881 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Sanne173

Heel fijn! We hebben meer positiviteit nodig 🙌🏼 Voor iedereen ook gefel ...
Ahw gefeliciteerd! Wat leukk Dat word 2x zoveel shoppen dus

7 maanden geleden

Oh wat ontzettend fijn dit topic! Ik stond ook op het punt de app te verwijderen omdat ik echt onzeker word van de verhalen over bloedingen en miskramen. Tegelijkertijd begrijp ik het dat deze dames hun ervaringen ook willen delen. Wij hebben dinsdag de vitaliteitsecho gehad, alles zag er helemaal goed uit met een sterk kloppend hartje. De verloskundige gaf aan dat de kans dat het nog mis gaat altijd aanwezig is maar minimaal is: bijna 9 weken wat ook klopte met de afmetingen, zonder bloedingen, alles zag er goed uit, hartje zien kloppen. Dus nu gaan genieten (los van de vermoeidheid en misselijkheid) en vertrouwen hebben. Gefeliciteerd iedereen! <3

7 maanden geleden

Mijn zus is misschien nog wel enthousiaster dan ons met de zwangerschap. Ze wist het eerder dan dat wij het wisten. Blijft mij bestoken met tips en felicitaties. Ze maakt ons vrolijk in al onze onzekerheid. Heel erg fijn in deze prille tijd haha dus vond het iets moois om hier te delen;)

7 maanden geleden

Heel leuk topic! Hier 7+2. We hebben al een goede echo gehad. Het was heel erg ongepland, maar we beginnen langzaam te genieten.

7 maanden geleden

Reactie op Sanne173

Waaaah! Gefeliciteerd 👯👯‍♀️👯‍♂️

7 maanden geleden

Spannend is het al genoeg, dus even een topic dat ik gewoon kan openen voor wat happy feelings is super welkom :) Wij hebben de eerste echo op 12 april, dan ben ik volgens mijn telling op 7.4. We vinden het super spannend maar ook echt fantastisch leuk. 🤍 Heb vandaag toegegeven aan mijn misselijkheid. Het is strijden hier maar heb mijn agenda schoongeveegd en lekker bijgeslapen (3 naps van 1,5 uur😅). Zo fijn om even te doen wat ik nodig had. Als iemand leuke boeken/series/websites heeft ook super welkom hier wat mij betreft 😍

Reactie op Xkxk

Dat is ook mijn uitgerekend datum ❤️
En de mijne ook! 💝

7 maanden geleden

Ahw gefeliciteerd! Wat leukk Dat word 2x zoveel shoppen dus
Eerst 2 x zo hard sparen en dan 3 x zo hard shoppen 🤩

7 maanden geleden

Mijn uitgerekende datum is precies die van mijn zoontje die dan 3 word. Super toevallig 🙈 Wel makkelijk met verjaardagen vieren 😂 maaar gun ze dan ook wel een eigen speciale dag mocht de baby echt op die dag komen. #acchhzienwedanwel

7 maanden geleden

Reactie op essu

Waaaah! Gefeliciteerd 👯👯‍♀️👯‍♂️
Thankuuu! Jij ook 🫶🏼

7 maanden geleden

Reactie op Sanne173

Yesss hier tweeling mama to be! Volgende week woensdag termijn echooo zo spannend

7 maanden geleden

Reactie op Sanne173

Eerst 2 x zo hard sparen en dan 3 x zo hard shoppen 🤩
Jaa dat ook… Success 😊☺️ lijkt me wel super leuk een tweeling. Hoevaak hoor je dat ze zo’n speciale band hebben samen de rest van hun leven

7 maanden geleden

Ik wilde deze app ook verwijderen, het leek alsof er meer negatieve verhalen waren dan positieve verhalen. Hierdoor werd ik erg onzeker ook omdat ik zelf drie miskramen heb meegemaakt. Ik ben nu 9+2 weken zwanger en gelukkig gaat het tot nu toe goed met ons kleintje ❤️ Dames weet dat wanneer je een kloppend hartje hebt gezien er nog maar 1-3% kans is op een miskraam! 95% gaat het goed dus focus je aub niet op die 5% waarbij het wel mis gaat. Tenslotte hebben we geen controle over onze lichaam en doet de natuur zijn werk. Geniet van jullie zwangerschap! Want ook dit is een bijzondere periode ❤️☺️

7 maanden geleden

Mijn uitgerekende datum is precies die van mijn zoontje die dan 3 word. Sup ...
Mijn zonen zijn op dezelfde dag jarig met 3 jaar leeftijdsverschil. :) 28 september worden ze 6 en 3 jaar. Ze vinden het juist super speciaal om samen jarig te zijn (en weten natuurlijk ook niet beter). Nu zal er 3 jaar en ruim een maand leeftijdsverschil zijn :)

7 maanden geleden

Hier 9+6 zwanger en al veel fam en vrienden verteld. Ik had verwacht van mijn fam en beste vriendinnen dat ze blij zouden zijn maar de reacties waren echt overweldigend. Tranen, springen en zo blij. Zo bijzonder om dit te delen. Kaartjes, cadeautjes, avondeten voor mn vriend wat voor de deur staat (ik ben nogal misselijk). Gezegend mit dit kindje en gezegend met die lieve vrienden. We hebben woensdag onze termijnecho. Zooooo spannend 😍

7 maanden geleden

Reactie op Lina2894

Ik wilde deze app ook verwijderen, het leek alsof er meer negatieve verhale ...
Dit zijn de berichten waar je het voor doet ❤️ Steun en positiviteit. Zo ontzettend gefeliciteeeerd met jullie zwangerschap!

7 maanden geleden

Goedemorgen dames! ❤️

7 maanden geleden

Goedemorgen dames! ❤️
Morningg 🤍☀️

7 maanden geleden

Morning!! 🤩🤩❤️

7 maanden geleden

Reactie op Lina2894

Ik wilde deze app ook verwijderen, het leek alsof er meer negatieve verhale ...
Ja dit dus! Je leest bijna alleen maar wat fout gaat dus ik ben zó bang want ik heb zoiets van ja oke dan moet het bij mij ook vast fout gaan, echt niet leuk eigenlijk.. En ik snap dat die meiden nou eenmaal meer aanspraak zoeken omdat het extra spannend is, maar leuk is het niet.. Gefeliciteerd met je kleintje! ❤️ Wij hebben maandagavond de 1e echo dan ben ik 8+2.. Verwacht iets teruggezet te worden want denk een late innestelling te hebben gehad, maar ben echt zenuwachtig 😅