30 Reacties
19 dagen geleden
Reactie op DaCha
Ik moet zeggen dat ik hier nog niet echt over nagedacht heb 😅 en nu (37;3) ...
Oh nee!!! Ik bespreek dit net met mn vriend en die zegt ook ineens “nee.. alles wat goed te fietsen is kan en mag je nog alleen doen. Ook met de auto maar dan kan ik naar je toe komen… maar in je eentje naar de stad nee nu ik er over nadenk, nee dat wil ik eigenlijk niet meer.”
18 dagen geleden
Haha ik heb niet per se heel veel behoefte om nog veel op pad te gaan, maar ben net (38+3) wel nog een half uur met de auto onderweg geweest naar mijn acupuncturiste, volgende week hebben we ook nog een afspraak staan en als de kleine er nog niet is ga ik gewoon die kant op :).
18 dagen geleden
Ik heb nu sinds 2dagen niet zoveel behoefte meer (vooral omdat ik zo ongemakkelijk en pijnlijk ben), maar doe nog wel kleine uitstapjes.
Ik vroeg mijn vriend, of hij het ok vond dat ik alleen op pad ga (40weken nu). Hij kijkt me aan, euh je verwacht toch niet dat ik voor je ga bepalen of jij het huis uit mag of niet, je bent een volwassen vrouw dat kan je zelf wel bedenken. Ik: klopt, maar even checken😅
18 dagen geleden
Reactie op Aaker52
Ik heb nu sinds 2dagen niet zoveel behoefte meer (vooral omdat ik zo ongema ...
Al zegt hij er ook bij, ik denk dik een uur rijden nu, niet zo handig, maar dat bedacht je vast zelf ook wel, maar als je dat echt graag wilt... Ik: nee was ik niet meer van plan. Hij: zie je, verstandig genoeg om dat zelf te bedenken
18 dagen geleden
Ik ben nog overal heen geweest ook samen met mijn peuter van 3. Alleen de laatste dagen voor mn bevalling voelde ik mij minder top en bleef ik meer thuis.
Zolang je lekker beetje in de buurt blijf (zelf hield ik 20 minuutjes rijden aan) zou ik lekker erop uit gaan.
Stel je bevalt pas met 41 weken ben je 3 weken thuis gezeten terwijl je ook als dit goed voelt nog leuke dingen had kunnen doen