48 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Aaker52

Ik zit ook in geboortegroep vanoktober, had mezelf de 31e uitgerekend. Nu i ...
Ja daarom🩷

2 maanden geleden

Mijn dochter is van 31 oktober (ze wordt 3 jaar) en ik ging na een paar van jullie berichtjes googlen wat er op deze datum is 🙈 is dit in België meer een ding ofzo? Of heb ik onder een steen geleefd en kom ik er pas na 3 jaar achter dat m’n dochter op een feestdag jarig is? 😂

2 maanden geleden

Reactie op Lis2

Mijn dochter is van 31 oktober (ze wordt 3 jaar) en ik ging na een paar van ...
Onder steen geleefd 😜. Maar in NL geen vrije dag. Hier wordt het in NL in de buurt wel door kinderen gevierd. Langs de deuren in kostuum en spookverhaal door buurtvaders. Is afhankelijk van waar je woont!

2 maanden geleden

Reactie op xsabienn

Hier ook uitgerekend op 5 november, ik heb een voorgevoel dat onze kleine m ...
Hier ook 5 november uitgerekend, maar wij vermoeden dat ze 30 oktober komt. Ik ben benieuwd 😊

2 maanden geleden

Reactie op Wenteleefje

Onder steen geleefd 😜. Maar in NL geen vrije dag. Hier wordt het in NL in ...
Nee ik bedoel de dag er na, 1 november is het allerheiligen, dan hebben we een vrije dag ;) althans in BE 😅

2 maanden geleden

Reactie op Lis2

Mijn dochter is van 31 oktober (ze wordt 3 jaar) en ik ging na een paar van ...
Halloween is op 31 oktober, maar is geen feestdag :)

2 maanden geleden

Reactie op EMBO

Nee ik bedoel de dag er na, 1 november is het allerheiligen, dan hebben we ...
Haha nee dat hebben wij niet in NL!

2 maanden geleden

Reactie op Wenteleefje

Haha nee dat hebben wij niet in NL!
Ik lees het inderdaad net, het is bij jullie wel een kerkelijke dag maar geen nationale feestdag. Wat bijzonder, weer iets bijgeleerd 🤣

2 maanden geleden

Gelukkig niet, nu 29 weken. Bij 37 weken mag ze van mij wel komen. Bij m’n vorige lag ik bij 35 week in het zh en bij 36 week geboren. Grote kans dat deze ook eerder komt

2 maanden geleden

Nog niet! Ben 1 november uitgerekend😅maar heb telkens het gevoel dat ik 23 oktober ga bevallen, Geen idee waarom🤣

2 maanden geleden

Reactie op 1-Willeke

Nog niet! Ben 1 november uitgerekend😅maar heb telkens het gevoel dat ik 23 ...
Hé leuk ik ben ook 1 november uit gerekend!

2 maanden geleden

Reactie op Larissa2

Gelukkig nog niet. 30+5 nu👶🏼🩵
Ook 13 november uitgerekend of reken ik verkeerd? Ik ben 13 november uitgerekend 😁

2 maanden geleden

Ik dacht hier van de week nog aan! Ben ontzettend benieuwd, vond de afgelopen maanden zo belachelijk snel gaan

2 maanden geleden

Admin: is het een idee om al een geboorte topic te starten? Bij voorgaande groepen best al een aantal weken voor de uitgerekende datums gedaan , in deze groep zijn er veel de 34/45 wk gepasseerd dus denk echt al een aantal baby’s geboren☺️☺️☺️☺️☺️

2 maanden geleden

Reactie op Sosaev

Admin: is het een idee om al een geboorte topic te starten? Bij voorgaande ...
Als je iets van de admins wil kun je beter even het topic rapporteren!

2 maanden geleden

Reactie op ClaudiaMC

Als je iets van de admins wil kun je beter even het topic rapporteren!
Uhm oké hoe werkt dat 🫢🫢

2 maanden geleden

Reactie op Sosaev

Uhm oké hoe werkt dat 🫢🫢
Ik heb het voor je gedaan haha

2 maanden geleden

Vandaag is onze zoon geboren met 33+4 weken vanwege zwangerschapsvergiftiging. Ik was vandaag precies 3 weken geleden opgenomen, vanmiddag ben ik ingeleid maar het ging toch slechter dan verwacht en vanavond met een keizersnee bevallen.

2 maanden geleden

Reactie op Lis.anne

Vandaag is onze zoon geboren met 33+4 weken vanwege zwangerschapsvergiftigi ...
Gefeliciteerd Lisanne! 💙 Hopelijk gaat het naar omstandigheden goed met jou en je zoontje! Fijn dat hij sinds je opname toch nog 3 weken langer in je buik heeft kunnen doorbrengen en je het zo hebt kunnen rekken tot een termijn van 33+4wk! Succes de komende zware weken!

2 maanden geleden

Reactie op tdkramer

Ik heb het voor je gedaan haha