881 Reacties

7 maanden geleden

Groot gelijk!!! Lekker doen hoor. Wij zijn ook al aan het verzamelen. Ook ...
Het is ook zo leuk om die spulletjes te zien… en te fantaseren 😍 Hoe gaat het met jouw misselijkheid?? Hier neemt het toe.. ochtend heel erg en heel de dag blijft het wat aanhouden. Heb met de huisarts gebeld en straks pilletjes ophalen.. en heb gember capsules besteld, die komen vanavond 😂.

7 maanden geleden

2 weken geleden was ik aan het werk, ik werk met oudere mensen die lijden aan dementie. Een mevrouw, die tegen de 100 aan zit, prikt in mijn buik en zegt: zit daar nummer 2 in of nummer 3? Die avond heb ik positief getest. Zo bizar. Dit word ons 3e kindje. ❤️🌈

7 maanden geleden

Reactie op kiim92

Het is ook zo leuk om die spulletjes te zien… en te fantaseren 😍 Hoe gaat ...
Nou ik heb het in vlagen die misselijkheid, elke avond voor het slapen neem ik een pil en overdag rond deze tijd weer. Ik voelde het net weer opkomen. Vervelend he!!

7 maanden geleden

Reactie op Marije67

Zo fijn om al deze positieve berichten te lezen! Ik ben vandaag (volgens ei ...
We zitten héél dicht op elkaar! Ik ben vandaag 7+1 en heb aanstaande donderdag ook de eerste echo! Zo spannend en leuk 😊😊

7 maanden geleden

Ik wil ook graag even leuk en positief nieuws delen😍 Na vorige week op onze eerste echo 8 dagen te zijn teruggezet omdat het er klein was en het hartje klopte niet zo snel.. na een hele lange week (met veel zenuwen) vandaag controle echo gehad en; een sterk kloppend hartje en gegroeid van 7,9mm naar 1,7cm! We worden nu op 8+1 geschat.. wij zijn zo blij en opgelucht🥹🤍🙏🏼

7 maanden geleden

Reactie op framboosjex

2 weken geleden was ik aan het werk, ik werk met oudere mensen die lijden a ...
Wauw! Krijg helemaal kippenvel van dit bericht 🥺😍

7 maanden geleden

Nou ik heb het in vlagen die misselijkheid, elke avond voor het slapen neem ...
Benieuwd welke de huisarts heeft voorgeschreven. Ik laat straks weten! 😁

7 maanden geleden

Reactie op Momtobe🤍

Ik wil ook graag even leuk en positief nieuws delen😍 Na vorige week op onz ...
Super fijn! Zijn dat de voetjes😍?

7 maanden geleden

Reactie op kiim92

Benieuwd welke de huisarts heeft voorgeschreven. Ik laat straks weten! 😁
Jaaa is goed

7 maanden geleden

Reactie op framboosjex

2 weken geleden was ik aan het werk, ik werk met oudere mensen die lijden a ...
Nouuuu mega bijzonder dit! En gefeliciteerd 🫶🏼

7 maanden geleden

Super fijn! Zijn dat de voetjes😍?
Ja klopt de beentjes! Zó schattig 😍

7 maanden geleden

Oepsss liep per ongeluk de Prenatal hier mee uit 🧐🧸

7 maanden geleden

Morgen een echo op eigen verzoek ingepland omdat ik niet kan wachten op de termijnecho de 17e.. 🥰

7 maanden geleden

Een boxpakje gekocht die ik echt te schattig vond en dus niet kon laten liggen. Ik heb nog niet eens de eerste echo gehad maar goed.. 😅 Nu maar hopen dat het een meisje wordt want dit pakje aan doen bij een jongetje zou zielig zijn. 🤣

7 maanden geleden

Deze van mijn moeder gehad, het liedje wat die speelt is “you are my sunshine, my only sunshine” moest ervan huilen, zo mooi 🥹

7 maanden geleden

Hallo allemaal! Fijn dat er idd ook even wat goed nieuws voorbij komt. Ik vind dit allemaal mega spannend na 2 miskramen gehad te hebben. Dus ik moest echt wat positiefs lezen! De eerste echo 22 maart gehad toen 3 dagen terug gezet toen was ik 7+2 en 2 april 2e echo en toen 5 dagen naar voren gezet 9+4. Ben helemaal blij maar vind het nog steeds mega spannend. Deze echo foto is van 2 april. 16 april termijn echo dus leef daar echt naar toe! 🙏🏽🙏🏽

7 maanden geleden

Vandaag heel schattig pakketje van m'n ouders gehad met schattige kleding en speeltje. Zo lief!

7 maanden geleden

Morgen gaan we mijn vriend zijn kant van de familie vertellen dat we in verwachting zijn, ontzettend spannend want hoe gaan ze reageren 💕🤭 wat vinden jullie van deze manier van vertellen? Echo’s hebben we tussen de bladzijden van de boekjes gedaan en de boekjes ingepakt 🤫😛

7 maanden geleden

Reactie op TWBD

Morgen gaan we mijn vriend zijn kant van de familie vertellen dat we in ver ...
Heel leuk😍 Wij hebben het vandaag aan mijn ouders verteld met dit doosje met inhoud🥰 Ze zijn zó blij🤍

7 maanden geleden

Jaaa is goed
Ik moet eerst deze proberen.. werken ze niet voldoende, krijg ik andere… heb er nu 1 ingenomen.. en zo naar bed… ben al heel de dag beroerd. 🤢