8 Reacties
één maand geleden
Hier heeft het wel lang geduurd (iets van 15 maanden), maar uiteindelijk is het goed gekomen. Maar als ik dus na een jaar alweer zwanger was geweest, dan was het niet gelukt 😅
Was uiteindelijk na 18 maanden al een keer zwanger (is een miskraam geworden) en weet dat ik toen aan het begin wel een klein beetje baalde omdat ik echt nèt weer goed in al mijn kleding pastte 😅
Met alleen een gezond eetpatroon was het me trouwens niet gelukt, ben na de bevalling meer moeten gaan sporten dan ervoor om weer goed op gewicht te komen. Is natuurlijk de vraag of dat straks met 2 kindjes ook nog allemaal lukt 😅
één maand geleden
Ik startte bij mijn dochter met 50kg maar was dan ook wel heel slank. Uiteindelijk 20kg aangekomen🙃 maar 5 maanden na de bevalling zat ik op 55kg. Uiteindelijk na een jaar op 53. Niet echt veel speciaals voor gedaan, behalve gezond eten. Ik ben uiteindelijk dus nooit meer op de 50 gekomen, maar die 53 stond me ook beter😊
één maand geleden
Even ook om het andere perspectief te geven. Ik ben ik de maanden na mijn bevalling intens veel afgevallen. (Begon met 60 eindigde op ruim 80) Heb niet gezond gegeten en heb niet gesport. Dit tot ik ondergewicht had (48), en als ik (denk ik) niet zo snel zwanger was geraakt van nummer twee, was het nog veel erger geworden. Weet dus dat het twee kanten op kan… en dat dit dus absoluut ook niet iets is wat je wilt. Ik was liever wat zwaarder gebleven dan zo’n gratenhuis.
één maand geleden
Ondanks gezond eten, veel wandelen en fulltime kolven echt niet meer op eigen gewicht terug gekomen. Ik voelde me ook echt pas na 1 jaar weer een beetje mezelf.. (ondanks ander gewicht). Ik vond dat uiteindelijk het belangrijkste. Je verandert immers ook echt, niet alleen aan de buitenkant maar ook van binnen. Overigens heeft kleding kopen in mijn nieuwe maat ook bij geholpen, anders blijf je je zo shit voelen..
Ik zou zeggen: pin je er zeker niet op vast 😉 Het is zoals het is. Je kunt er heel hard voor moeten werken, of juist niet en veel sporten/gezond eten werkt wel of niet. En anders hoeft het ook niet binnen een jaar toch?
één maand geleden
Ik ben tijdens m'n eerste zwangerschap helemaal niet heel veel aangekomen, maar toch kreeg ik de laatste 3 kilo er niet meer af. Dit ondanks idd gezond eten en ook weer sporten. Nu was ik ook na precies een jaar weer zwanger, dus misschien was het wel gelukt als ik het iets meer tijd had gegegeven. Ik merk dat ik tijdens deze zwangerschap op bepaalde aantal weken e.d. ook steeds net zoveel weeg als tijdens de eerste zwangerschap, maar dan dus steeds plus 3 kilo 😆 Maar ik hoop wel dat ik na deze zwangerschap niet nog 3 kilo extra overhoud. Ik ben best wel klein en dan zie je het gewoon sneller...
één maand geleden
Ik was na 3 weken op m’n oude gewicht. Daarna nog 15 kilo afgevallen allemaal door borstvoeding geven. Ideaal 🤪