60 Reacties

3 maanden geleden

Jeetje wat heftig voor jullie! Heel veel sterkte en moed toegewenst ♥️♥️

3 maanden geleden

Wat een heftig verhaal. En zo verdrietig. Is het echt allemaal met 100% zekerheid wat ze zeggen? Ik leef met je mee.

3 maanden geleden

Ontzettend veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd!!

3 maanden geleden

Je verhaal gelezen met tranen over mijn wangen. Wat een intens verdrietig bericht. Ik hoop dat jullie samen de kracht mogen vinden om de zware periode die komen gaat te kunnen dragen. ❤️

3 maanden geleden

Ach wat een ontzettend naar bericht. Ik wil jullie heel veel kracht en sterkte toewensen. Mijn zus heeft helaas iets soortgelijks meegemaakt. Zij heeft ontzettend veel gehad aan de foto’s die na de geboorte door Stichting Still zijn gemaakt, ook heeft ze haar dochtertje een week lang thuis gehad om goed afscheid van haar te kunnen nemen en een bronzen beeldje laten maken van haar handen, die van haar partner, zoontje en dochtertje in elkaar. Wellicht heb je hier iets aan voor in een later stadium. Nogmaals heel veel liefde en kracht toegewenst! 💕

3 maanden geleden

Heel veel sterkte ❤❤❤

3 maanden geleden

Ooh jeetje wat heftig om te lezen heel veel sterkte met komende weken 🥺🙏🏻❤️

3 maanden geleden

Oh ja zij hadden destijds de ook echt een soort afscheidsceremonie gehouden, heel lieflijk, klein, zacht, prinsesachtig.. hele waardevolle herinnering en hielp enorm bij het verlies.

3 maanden geleden

Jeetje wat heftig zeg, Het zit jullie inderdaad niet echt mee . Ik wens jullie veel moed en kracht toe in deze moeilijke periode. Sterkte.....ooit komt het goed en verwachten jullie ook een kindje.

3 maanden geleden

Wat verdrietig! Heel veel sterkte 💔

3 maanden geleden

Heel veel sterkte 😞❤️

3 maanden geleden

Wat enorm heftig.. veel sterkte.

3 maanden geleden

Ik vind het dapper van je. Dit is het moeilijkste wat kan gebeuren. Maar ze is er nu nog en leeft. Hopelijk kan je dat voor nu troost bieden ❤️

3 maanden geleden

Heel veel sterkte in deze onvoorstelbare moeilijke tijd! 😔❤️‍🩹

3 maanden geleden

Wat een heftig en verdrietig nieuws. Heel veel sterkte, je bent echt dapper en sterk. Zelf recentelijk ook een uitslag van de nipt gekregen en moeilijke gesprekken gehad, dus ik weet dat dat geen pretje is.

3 maanden geleden

Wat een verdrietig bericht. En wat zijn jullie dapper. Ik wens jullie heel veel sterkte toe!

3 maanden geleden

Jeetje wat heftig... Ik lees dit met tranen in mijn ogen 😢. Had je vorige topics ook gevolgd en had zo gehoopt dat het nog goed zou komen... Ik wens jullie héél veel sterkte en dat jullie in de toekomst nog een gezond kindje gegund mag zijn.. ❤️

3 maanden geleden

Wat het is het soms toch oneerlijk in het leven hè 😢 Heel veel sterkte, zoek troost bij elkaar en familie!

3 maanden geleden

Heel veel sterkte toegewenst 🤲

3 maanden geleden

Verdrietig dit bericht, maar wat mooi hoe jullie ermee om gaan. Ze heeft top ouders! Ik wens jullie veel kracht en sterkte toe!