881 Reacties
7 maanden geleden
Groot gelijk!!! Lekker doen hoor. Wij zijn ook al aan het verzamelen.
Ook ...
Het is ook zo leuk om die spulletjes te zien… en te fantaseren 😍
Hoe gaat het met jouw misselijkheid??
Hier neemt het toe.. ochtend heel erg en heel de dag blijft het wat aanhouden. Heb met de huisarts gebeld en straks pilletjes ophalen.. en heb gember capsules besteld, die komen vanavond 😂.
7 maanden geleden
2 weken geleden was ik aan het werk, ik werk met oudere mensen die lijden aan dementie. Een mevrouw, die tegen de 100 aan zit, prikt in mijn buik en zegt: zit daar nummer 2 in of nummer 3?
Die avond heb ik positief getest. Zo bizar. Dit word ons 3e kindje. ❤️🌈
7 maanden geleden
Reactie op kiim92
Het is ook zo leuk om die spulletjes te zien… en te fantaseren 😍
Hoe gaat ...
Nou ik heb het in vlagen die misselijkheid, elke avond voor het slapen neem ik een pil en overdag rond deze tijd weer. Ik voelde het net weer opkomen.
Vervelend he!!
7 maanden geleden
Reactie op Marije67
Zo fijn om al deze positieve berichten te lezen! Ik ben vandaag (volgens ei ...
We zitten héél dicht op elkaar! Ik ben vandaag 7+1 en heb aanstaande donderdag ook de eerste echo! Zo spannend en leuk 😊😊
7 maanden geleden
Ik wil ook graag even leuk en positief nieuws delen😍 Na vorige week op onze eerste echo 8 dagen te zijn teruggezet omdat het er klein was en het hartje klopte niet zo snel.. na een hele lange week (met veel zenuwen) vandaag controle echo gehad en; een sterk kloppend hartje en gegroeid van 7,9mm naar 1,7cm! We worden nu op 8+1 geschat.. wij zijn zo blij en opgelucht🥹🤍🙏🏼
7 maanden geleden
Reactie op Momtobe🤍
Ik wil ook graag even leuk en positief nieuws delen😍 Na vorige week op onz ...
Super fijn! Zijn dat de voetjes😍?
7 maanden geleden
Reactie op kiim92
Benieuwd welke de huisarts heeft voorgeschreven. Ik laat straks weten! 😁
Jaaa is goed
7 maanden geleden
Hallo allemaal! Fijn dat er idd ook even wat goed nieuws voorbij komt. Ik vind dit allemaal mega spannend na 2 miskramen gehad te hebben. Dus ik moest echt wat positiefs lezen! De eerste echo 22 maart gehad toen 3 dagen terug gezet toen was ik 7+2 en 2 april 2e echo en toen 5 dagen naar voren gezet 9+4. Ben helemaal blij maar vind het nog steeds mega spannend. Deze echo foto is van 2 april. 16 april termijn echo dus leef daar echt naar toe! 🙏🏽🙏🏽
7 maanden geleden
Vandaag heel schattig pakketje van m'n ouders gehad met schattige kleding en speeltje. Zo lief!