizersnede..lekkere timing!