17 Reacties
22 dagen geleden
Ik ben 36 weken zwanger van de eerste en heb hetzelfde. Hoort er gewoon bij, regelmatig is minstens een uur lang om de 3 minuten. Bij twijfel zou ik je vk bellen ipv een topic openen hier 🙈
22 dagen geleden
Reactie op joelleboerboom
Ik ben 36 weken zwanger van de eerste en heb hetzelfde. Hoort er gewoon bij ...
Jaa ik snap dat het erbij hoort. Heb mijn verloskundige ook al gesproken. De reden dat ik een topic open is om mijn ei kwijt te kunnen dat ik die onzekerheid frustrerend vind. Ook voor degene die dat misschien herkennen . Maar dankjewel, je reactie is hierin erg meelevend 👍🏼
22 dagen geleden
Reactie op beccie96
Jaa ik snap dat het erbij hoort. Heb mijn verloskundige ook al gesproken. ...
Denk dat je mijn reactie anders opvat dan ik het bedoel. Ik dacht op te maken dat je twijfelde, omdat je dat ook aangeeft in je een na laatste zin.
22 dagen geleden
Reactie op joelleboerboom
Denk dat je mijn reactie anders opvat dan ik het bedoel. Ik dacht op te mak ...
Het is meer omdat je dan soms denkt van nu begint het misschien wel. En dan is het uiteindelijk niet zo. Waardoor ik dan aan mijn gevoel ga twijfelen. Dat vind ik voornamelijk frustrerend en maakt me ook enorm prikkelbaar sorry 😅
22 dagen geleden
Pff ja snap je helemaal, bij mij is het eergisteren begonnen. Zit nu op 37+4. Het idee dat je hier dan nog weken mee loopt word je al niet vrolijk van. Zou toch mooi zijn als het dan eerdaags toch mag gebeuren. Ik kijk mn partner extra zielig aan, levert heerlijke massages op 😂
22 dagen geleden
Ik snap wel dat je ene topic opent hoor, gewoon doen, daar is het voor.
Het is echt herkenbaar wat je allemaal zegt, hier precies hetzelfde maar 36 weken…
Hoop niet dat ze tot 40 weken blijft zitten en dit elke dag zo is….
22 dagen geleden
Ik snap je echt!
Heb vorige week echt veel oefen weeën gehad en harde buiken, en nu is het ineens weer stil.
Het is mijn tweede keer en alsnog onzeker soms. Wil ook geen vals alarm slaan en mn man van werk bellen en schoonmoeder laten komen voor onze zoon om het dan niets te laren zijn.
22 dagen geleden
Ik heb het ook,, nu 2 weken... vandaag de uitgerekende datum bereikt. Kan wel janken 😭
Ben er zo zat van!
Ben ook gestopt met timen, dit is mijn tweede zwangerschap. Ik wacht nu tot de intensiteit toeneemt van de weeën, dan ga ik ook pas vk bellen.... tot nu toe zet het niet door....
Wil zo graag dat hij in mijn armen ligt! Dan zijn al die lichamelijke belemmeringen eindelijk voorbij 🩵🤰
Nog even geduld ben ik bang....
22 dagen geleden
Hier hetzelfde. Komt goed! Wij kunnen dit 💪🏽. Je weet wat ze zeggen over de laatste loodjes hè 😅
22 dagen geleden
Ik snap je frustratie helemaal!
Wat ik je wel kan verzekeren is dat je het verschil bij ontsluitingsweeën echt gaat voelen.
Het kan vast weer bij iedereen anders zijn, maar bij mij kwam dat vorige keer doordat ik ineens ook het gevoel had alsof er een band om mijn buik heel strak aangetrokken werd.
De laatste weken zwangerschap zijn inderdaad een grote mindfuck en het is gewoon heel spannend dat je niet weet wanneer het begint. Hopelijk kun je nog wat afleiding zoeken, dat helpt het beste 😊
22 dagen geleden
Reactie op Mennos9
Ik snap je frustratie helemaal!
Wat ik je wel kan verzekeren is dat je het ...
Ik had dat laatst heel erg, dus was bang dat het zwangerschapsvergiftiging was 🙈. Heb het ook alleen in de avond, heel gek..
22 dagen geleden
Ik heb het sinds week 35 en zit nu bijna op week 37. Ze zijn niet regelmatig maar ik heb het gevoel dat ze wel met de dag meer intens zijn. De verloskundige zei dat de “echte weeën” zo heftig zijn dat ik het verschil wel ga merken. Dit is mijn eerste, dus ben enorm benieuwd hoelang het zich aan gaat houden. Voel vaak ook druk op mijn schaambot, maar dat zal wellicht wel het indalen zijn..