8 Reacties

één maand geleden

Het schijnt schijnveiligheid te zijn. Sommige zeggen het werkt maar alleen als je ook het matrashoes van dat merk hebt anders is het effect al weg. Daarnaast moet je er mee uitkijken dat het matras ook een stuk kouder kan zijn. Zeker in tochtige huizen want koude lucht kan er ook doorheen. Wij vonden het in ieder geval onzin en zonde van ons geld. Zijn uiteindelijk gegaan voor een ikea matras dat schoon gemaakt kan worden (ivm mijn stof en huisstofmijt allergieën) en waren dik te vreden over dit matras. De ikea HIMLAVALV

één maand geleden

Wij hebben hem wel aangeschaft ook kraamzorg is hier heel erg over te spreken! De hoezen moet je inderdaad origineel erbij hebben omdat, anders de werking verloren gaat. Wij hebben ook 1 besteld voor in de kinderwagen bak, dat is helemaal geweldig! Zo bescherm je je kinderwagen ook nog eens goed. De matrasjes voorkomen geen wiegendood, anders was het wel verplicht (aldus de verkoper).

één maand geleden

Wij hebben een gewoon matras met een aerosleep topper. De hoeslakens van Lodger kunnen er ook overheen. Overigens heb ik de toppers (zowel voor co-sleeper als voor ledikant) tweedehands gekocht. Volgens mij is het inderdaad wel een beetje schijnveiligheid maar ik weet het ook niet zeker. Vond het zo in ieder geval prima werken bij de 1e.

één maand geleden

Reactie op Miloutje

Het schijnt schijnveiligheid te zijn. Sommige zeggen het werkt maar alleen ...
Volgens mij hebben wij die ook, was die niet als best getest ook?

één maand geleden

Reactie op lianne1985

Volgens mij hebben wij die ook, was die niet als best getest ook?
Ja klopt dat is idd hij was toen wij hem kochten in 2021 was hij dat jaar als beste getest door de consumentenbond. Onze kraamhulp was er ook erg over te spreken.

één maand geleden

Wij hebben hem bij de eerste wel gekocht voor het ledikantje. Was een aanbieding, waardoor de prijs tov een ‘Normaal’ matras meeviel. Misschien is het schijnveiligheid, maar het voelde voor ons wel goed. Topper er uiteindelijk nooit opgehaald, zoontje wilde daar niet op slapen 😅 Dus hadden net zo goed een normaal matrasje kunnen kopen.

één maand geleden

Wij hebben ikea himlavalv matras met een earosleep topper en hoes.

één maand geleden

Wij hebben hem wel gekocht bij onze zoon. Uiteraard inderdaad wel met topper en Hoeslaken van aerosleep zelf anders dan heeft het geen nut. Topper moet de eerste week er vanaf, want vocht blijft erop liggen. Dat is natuurlijk gevaarlijk met kans op lekkende kruiken. Wij hebben onze eigen neus erin geduwd en je ademt iig wel een stuk makkelijker. Uiteraard is het niet 100procent gegarandeerd tegen wiegendood. Maar het gaf mij een veiliger idee dat als mijn kind met het neusje in het matras komt dat er in ieder geval meer zuurstof binnenkomt dan bij normale matrassen.