881 Reacties
7 maanden geleden
Jaaaaaa ik word er hartstikke onzeker van 🤭 heb maandag de echo, ben blij als we die gehad hebben en het allemaal goed is! ❤️ Hier zwanger van de tweede, onze dochter word dinsdag 1! 🥰 Mijn moeder is palliatief dus heb zoon zin om het te vertellen al is het heel dubbel... Dat ze het toch nog mee mag maken!
Had een heel onregelmatig cyclus, word 35 en dat het dan toch gelukt is!🤩🤩🤩 Dat het een terras zomer word zonder drankje moeten we der maar voor over hebben 🤭❤️
7 maanden geleden
Hier nu 9w+1 voor ons 1e kindje. Vorige week goede echo gehad en het sindsdien aan onze familie verteld. Echt heel veel mooie reacties inclusief wat traantjes, zo mooi om iedereen zo blij te zien!
7 maanden geleden
Reactie op Sharinah
Jaaaaaa ik word er hartstikke onzeker van 🤭 heb maandag de echo, ben blij ...
Ahh wat een zegen, spannend…😍😍
Ahw ja het is super mooi dat ze dat dan nog mag mee maken inderdaad😍 ze weet nu nog van niks?
7 maanden geleden
Reactie op Sharinah
Precies dat! ❤️
Neee en zie men ouders wel vaak dus het is zoooo lastig om ...
Oh ja dat snap ik heel goed, knap van je hahaha
7 maanden geleden
Reactie op Caglatt
Vanochtend een hele fijne echo gehad. Ben voorlopig uitgerekend op 11.11. W ...
Ik ook! Uitgerekend op 11-11 😊
7 maanden geleden
Ik had vandaag een counseling bij de verloskundige over de NIPT, 13- en 20 weken echo. Ze vond me al goed voorbereid want wist al helemaal wat alles wat en wat ik wilde haha 🙈 Ze heeft me ook wat zorgen ontnomen, ik was zo bezig met alle miskramen/missed abortions hier dat ik alleen nog maar bij elk krampje wat ik voel daar aan kan denken. Maar ze zei, je hebt het hartje gezien, je bent al 8 weken en nog 0,0% bloedverlies gehad dus probeer er nu echt van te gaan genieten. De kans op een miskraam is echt minimaal nu. Dus daar ga ik me nu aan vasthouden en in kan niet wachten tot 22-04 voor de termijnecho!! 🤩 Volgend weekend eerst nog even aan mijn schoonvader & mijn vriend zijn stiefmoeder vertellen. Heb al wat leuks in huis gehaald en ben zó benieuwd hoe ze zullen reageren!
7 maanden geleden
Hier nog 5 nachtjes slapen tot de eerste echo. Eerst dacht ik: 4 weken wachten, dat is lang. Maar nu ik erop terugkijk is het toch sneller gegaan dan dat ik vooraf had gedacht. Zo benieuwd, spannend, maar ook zo’n zin in! 😍
7 maanden geleden
Hier ook 11 april de eerste echo! Vind het allemaal nog erg spannend, maar mijn beste vriendin is ook voor de eerste keer zwanger en is eind september uitgerekend. We hebben het elkaar allebei dagen na de positieve test verteld 😊
Zo cool dat onze baby’s (als alles goed gaat) zo dicht op elkaar zitten ☺️☺️☺️
7 maanden geleden
Wat een fijn topic 🩷 Wij nu 6 weken volgens eigen berekening
12 april de vitaliteitsecho (op mijn verjaardag 🥳). Wel nog spannend na een miskraam afgelopen december, maar ik heb er een goed gevoel over dus probeer dat ook lekker aan te houden en er gewoon positief in te staan! 😊
Ik was altijd suuper gek op zalm en het smaakt me nu nergens naar 🫣 Verder juist suuper veel zin in zure snoepjes 😋
7 maanden geleden
Positief verhaal, mijn eerste zwangerschap super misselijk (overgeven) geweest en mijn tweede zwangerschap doodziek van HG met meerdere ziekenhuis opnames.
Nu binnen 1 maand zwanger vandaag al 7 weken en nog helemaal nergens last van :) helemaal niet misselijk en volop energie. Bloed uitslagen zijn goed en volgende week vrijdag 12-04 de eerste echo.
Volgens de arts kan het zijn dat mijn lichaam nu gewend is aan zwangerschaps hormonen maar ik hoop stiekem dat dit een meisje is na 2 jongens (jongen is natuurlijk ook gewenst).
Ik geniet nu in ieder geval volop van deze zwangerschap :) al houden wij het voorlopig nog even geheim
7 maanden geleden
Dit is het topic die we allemaal nodig hadden! 🤍 heel dankbaar voor 😁 ook ik heb er al een aantal keer aan gedacht om de app te verwijderen door alle negatieve verhalen. Terwijl ik er ook best leuke dingen uithaal en graag positieve dingen lees!! Ik durfde niet blij te zijn door vele verhalen hier.
Wij wachten af tot 12 april voor de eerste echo, maar zo blij met ons wonder!! 🥰🥰
7 maanden geleden
Ik weet nu 1 week dat ik zwanger ben, wat was ik blij om de positieve test te zien! Ik ben nu 6 weken zwanger. Ik heb 17 april mijn 1e echo met 7 +6 dagen. Wat vind ik het spannend en wat kijk ik er naar uit!🤍