Mijn dochter is nu bijna 14 maanden en slaapt nu sinds ongeveer 3 maanden slecht. Daarvoor sliep ze eigenlijk altijd door, alleen met een sprong had ze wat slechte nachten.
Ze is vaak rond 2/3 uur wakker en de enige manier waarop ze uiteindelijk weer gaat slapen is met een fles. De ene keer slaapt ze daarna weer maar de andere keer is ze echt een paar uur wakker. Ik heb al een aantal dingen geprobeerd zoals warmer aankleden, minder slaap overdag, extra melk overdag.
Hebben jullie nog ideeen wat ik kan doen? Of is dit herkenbaar voor iemand?
Gewoon wat gedachten.
Misschien meer slaap overdag geprobeerd/proberen/aanbieden? Is de temperatuur redelijk constant in haar slaapkamer? Kan zijn dat temperatuurverschillen/-veranderingen (meer) invloed hebben dan warmer of kouder aankleden.
Dit had mijn zoontje ook, ook echt 3 maanden en nu zijn kies door is slaapt die ineens weer een stuk beter, dat die doorkwam heeft dus ook 3 maanden geduurd 馃ゴ
Kan het zijn dat ze kiezen krijgt?
Gewoon wat gedachten.
Misschien meer slaap overdag geprobeerd/proberen/aan ...
Ze slaapt meestal zo鈥檔 3 tot 3,5 uur overdag maar ik zou kunnen proberen om haar een keer niet wakker te maken en gewoon te laten slapen tot ze zelf wakker wordt.
Temperatuur op haar kamer is meestal tussen de 17 en 20 graden maar is dan wel een hele nacht meestal ongeveer hetzelfde.
Mijn dochter is bijna 13 maanden. En eigenlijk hetzelfde bij haar. Die sliep ook altijd heel erg door en ook sinds een paar maanden dit wat jij hebt. Wij weten ook niet wat we er aan kunnen doen.