5 Reacties

vorig jaar

Ik ga met mijn zoontje naar Osteopathie Eric in Baarn. Hij heeft ook verborgen reflux klachten en veel spanning in zijn lijfje door een heftige bevalling. Nu twee behandelingen gehad en erg tevreden!

vorig jaar

Reactie op sea96

Ik ga met mijn zoontje naar Osteopathie Eric in Baarn. Hij heeft ook verbor ...
Wat fijn dat het beter gaat bij jullie nu! Zijn er nog meer behandelingen nodig of is het nu klaar? Ik heb een geplande keizersnede gehad, las ook dat hij daar ook wat klachten van zou kunnen hebben. Hij zat namelijk aardig vast met zijn hoofd, zelfs toen ze hem gingen halen..

vorig jaar

Oh wat naar voor hem… Mijn zoontje was een sterrenkijker en zat ook lange tijd flink vast. Daar heeft hij ook echt last van gehad. Hij had naast de reflux klachten veel druk op z’n schouders, nek en gezicht gehad en daardoor stond daar heel veel spanning op. De osteopaat masseert/drukt dit dan een soort van los. Ik heb wel het idee dat dat direct verlichting geeft. We hebben nog wel een vervolgafspraak staan over 2 weken weer, maar hij zag nu al veel vooruitgang t.o.v. de vorige keer. Wij merken ook dat hij een stuk beter in z’n vel zit en minder ongemak heeft gedurende de dag. En veel beter slaapt, zowel overdag als ‘s nachts. Moet wel zeggen dat we ook naar een lactatiekundige zijn geweest en ik anders ben gaan voeden (1 borst per keer dus kleinere porties/vettere melk) en ik ben gestopt met zuivel en soja om te kijken of hij daar misschien last van heeft. Hadden we beter niet allemaal tegelijk kunnen doen omdat het nu een beetje gokken is wat nou precies heeft geholpen, maar je wil je kindje natuurlijk zo snel mogelijk pijn vrij. De osteopaat zou ik in elk geval aanraden, baat het niet dan schaadt het niet. Ze hebben ook gewoon veel kennis over het lichaam van een baby en tips over hoe je hem het best kan helpen, dat alleen al vind ik heel fijn

vorig jaar

Gezien Heersche zit in Amersfoort, echt een aanrader!

vorig jaar

Reactie op Rod

Gezien Heersche zit in Amersfoort, echt een aanrader!
Heb ze gelijk gemaild. Dank je wel ❤️