8 Reacties
2 maanden geleden
Wij hebben ons bij ons eerste kindje ook laten ompraten in de babypark voor een super duur matras.
Uiteindelijk ligt een baby “veilig” op de rug en is zo’n matras naar mijn idee niet persee nodig.
Wij hebben ons matras helemaal gereinigd dus gebruiken hem nu voor onze dochter nog een keer maar als ik opnieuw een keuze zou maken zou ik bij de IKEA voor het matras gaan wat je ook kan wassen. Komt ook nog is heel goed uit de test bij de consumentenbond.
2 maanden geleden
Ik zit hier met hetzelfde, dus ik lees graag mee als iemand nog suggesties heeft voor meegroeiledikant matrasjes (140x70).
Ik had zelf gebruikgemaakt van de gratis proefperiode van de consumentenbond. Zij hebben in 2024 een test gedaan op allerlei babymatras merken.
De beste uit de test is Zzzoo (ABZ) Airgosafe Koala 60x120 Incl. Topper
De beste koop is IKEA KRUMMELLUR (003.210.15)
Deze hebben beide de veiligheidstest goed doorstaan, bestaande uit: lichaamsondersteuning, vochtventilatie, luchtventilatie en veiligheid.
De slechtste uit de test: ABZ Tijger en Pertura Superior Wave.
Misschien heb je hier iets aan.
2 maanden geleden
Wij hebben inderdaad ook het ikea matrasje wat getipt wordt door de Consumentenbond
2 maanden geleden
Ik heb een ledikant en matras van de ikea. Ik wou eerst ook helemaal overdreven duur en perfect gaan, maar realiseerde me dat mijn ouders ook gewoon altijd ikea bedden voor mij hebben gehaald en ik heb ook prima geslapen zover ik weet 😂
2 maanden geleden
Ik heb bij mijn cursus gehoord dat de earomoov wordt afgeraden door kraamverzorgsters omdat het te koud is voor een baby.