8 Reacties
5 maanden geleden
Ja ik ben ervoor bij de huisarts geweest want ik herkende mezelf helemaal niet meer erin terug. Zo allergisch ineens voor stof en pollen etc. dus dat klopt echt. Het zou wel weer minder moeten worden na de zwangerschap. Je lichaam is nu gewoon ts druk bezig met het kindje maken ☺️
5 maanden geleden
Hier ook ineens verschrikkelijk last van hooikoorts, m'n ogen jeuken al 3 weken lang nonstop 😅 voor m'n zwangerschap nooit zo'n last van gehad.
Voor nu deal ik er maar mee.. wordt vast vanzelf wel weer minder
5 maanden geleden
Niet echt een allergie. Ik heb al mn hele leven eczeem. De laatste jaren bijna geen last meer van gehad. Sinds de hormonen van ivf ben ik weer helemaal rood en jeukend, helaas met 13 weken zwangerschap nog niks aan veranderd 😪. Hoop zo dat het mijn kindje dadelijk bespaart blijft, lijkt me niet tof om dit hem/haar door te geven
5 maanden geleden
Reactie op Hadievera
Niet echt een allergie. Ik heb al mn hele leven eczeem. De laatste jaren bi ...
Mijn eczeem is helaas ook weer terug door de zwangerschap. Bij mij zit het op de rug van mijn hand. Heb er nu een hormonenezalfje voor gekregen maar durf het niet te gebruiken omdt er staat dat het niet genoeg bekend is wat de gevolgen voor het kind kunnen zijn 😅
5 maanden geleden
Reactie op Reese
Mijn eczeem is helaas ook weer terug door de zwangerschap. Bij mij zit het ...