6 Reacties

16 uur geleden

Gewoon wat gedachten. Misschien meer slaap overdag geprobeerd/proberen/aanbieden? Is de temperatuur redelijk constant in haar slaapkamer? Kan zijn dat temperatuurverschillen/-veranderingen (meer) invloed hebben dan warmer of kouder aankleden.

16 uur geleden

Dit had mijn zoontje ook, ook echt 3 maanden en nu zijn kies door is slaapt die ineens weer een stuk beter, dat die doorkwam heeft dus ook 3 maanden geduurd 馃ゴ Kan het zijn dat ze kiezen krijgt?

16 uur geleden

Reactie op Turtle3

Gewoon wat gedachten. Misschien meer slaap overdag geprobeerd/proberen/aan ...
Ze slaapt meestal zo鈥檔 3 tot 3,5 uur overdag maar ik zou kunnen proberen om haar een keer niet wakker te maken en gewoon te laten slapen tot ze zelf wakker wordt. Temperatuur op haar kamer is meestal tussen de 17 en 20 graden maar is dan wel een hele nacht meestal ongeveer hetzelfde.

16 uur geleden

Reactie op Abietje

Dit had mijn zoontje ook, ook echt 3 maanden en nu zijn kies door is slaapt ...
Ooh geen idee eigenlijk. Ze heeft nu 2 tanden onder en 4 boven. Weet niet of er dan al een kies doorkomt of eerst de overige tanden?

15 uur geleden

Mijn dochter is bijna 13 maanden. En eigenlijk hetzelfde bij haar. Die sliep ook altijd heel erg door en ook sinds een paar maanden dit wat jij hebt. Wij weten ook niet wat we er aan kunnen doen.

13 uur geleden

Hier ook al zo lang. Niks helpt op het moment. Ben bang dat het een fase is. Even doorbijten