34 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op liethole
Klopt dat hoor ik ook vaker, daarom ben ik ook zo in twijfel. Het is nu ook ...
Oh als je nu al veel last hebt dan zal het er ongeacht als het meevalt vast wel iets erger worden. Wat zegt je huisarts als opties? Je kan het ook laten behandelen naast tabletten en zalf. Moet je doen wat goed voelt voor jou.
2 maanden geleden
Reactie op Laura_91_
Oh als je nu al veel last hebt dan zal het er ongeacht als het meevalt vas ...
Ja ik ben in november vorig jaar behandeld in een kliniek, en daar heb ik onlangs ook contact mee gehad. Die adviseren nu niks te doen, omdat de kans dat het in je zwangerschap terug komt heel groot is.
Ik vind het gewoon zo lastig omdat je niet weet hoe het gaat lopen. Misschien is de baby er binnen 10 min uit maar misschien ook niet. Ik kan maar geen keus maken.
2 maanden geleden
Ik heb ook macrogol. Ik gebruik 2 zakjes per dag anders komt het niet goed 😅. Mijn ontlasting wordt dan zo hard en veel bloed tijdens het afvegen.
2 maanden geleden
In mijn vorige zwangerschap had ik ook aambei(en), grootste gedeelte geen last van, aantal keer in de zwangerschap wel. Ik dacht dat het na de bevalling wel pijnlijk zou worden maarrrrrr ik heb dus totaal geen last gehad van die aambei(en) na de bevalling!!! Dus het kan ook meevallen!!! En overigens is die aambei nog steeds niet weg (2 jaar later) maar ik heb er totaal geen last van 😊
één maand geleden
Heeft iemand nog een tip? Ze zijn nog steeds niet weg. Van alles wat geprobeerd zoals zalf en curanol pilletjes.
één maand geleden
Reactie op Babytjenovember
Heeft iemand nog een tip? Ze zijn nog steeds niet weg. Van alles wat geprob ...
Dik insmeren met sudocreme!
Tampon natmaken en in de vriezer leggen, en erop drukken.
Neusspray
Heb er zelf ook sinds 4 weken enorm last van en dit werkt bij mij het beste ☹️ heb nu zakjes van de HA om ontlasting dunner te maken.
één maand geleden
Reactie op Sharinah
Joehoeee
Ik heb helaas ook aambeien. Nog van de bevalling van onze eerste. ...
Maak macrogol is als het niet lukt, maar bij mij lukt her juist wel en hoef geen extra druk te zetten
één maand geleden
Reactie op annabel021998
Dik insmeren met sudocreme!
Tampon natmaken en in de vriezer leggen, en er ...
Gaan ze dan helemaal weg?
één maand geleden
Reactie op Babytjenovember
Gaan ze dan helemaal weg?
Naar mijn idee gaan ze wel sneller weg ja en het verzacht de pijn. Maar dat is mijn ervaring