12 Reacties
5 maanden geleden
Oei, ik heb dit ook heel erg!😅.
Ik eet wel elke dag groente en fruit.
Maar voor de rest kan het echt beter, shame on us😂
Heb geen tips, kan mezelf vaak niet inhouden toch dat geen te eten waar ik zo'n zin in heb.
5 maanden geleden
Reactie op Feline88
Wat mij helpt is goed plannen wat ik wil eten en meer eiwitten eten. Eiwitt ...
Ja dat plannen gaat denk ik lastig omdat ik ook veel momenten heb waarop ik juist echt helemaal niets binnenkrijg. Maar die eiwitten en vezels is idd slim, ga ik op letten!
5 maanden geleden
Reactie op MamavanNoraSofia
Oei, ik heb dit ook heel erg!😅.
Ik eet wel elke dag groente en fruit.
Maa ...
Haha! Ja fruit gaat er ook elke dag goed in, maar met groente heb ik toch wel heel veel moeite! Net amper avondeten op, maar 10 minuten later kan er wel een bak chips met dipsaus naar binnen 😂
5 maanden geleden
Hier helpt overdag groenten eten in soep of op een wrap bijvoorbeeld. Salade gaat er nog steeds niet in, haha.
Verder gaan eenpansgerechten met lekkere kruiden ook beter dan AVG. En smoothies met een beetje groenten erin (niet te veel). Deze week aardbeien met yoghurt, sinasappelsap en een beetje bloemkool gemaakt. Bloemkool proef je dan niet :)
Ohja en dingen als worteltaart e.d. (als ik de energie heb om het te maken) gaan ook goed.
Eigenlijk ook hoe ik de groenten bij mijn dochtertje van 2 erin probeer te krijgen, haha 😂
Oh nog een laatste (lekkere) tip: courgette pannenkoekjes!
5 maanden geleden
Herkenbaar, rond week 15 begon ik te vet eten zat te raken en verlangde ik echt gewoon naar een boterham met wat gezonds erop 😂 eet nu een stuk gezonder, al snack ik natuurlijk wel eens 🤭
5 maanden geleden
Ik heb precies het tegenovergestelde 😂 ik was niet zo’n hele heftig gezonde eter. Maar sinds week 12/13 wil ik alleen maar groente eten. Gefrituurd eten vind ik stinken en gaat er ook gewoon niet😅 Ook moeite met vlees en vis. Eet liever alleen fruit & groente. Heel bizar hoe je lichaam kan veranderen…
5 maanden geleden
Ik ben vaak te vermoeid nog om zelf te koken. Thuisbezorgd is dan zo besteld en lekker makkelijk. Heel fout dus en ook nog eens duur 😅