10 Reacties
7 maanden geleden
Voor degene die last hebben van obstipatie raad ik geen multivitamine aan. Bij mijn eerste zwangerschap(die uitliep op een miskraam) maakte ik daar gebruik van. Normaal gesproken heb ik al last van obstipatie maar het werd daardoor alleen erger. Zo erg dat ik continu naar het ziekenhuis moest voor onderzoek. Ik zat soms echt uren op de wc, trillend van de pijn, overgeven en opvliegers. Dus als je gevoelig bent voor obstipatie zou ik er heel voorzichtig mee zijn, er zit namelijk ook ijzer in en dat maakt je ontlasting harder. Gewoon een advies 😊
7 maanden geleden
Reactie op Maura🥰
Voor degene die last hebben van obstipatie raad ik geen multivitamine aan. ...
Oh dit is goed om te weten! Ik heb normaal ook last van obstipatie maar de laatste 1.5 week is het zó heftig! Inderdaad trillend op de wc, opvliegers, huilen van de pijn en kan echt uren duren. Vond mn bevalling makkelijker dan dit😅 Ik wilde morgen ook de dokter ervoor bellen.
Wat slik jij nu?
7 maanden geleden
Reactie op BabyboyL
Oh dit is goed om te weten! Ik heb normaal ook last van obstipatie maar de ...
Oeh wat heftig! Ik wens je heel veel sterkte. Ik slik nu alleen foliumzuur. Nog steeds last van obstipatie dus wel wat pijntjes, maar absoluut niet als de eerste keer. Ik heb macrogol van de apotheek gehaald en ga er vandaag mee beginnen!
7 maanden geleden
Ik slik b12, d3, dha/omega 3, foliumzuur en jodium (die laatste zou ik alleen aanraden als je weinig of geen brood eet door misselijkheid) zover is dat alles wat ik nodig heb, mijn verloskundige zei zelfs dat dit alles dekte 😂 zou sowieso geen extra vitamines nemen als ze niet nodig zijn. Bij twijfel kan je altijd nog een bloedonderzoek doen om te zien of je een tekort hebt.