60 Reacties

3 maanden geleden

Moge Allaah jullie situatie vergemakkelijken. Weet dat elke beproeving in deze dunya, jullie hoger zal brengen in al akhirah in shaa Allah 🌹

3 maanden geleden

Ik kan me niet bedenken hoe zwaar dit moet zijn zeg! Heel veel sterkte en kracht de komende tijd💜 ik weet natuurlijk niet wat er wel en niet mag in jullie geloof maar ik hoor vaak mooie verhalen van een fotograaf bij de geboorte of als het net geboren is en misschien nog wel even leeft. en de manier om je overleden kindje in water op te baren. Maar ik weet niet zo goed wat jullie geloof ja wel/niet mag maar dit wilde ik mee geven. Ik hoop dat jullie op een mooie manier afscheid mogen nemen en neem de tijd om alles te verwerken en een plekje te geven😘

3 maanden geleden

Heel veel sterkte 💕

3 maanden geleden

Heel veel sterkte toegewenst ❤️

3 maanden geleden

Het spijt zo dit te lezen, ik zal voor jullie bidden..dit is teveel om aleen te dragen. Ik wens jullie alle sterkte toe. En met gods wil laat 2025 het jaar worden dat jullie ouders morgen worden van een gezonde mooie baby baby

3 maanden geleden

Heel veel sterkte 💕

3 maanden geleden

🩷

3 maanden geleden

Heel veel sterkte!!😔❤️‍🩹

3 maanden geleden

Heel veel sterkte

3 maanden geleden

Oh wat erg! Hier zijn geen woorden voor, wat een verdriet. Ik kan jullie alleen maar heel veel liefde en knuffels sturen in deze moeilijke tijd. Weet dat er aan je wordt gedacht en heel veel sterkte toegewenst

3 maanden geleden

Heel veel sterkte

3 maanden geleden

Wat heftig, sterkte, geen woorden voor 💕

3 maanden geleden

Heel veel sterkte! Geen woorden voor ❤️

3 maanden geleden

Wat intens verdrietig. Ik wens jullie ontzettend veel kracht om dit te dragen. 🫶🏻

3 maanden geleden

Wat vreselijk om te lezen😔 Moge Allah het voor jullie vergemakkelijken❤️ Blijf dua doen. Heel erg veel sterkte en kracht gewenst 🤲🏼

3 maanden geleden

Ah wat vervelend, veel sterkte. Zelf ook te maken gehad met T18, het is dikke vette pech.

2 maanden geleden

Wat een heftig verhaal☹️☹️. Ik kreeg tranen toen in het las. heel veel sterkte gewenst

2 maanden geleden

Echt een heel verdrietig verhaal meid. Na zelf meerdere miskramen gehad te hebben, voel ik de pijn gewoon. Echt heel erg veel sterkte met het verwerken van dit nieuws 😞

2 maanden geleden

😞😞😞 Allahoemma Rabb an-naas, adhhib-ilbaas, ishfieh wa Antash-Shaafie, laa shifaa´a illa shifaa´oek, shifaa´an laa yoeghaadiroe saqama🤲🏻 🤲🏻 blijf zoveel mogelijk dua doen. Moge Allah het voor jullie vergemakkelijken ❤️

2 maanden geleden

♥️♥️