881 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Stephanielea
Ja dit dus! Je leest bijna alleen maar wat fout gaat dus ik ben zó bang wan ...
Ja precies.. en ik snap dat je sneller naar de app en het forum grijpt als het slecht gaat, maar zo krijg je een verzameling van al het negatieve en slechte.. en ga je al denken dat er maar een kleine kans is dat het goed zal gaan.. terwijl het helemaal uit proportie is getrokken. 😬
7 maanden geleden
Reactie op kiim92
Ja precies.. en ik snap dat je sneller naar de app en het forum grijpt als ...
Vind het wel fijn dat er zoveel dames zijn die tegen hetzelfde aanlopen als dat ik deed!
7 maanden geleden
Jaa, fijn dit!! Zojuist heb ik een goede echo gehad bij 7+3. Super blij. Heel sterk kloppend hartje, dus ik ben helemaal blij!
7 maanden geleden
Kunnen jullie leuke baby kleding vinden? Bijna alles is wit of beige 😂. Of is dat gewoon de trend van nu? Ik vind beetje kleurrijke kleding wel gezellig voor een kind.
7 maanden geleden
Reactie op Lina2894
Ik wilde deze app ook verwijderen, het leek alsof er meer negatieve verhale ...
Zo herkenbaar!!!
Blij dat er ook positiviteit is. Al begrijp ik de andere topics heel goed en zou ik ook een topic aanmaken als ik me zorgen maakte. Maar de andere kant en de goede moeten we ook niet vergeten.
Ik heb 10april mijn eerst echo en ben dan volgens mij precies 11 weken. Zijn er meer die pas een echo hebben rond of na tien weken?
7 maanden geleden
Reactie op Wenteleefje
Kunnen jullie leuke baby kleding vinden? Bijna alles is wit of beige 😂. Of ...
Haha dat is wel de trend een beetje nu 🙈🙈🙈
7 maanden geleden
Reactie op Wenteleefje
De Hema heeft veel kleur! :-) en de website kiabi heeft ook erg leuke items.
Mijn dochter stond model voor dirkje en de nieuwe collectie die medio mei uitkomt is ook te schattig met erg mooie kleuren ! Heel even geduld en dirkje in de gaten houden. Gaat om de nieuwe basis collectie die ze gaan introduceren.
7 maanden geleden
Reactie op desmaxpom
De Hema heeft veel kleur! :-) en de website kiabi heeft ook erg leuke items ...
Thnx! Ga ik doen! Zag online bij de HEMA inderdaad wat leuke dingen. In de winkel hier was ook alles beige 😂. Ik ben zo geen beige persoon.
7 maanden geleden
Haha dat is wel de trend een beetje nu 🙈🙈🙈
Haha ja. Ook die kinderkamers allemaal beige 🤷♀️. Maarja iedereen een eigen smaak he haha
7 maanden geleden
Reactie op Wenteleefje
Haha ja. Ook die kinderkamers allemaal beige 🤷♀️. Maarja iedereen een eig ...
Hahaha echt zo. Wij waren ook al even aan het kijken naar slaapkamer inspiratie. Ik vind dat zelf ook heel mooi maar aangezien iedereen dat al heeft wil ik toch wat anders😂🙏🩷💙
7 maanden geleden
Reactie op Wenteleefje
Ik weet niet of je een primark in de buurt hebt, maar daar haal ik het meeste voor mijn zoon van bijna 2. Voor jongens is het verder altijd allemaal somber maar bij de primark tenminste leuke knal kleuren ook te krijgen. En verder is het heel af en toe bij de wibra ook met leuke kleurtjes. Maar het is goed zoeken. Die beige trend duurt nu al wel lang zat in mijn ogen🤭 toen ik zwanger was van mijn zoon was dat ook al helemaal in.
7 maanden geleden
Gister eerste echo, zucht van verlichting na een kloppend hartje te hebben gezien. Zou 7+5 zijn, termijnecho op 2-5. Zo bijzonder wat ze allemaal kunnen zien. De verloskundige: oh ik zie al een armpje!
Zo moeilijk niets aan mijn collega’s te zeggen als ik weer een golf van misselijkheid voel. Maar hopelijk mijn ouders dit weekend.
Uitgerekend 2 weken na de verjaardag van mijn zoontje die dan 3 wordt. I feel blessed.
7 maanden geleden
Wij hebben al een aantal leuke neutrale pakjes. (Geen beige😜)
van de gratis baby boxen hebben we al het een en ander verzameld.
En op marktplaats hebben we een super goede deal voor een Joolz day+ gescoord. 🙈 die hebben we dus ook al… (noem ons een beetje gek, maar die deal konden we niet laten gaan)
7 maanden geleden
Reactie op kiim92
Wij hebben al een aantal leuke neutrale pakjes. (Geen beige😜)
van de gra ...
Groot gelijk!!! Lekker doen hoor. Wij zijn ook al aan het verzamelen.
Ook al een wagen gekocht. In m’n oude joolz is het weer in geslagen, die kon ik weg gooien(zonde)
Zag nu dus een te mooie aanbieding dus een nieuwe gekocht 🙈🙈