14 Reacties

vorige week

Werkt een flesje water ook niet?

vorige week

Hier draait de kleine man gelijk om als ik hem neerleg. Nu doe ik zijn armen maar met mijn benen vast houden, want anders kan ik geen luier verschonen xD. Dat vind hij niet zo leuk, maar als ik een liedje zing vind ie het minder erg. En hou maar op over aankleden, mijn kind rent er de hele tijd vandoor 🤣

vorige week

Gewoon lekker pedagogisch onverantwoord...: telefoon hier werkt Uki heel goed op youtube

vorige week

Hier doe ik alleen de luier op de commode. De rest van aankleden terwijl hij op de grond staat of op mijn schoot zit. Werkt prima. Nu doen we zelfs zijn romper en trui in een keer over z’n hoofd (ipv arm voor arm) met uittrekken. Hij strekt snel zijn armen omhoog zodra hij doorheeft dat we bij zijn trui zijn 😂. Ook uitdoen van de luier vaak staand of zittend (hij poept op het potje, dus zeer kleine kans op poep). De schone luier leg ik dan alvast klaar. Zo is het liggen echt minimaal!

vorige week

Maar is t bij jullie ook zo hard huilen? Maar echt huilen alsof ik haar echt heel veel pijn heb gedaan 😂

vorige week

Reactie op sanne12335678

Maar is t bij jullie ook zo hard huilen? Maar echt huilen alsof ik haar ech ...
Om heel eerlijk te zijn jankt die van mij nooit tijdens het verschonen/aankleden... maar meneer is net een paling op het droge en ik heb 6 judo houdgrepen nodig om 't jong vast te houden en pogingen te doen om een ledemaat in een gat te krijgen 🤷‍♀️ Dus.... telefoon Maar bedenk maar zo, aanstellen is een vak en het is vaak alleen de kop die jankt. Gewoon rustig maar doortastend doorgaan en zo min mogelijk aandacht aan het huilen besteden. Iets met onbedoeld het gedrag belonen door te reageren 🤷‍♀️ En ja, ik blijf bij mij standpunt, de helft van de tijd is het gewoon hetzelfde als een puppy opvoeden 😅

6 dagen geleden

In de ochtend is het altijd drama dus ik trek snel zn luier uit en met blote billen naar beneden om een fles te drinken. Daarna zet ik hem op het potje, poept hij en krijgt hij weer een luier aan. Heeft nooit meer voor drama gezorgd. De rest van de luiers doen we wel op het verschoonkussen maar de drama van de ochtend zijn we kwijt

6 dagen geleden

Mijn dochter krijst ook de hele boel bij elkaar in de ochtend. Ze heeft namelijk vooral een hekel aan aankleden. Echt moord en brand schreeuwt ze. Het enigste wat een beetje helpt is haar der fles laten drinken dan is ze tussendoor stil. Maar ik wil eigenlijk overgaan naar boterhammen als ontbijt. Maar dat stel ik nu dus uit om Maar een beetje haar normaal aan te kunnen kleden🙈 En ook niet herkenbaar van haar broer, die heeft er nooit problemen mee gehad🤷‍♀️

6 dagen geleden

Heel herkenbaar. Bij het meten op het consultatiebureau flipte ze ook compleet. Wat bij ons helpt; een kledingstuk van haar op je hoofd doen ;)

4 dagen geleden

Zo herkenbaar. Ons zoontje is nu bijna 13 maanden en ik heb een paar maanden terug al te strijd opgegeven. Wij doen alles terwijl hij staat want dan is het goed. Hij gaat staan en houd zich vast aan een wandplankje en ik verschoon hem en kleed hem aan.😅

3 dagen geleden

Heeeel herkenbaar, echt moord en brand schreeuwen. Als het even lukt doe ik zn luier op de commode en de rest staand in zn bedje. Kan ie er ook niet vandoor 😂

2 dagen geleden

Toevallig niet soepel en vanzelf door het geboortekanaal gekomen? Zoontje schreeuwde ook altijd moord en brand bij liggen. Hebben 2 sessies emdr gedaan vanwege geboortetrauma (zuignap) en like magic nooit meer gedoe.

2 dagen geleden

Reactie op Annesoof83

Toevallig niet soepel en vanzelf door het geboortekanaal gekomen? Zoontje s ...
Toevallig voor de emdr ook moeite met slapen? En is dat nu beter?

2 dagen geleden

Reactie op carmenxxxx

Heel herkenbaar. Bij het meten op het consultatiebureau flipte ze ook compl ...
Haha, hier ook drama met verschonen. Ik gooi juist haar kledingstuk op haar eigen hoofd en dan zeg ik joehoe waar ben je? Gaat ze kiekeboe spelen 😆