29 Reacties

één maand geleden

Ja ik! Alhoewel ik er wel al een beetje klaar mee ben 😅 Heb nog een kleintje van 2 rondlopen en die is echt heel lief, maar oh heeft zoveel energie! Hoe voel jij je?

één maand geleden

Reactie op Babs1803

Ja ik! Alhoewel ik er wel al een beetje klaar mee ben 😅 Heb nog een klein ...
Wat leuk! Weet je wat het wordt? Dan is het pittig idd . Ik ben er klaar mee en klaar voor haha. Pff voel me niet meer fijn. Dus aftellen. Wordt volgende week ingeleid. 😀

één maand geleden

Ooh fijn! Of is er een medische reden dat je ingeleid wordt? Ik krijg m'n 2e jongetje en jij?

één maand geleden

Reactie op Babs1803

Ooh fijn! Of is er een medische reden dat je ingeleid wordt? Ik krijg m'n 2 ...
Leuk twee jongens. Ik krijg een meisje mijn eerste kindje. Ja mijn ijzer en vitamines zijn erg laag hier door erg kortademig moe en uitgeput 2,5 jaar geleden gastric bypass gehad waarschijnlijk komt het daar door

één maand geleden

Wauw! Ik heb ook een gastric bypass! Heb ik in 2020 gehad. Hier ook een laag ijzer, maar wel onder controle te houden met dagelijks een ijzertabletje. Vervelend dat je zo kortademig bent, maar de baby is gelukkig helemaal af, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken en dan kunnen jullie elkaar eindelijk echt ontmoeten straks!

één maand geleden

Ik ook! Hebben een dochter van 3,5 en krijgen nu een zoon. Heb er ook genoeg van. Sinds 2 weken ontzettend pijn met lopen aan een kant, waarschijnlijk ischias en dat maakt het niet meer leuk. Aan de ene kant mag hij komen, maar, we hebben nog geen naam😶

één maand geleden

Reactie op SnnevL

Ik ook! Hebben een dochter van 3,5 en krijgen nu een zoon. Heb er ook genoe ...
Even naar de osteopaat en je beweegt weer als een engeltje !!

één maand geleden

Reactie op desmaxpom

Even naar de osteopaat en je beweegt weer als een engeltje !!
Echt? Mijn verloskundige zei alleen dat ik zo min mogelijk trap moest lopen en verder er niet zo veel aan kon doen. Dank je!

één maand geleden

Reactie op SnnevL

Ik ook! Hebben een dochter van 3,5 en krijgen nu een zoon. Heb er ook genoe ...
Ooh erg he! Hebben jullie nog helemaal geen idee of is er al wel een of deze of deze naam? Wij zijn er dus eigenlijk ook nog niet uit.. Maar goed zeeën van tijd he, volgens de man 😅 Vervelend dat je zoveel last hebt. Moet zeggen dat ik op het moment ook veel pijntjes heb en dus wat mij betreft 6-11 niet ga halen, maarja de baby beslist he

één maand geleden

Reactie op Babs1803

Ooh erg he! Hebben jullie nog helemaal geen idee of is er al wel een of dez ...
Ooh ja, nee we hebben hier nog geen naam waarvan we beide denken die maakt kans🙈 Hier ben ik juist degene die denkt komt wel goed, mijn vriend stresst m😂 Jaa inderdaad haha, hoop in ieder geval dat hij niet veel langer dan 6-11 blijft zitten.

één maand geleden

Wat gezellig dit! Wij zijn ook van de 6 novemberclub 🎉 Veel laatste loodjes bij iedereen zie ik, zet ‘m op

één maand geleden

Hier ook van de 6 november club, in verwachting van ons 1e kindje, een jongentje🩵

één maand geleden

🙋‍♀️ van mijn eerste

één maand geleden

Wat leuk allemaal! Ben benieuwd 🥰

één maand geleden

Reactie op Celine2610

Wat leuk allemaal! Ben benieuwd 🥰
Ja ik ook! Laten jullie weten als de baby's gearriveerd zijn?

één maand geleden

Ik ook! Van de eerste. Spannend allemaal!

één maand geleden

🙋🏼‍♀️ ook van de eerste

één maand geleden

Ik ook van de eerste🥰💙

één maand geleden

Ik ook van de eerste 🩷😃

één maand geleden

Ik ben ook 6 november uitgerekend met een meisje🥰🩷. Dit is ook mijn eerste