10 Reacties

4 maanden geleden

Hoi. Hier een alleenstaande mama. Nu 14 weken zwanger van nr6.

4 maanden geleden

Hi, hier een bewust alleenstaande toekomstige mama. Ik ben nu bijna 13 weken zwanger van de eerste. 1e trimester was heftig, maar overleefd 馃槉. Het is een bijzondere reis.

4 maanden geleden

Hoi, ik word ook alleenstaande moeder. Ik ben nu 15 weken zwanger. Het eerste trimester vond ik ook erg pittig. Ik krijg gelukkig hulp van mijn ouders wanneer dat nodig is.

4 maanden geleden

Hoi, ik ben een alleenstaande moeder van een dochter van 8 en nu 15 weken zwanger van weer een meisje. Het is soms lastig om deze keer geen partner te hebben tijdens de zwangerschap, maar dit komt helemaal goed!

4 maanden geleden

Reactie op kimberly-25

Hoi. Hier een alleenstaande mama. Nu 14 weken zwanger van nr6.
wow, knap dat je z'n groot gezin helemaal alleen runt!

4 maanden geleden

Reactie op LittleStar16

wow, knap dat je z'n groot gezin helemaal alleen runt!
Dank je wel ik vind het juist heel fijn het alleen te doen. De oudste 3 heb ik een paar jaar samen gedaan. En dat ging helemaal niet zo goed. Ik vind het nu juist fijn. Dat ik mijn kinderen kan opvoeden en meegeven wat ik denk dat goed voor ze is. 馃槉.

4 maanden geleden

Hier alleen, 3 kindjes (oudste is 5) en nu 14 weken zwanger.

3 maanden geleden

Jullie zijn allemaal power moeders ! Ik beleef mijn eerste zwangerschap als "alleenstaande" op dit moment sta ik er ook financieel alleen voor. Het is beangstigend je vraagt je wel regelmatig af of het wel goed komt. Heel veel kracht naar jullie toe gewenst 馃挭

3 maanden geleden

Hoi, ik ben ook alleenstaand. Ik ben 19 weken zwanger van een meisje en met 7 weken uit elkaar gegaan met de vader. Ik vind het soms best spannend om het alleen te doen. Hoe gaat het met jullie?

3 maanden geleden

Reactie op Wonder2024november

Hoi, ik ben ook alleenstaand. Ik ben 19 weken zwanger van een meisje en met ...
Ik zit in een soortgelijke situatie, heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, als je die accepteert kan ik je een pb sturen.