12 Reacties

8 maanden geleden

Hier precies hetzelfde :( ik sta op het punt om vanochtend huisarts weer te bellen omdat we echt beetje ten einde raad zijn. Longen klinken elke keer schoon maar hij hoest echt non-stop en wordt er zelf ook zo ontzettend ellendig van. Hij hoest slijm op en het gaat echt continue door. Neus spoelen met zoutoplossing lijkt ook niet meer te werken want snot komt er niet uit, maar hij blijft ademen als een varkentje. Los van dat het ons ‘s nachts de hele nacht wakker houdt, slaapt hij er zelf ook niet door en hoest hij zichzelf zo’n 100x per nacht wakker en wordt hij ook hees omdat zijn keel natuurlijk ook pijn gaat doen :(

8 maanden geleden

Wij hebben Vsm tussikind gegeven na 6 weken hoesten. Nu is het na 2 weken gebruik eindelijk weg.

8 maanden geleden

Volg

8 maanden geleden

Wij hebben Vsm tussikind gegeven na 6 weken hoesten. Nu is het na 2 weken g ...
Ohhh top dit ga ik ook uitproberen dank!

8 maanden geleden

Hoe gaat het daar? Het is helaas heel herkenbaar alleen hier ook echt ziek tussendoor. Soms koorts en dan gaat het weer wat beter. Heb het idee dat hij elke week weer iets nieuws meeneemt van de opvang. Hier dus ook elke nacht hoesten, we gebruiken zoutoplossing en 3/6x per dag pufje.

8 maanden geleden

Reactie op debb123

Hoe gaat het daar? Het is helaas heel herkenbaar alleen hier ook echt ziek ...
Hier helaas nog steeds drama echt een vervelende hoest. Sinds vrijdagmiddag geef ik dat van vsm. Zoutoplossing ampullen lijken geen effect te geven en hij vind het super vervelend dus mee gestopt. Hij lijkt wel weer af en toe benauwd maar het pufje krijg ik bijna niet voor elkaar Hij raakt echt in een soort paniek. Hij gaat trouwens niet naar de opvang .

8 maanden geleden

Hier hebben we er ook eentje die mega veel hoest. Het is echt vreselijk. Hij drinkt daardoor ook heel weinig. Zodra hij gaat hoesten is hij er klaar mee. ‘s nachts ook elk uur wakker. Eerst 1,5 week met verhoging en koorts, dat is nu minder maar wel warm nog.. vind het echt heel vervelend worden want het is zo zielig en maak me er echt zorgen om. Mn dochter is nooit zo ziek geweest. Hoop echt dat het snel over gaat.

8 maanden geleden

Herkenbaar, ik volg even. Tussikind geprobeerd en zoutoplossing ampullen maar weinig effect. Mijn zoontje hoest in de nachten de longen uit z’n lijfje, zo zielig!

8 maanden geleden

Mijn kindje heeft ook veel last van slijm gehad een hele tijd hoesten en ook tijdens het flesje een soort pruttelend geluid en het hield niet op. Naar het ziekenhuis geweest. We kregen xylometaz neusdruppels voorgeschreven en dit heeft hem goed geholpen

7 maanden geleden

Het was bijna weg, bijna... we hadden geen hoestsiroop meer en geen neusspray nodig. En we beginnen sinds zondag weer van voor af aan. Koorts maar nu gelukkig niet meer. Veel snot en die jongen hoest zich een ongeluk. Ik kan me gewoon niet meer herinneren dat hij niet verkouden was. Ik baal hier zo van zeg

7 maanden geleden

Reactie op jamie2002

Mijn kindje heeft ook veel last van slijm gehad een hele tijd hoesten en oo ...
Wij hebben deze indd ook gekregen. Na 1 dag hoestten hij zo een enorme slijmprop eruit! Sinds dien stukken beter gelukkig. Hij had er ook dik 2 maanden last van. Had wel toen gelezen dat het ook van doorkomende tandjes kan komen. Ze maken dan overmatig speeksel waardoor ze gaan hoesten.

7 maanden geleden

Die van ons hoest ook al maanden. Worden er ook knettergek van. Hoest zichzelf wakker, merkt dan dat zn speen er niet meer is, wordt onrustig en wakker.. Hebben ook een puf van de dokter. Heb niet t idee dat t werkt. Is wel een enorme strijd iedere keer, zo verdrietig