18 Reacties

7 maanden geleden

Pijnlijke borsten en bekkenpijn horen er nog bij!

7 maanden geleden

Wat kost zo’n echo bij prenatal? Kon er niets over vinden 😊

7 maanden geleden

Reactie op Momtobe🤍

Wat kost zo’n echo bij prenatal? Kon er niets over vinden 😊
€55,- 🥰

7 maanden geleden

Poh waar zal ik beginnen: gevoelige tepels, vieze smaak en veel speeksel, vieze geuren, misselijk, overgeven, kokhalzen, oververmoeid, alleen in bed, moeilijk drinken en eten

7 maanden geleden

Wauww echt bijna alles het zelfde alleen cravings niet ik heb dus echt babybel kaasjes 🫢en alle soorten snoepjes

7 maanden geleden

Honger! Misselijk, hoofdpijn, slapeloosheid, pijnlijke borsten, vermoeidheid, lichte buikpijn, duizeligheid, en darmen die het ook niet meer weten. Maar vooral een diepe serene rust en tevredenheid die sterker is dan alle kwaaltjes. (En een sterk vertrouwen in onze baby ❤️ op wie ik nu al zo ontzettend trots ben)

7 maanden geleden

Zelfde klachten eigenlijk 😂 ik ben dinsdag 9weken. Ook vaak trek in aardbei, maar ook heel veel vettig eten.. terwijl ik dat daarvoor helemaal niet zo at..

7 maanden geleden

Ik heb hetzelfde eigenlijk. Daarbij ook wel echt een beetje depressief gevoel. Wil eigenlijk de hele dag in bed liggen, maar dat kan niet. Alles kost zoveel moeite, dat het lijkt alsof ik me steeds op een marathon moet voorbereiden.

7 maanden geleden

Oké heb je even haha. Pijnlijke borsten, misselijkheid, snel buiten adem, extreem moe, slecht gaan op geuren, kokhalzen, geen avond eten meer lusten, weinig eetlust, duizelingen, en moodswings (vooral vervelend voor mijn vriend haha)

7 maanden geleden

Misselijk met vlagen.. heel slecht tegen geuren kunnen. Duizelig 🥴. En ook niet alles kunnen eten kwa structuren 🤢. ( om t half uur eten anders kei misselijk) .

7 maanden geleden

Mega snel moe kan hele dag wel slapen, moet momenteel niks weten van aanrakingen dus m’n man vind het niet altijd leuk dat ik zwanger ben. Zelfs z’n geur kan ik niet verdragen. Ben heel snel boos om alles ook. Zere borsten en snel huilen.

7 maanden geleden

Ik slaap zo n 15/16 uur per dag, de afgelopen 2 weken ziek gemeld. Cravings: appelsap, afbakbroodjes, gekookte worst, broodje hamburger

7 maanden geleden

Mega snel moe, slaap bijna de hele dag. Misselijkheid trekt gelukkig langzaam weg, wel moeite met vitamine innemen smorgens. Pijnlijke borsten en buikpijn/bandenpijn. M'n ultieme craving is toch wel croissantje met aardbeienjam

7 maanden geleden

Reactie op ChislaineErwin

Mega snel moe, slaap bijna de hele dag. Misselijkheid trekt gelukkig langza ...
Ik ben gestopt met in de ochtend te nemen.:: neem nu in de avond wanneer ik minder misselijk ben… dat helpt wel. ☺️

7 maanden geleden

Symptomen: - Extreem moe, slaap heel veel - Misselijk - Snel buiten adem - Hele onrustige huid Cravings: Van alles wat ik voorheen niet at of aan dacht 🤣.

7 maanden geleden

9 weken en alles perfect!!😍🥰🥰🥰 dit was zo’n extreme opluchting! Ik vind het een enorm spannende tijd!

7 maanden geleden

maandag 9w. Misselijk, bovenbuikpijn bij wandelen, duizelig vooral in de douche en bij stilstaan, geen avond/warm eten, moe. craving; vanille vla, maar meer omdat het helpt bij mijn misselijkheid 😂

7 maanden geleden

Afgelopen woensdag 8+6, dus nu 9+2 zin in zoetigheid, ijsje, gebakje kom maar door, terwijl ik dat noooooit zou willen normaal! En lekkere vette hap, kroketjes, kapsalon en kaaaaas, kaaas! En ook echt vaak honger, mn man herkent me niet meer, want ik had nooit honger! Kan ineens megadiep slapen overdag en snachts slaap ik heel licht. Mn tieten zijn gigantisch en doen pijn! Vooral mn tepels als buikslaper hahahaha